Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 263 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zorrro - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:01 | |
![]() | Om jag vill lära känna någon IRL?? Jag vill bli vän med en person här på Betapet. Tips på hur jag ska gå tillväga? Om man skickar ett PM; hej vill du bli min vän, så tänker de flesta direkt; vad är detta för en, tokig eller?Seriösa svar tack! :) | |
| -Passiflora- - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:04 | |
![]() | Skriv till personen och prata med den... vänner blir man inte över en dag, vänskap är något som växer fram. | |
| kolbjörn | 2010-07-29 16:04 | |
![]() | det är bara att höra av dig, jag är inte svår av mig. är det nån annan kanske du borde stalka och bjuda in till ett spel, där du tar upp frågan i en naturlig konversation. | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:07 | |
![]() | Passiflora; ja, hm. Jag menade kanske inte direktr vän , för det tar sin tid att bygga upp, jag menade kanske mer att jag sett någon person som jag tror att jag skulle klicka bra ihop med. Till att börja med som kompis, sedan vän, om båda vill :) Kolbjörn; tackar för erbjudandet, klart intressant ;) | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2010-07-29 16:07 | |
![]() | Du får skriva till personen och länka till denna tråd i meddelandet så förtår nog h*n det bättre. | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:10 | |
![]() | tsarraz:haha..smart :) | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:12 | |
![]() | "Tjena, ser att du kommer från samma stad, lust att ta en fika någon dag?" "Fint kort du har, är det sant som det står att du är singel? ;)" "Gud, vilken hög rating du har ... hur blir man så där bra." "Vilken kul presentation, yadda yadda ..." Bara att fila på ett meddelande och trycka på sändknappen. Med den profilbilden du har måste han/hon vara lagd åt det andra hållet för att inte bli åtminstone lite intresserad. :) | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:22 | |
![]() | Electric eye; bra tips! Om jag inte va så blyg .. ska fundera på det i alla fall :) Tack för komplimangen, kanske får byta foto, och ha lite snyggkläder och kamma ut flätorna, kankse går ännu bättre då! (detta är taget ute vid kusten) | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:23 | |
![]() | *när ska jag lära mig att läsa igenom innan jag klickar posta för att undvika stavfel??** | |
| Sten Saxpåse - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:24 | |
![]() | haha säkert 300 killar sitter och hoppas på ett PM nu. Och japp, jag är en av dem. | |
| Snowlion | 2010-07-29 16:24 | |
![]() | Skriv ett trevlig mail/inlägg.. Det är inte allt för tokigt.. =) Är personen intresserad så svarar den tillbax... | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:30 | |
![]() | snowlion ;) | |
| Fnuttus | 2010-07-29 16:33 | |
![]() | Bjud in till diskussion. Genom detta forum har Du ju själv skapat möjligheten till att finna en vän som är på samma nivå. Tror många sitter i samma situation som Du gör. Man vill utöka sin bekantskapskrets för en del vänner växer man ifrån på olika plan. Några skaffar familj, andra flyttar runt på grund av jobb. Den rätta vännen här finner Du nog rätt snart. Som Du säger så märker man av klicket ganska snabbt och här är ju största fördelen, vi gillar Betapet och att möta nya människor. Jag vill också ha fler vänner. Några bra tips till mig? ;o) | |
| Fartland | 2010-07-29 16:36 | |
![]() | Håller med Fnuttus. Måste väl redan ha droppat in ett par meddelanden? :D | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:41 | |
![]() | Ässh du är redan söt som du är :)Så det är absolut inga problem, bara skriv hej, hoppas det är ok om jag stör lite :D | |
| Demakill | 2010-07-29 16:44 | |
![]() | gödsla med roliga one liners vetja! | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:46 | |
![]() | Besök varje dag i flera veckor sen så skriver "Varför stalkar du mig för?". | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:54 | |
![]() | att det ska vara så svårt då :/ | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2010-07-29 16:57 | |
![]() | Fartland; nej faktiskt inte ;) | |
| Pseudonymf | 2010-07-29 17:14 | |
![]() | Är du ute efter en vän eller en pojkvän?! För det kan ju skilja ganska så mycket. Det enda du ska tänka på är att inte börja ditt PM med: "Jag har en udda hobby - jag tänder på bälten/zebror/makaronipak et". Det funkar inte. Garanterat! Lycka till :) | |