Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade34
Mobilspel
Pågående19 400

Forumkategorier

Användare Inlägg  
bittekrstd2010-10-01 20:43
Antal inlägg: 64

knasiga drömmar!
Ja,ibland borde man skriva upp dom,undrar om dom betyder något??Drömmer du också konstiga drömmar ibland som du inte kan härleda till något du upplevt under dagen??
Vaknar ibland på nätterna och asgarvar åt mig själv!!!
Häromnatten drömde jag om en kompis som startat en ny trend:Låta håret växa ut på benen och sätta pärlband under knäna...
För ett tag sen drömde jag om ett nytt spel...att förflytta en fettbit genom att putta den med fingrarna till sin motspelare......den som missar,förlorar och är en "fettfia"...
Har du också haft såna knäppa drömmar????....Berätta!!!

janola532010-10-01 20:48
Antal inlägg: 81

stackare

bittekrstd2010-10-01 20:51

Nä,inte stackare janola...vaknar hellre upp till skojiga drömmar än hemska.;-D

haugihoe2010-10-02 00:09
Antal inlägg: 25

Jag drömde härom natten att jag hittade huset där John Lennon (tydligen vid liv) bodde, passande nog i min hemstad. Paul McCartney var på besök och jag såg dem båda, först på håll, men sen även inne i en fiskaffär. Blev lite besviken och tyckte Paul var en fjant då han stod och showade för alla på plats att han hade sin egen låt (lady madonna) som ringsignal på mobilen. Kom ihåg drömmen igår kväll och skämdes lite över mig själv.

lolacola2010-10-02 00:45
Antal inlägg: 194

Drömmde att jag blev gravid ( det är min stora mardrömm ). Jag vågade inte berätta för någon så jag försökte få missfall. Gjorde alla möjliga konstiga saker. Sprang in i väggar, ramlade ner för trappor och körde upp vassa föremål,

På nått sätt födde jag ungen hemma och slängde in den i duschen för jag visste inte vad jag skulle göra med den och jag ville inte se den. Jag vågade inte gå i där på flera veckor.

Tillslut var ja så arg på den att den inte bara försvann. Den hade överlevt på vatten som droppat ifrån duschen. Gick in i badrummet och skollade ungen med hett vatten vilket bara gjorde den ännu äckligare för den blev ju helt röd och skinnflådd. När den bajsade så tryckte jag ner dens ansikte i skiten med hjälp av en grilltång. Men inget av detta gjorde ju att ugen försvann och jag var så ledsen och spottade o svor över ungen.

Sen vakna jag.

Haha de är nog tur att jag inte vill ha barn ;)

Gilena2010-10-02 01:17
Antal inlägg: 7250

Avhuggna människoarmar från en manskropp hänger ut från fönstret på församlingshemmet - vad betyder det??

Naity_2010-10-02 03:40
Antal inlägg: 633

Drömde att jag fått ett barn. Bara några veckor gammal. Folk var glada och jag likaså.
Frun min sa till mig att passa ungen när hon skulle ut och handla.
Det snöade en del ute och detta kanske gjorde så jag också ville ta en promenad med bebisen i sin barnvagn och leta rätt på frun-
Hur som helst så kom vi till att se ett tågspår som var tvungen att överskridas för att komma något närmare mamman till mitt barn. Jag går över med barnvagnen, men sedan ställer jag barnvagnen nära tågspåret när vi väl kommit över gatan. Jag såg nått skyltfönster som jag sprang och kollade i... Sedan kommer ett tåg ned en jäkla hastighet och ett sug bildas så barnvagnen åker in framför tåget och släpas med liggsidan nedåt järnvägen.. Jag springer dit och tänker för allt snälla gud låt det inte hända nått. När jag kommer dit och reser vagnen upp så mirakulöst är barnet oskadd. Tankspridd som jag är går jag ifrån barnvagnen igen som hastigast för att leta rätt på frugan som skulle vara nånstans i närheten och sedan flera timmar senare kommer jag på att jag glömt bebisen ute i snöfallet. När jag kommre dit är bebisen blå och alldelles förfrusen.. Jag har ett svagt minne att jag lyfter upp honom och gör allt vad jag kan för att rädda honom, tappar då honom i marken och han splittras i bitar iom att han var stelfrusen...

Grät när jag vaknade för övrigt

Hoodman - Ej medlem längre2010-10-02 04:48
Antal inlägg: 2826

Drömde att jag var och badade med klassen. Helt plötsligt höll en tjej på att drunkna och då simmade jag och räddade henne och simmade in med henne till bassängkanten. Istället för att göra hjärt- och lungräddning stoppade jag in henne (som helt plötsligt blivit en transparent gelégubbe) i en micro som fanns på väggen vid bassängkanten. Full effekt i några minuter sen levde hon igen och var en ''vanlig'' människa. Skumt det där...

bizzzy - Ej medlem längre2010-10-02 05:41
Antal inlägg: 3169

Drömde att jag var i ett hus med ungdomar. Inne i huset fanns en bajamaja modell stor. Ungdomarna bar sig jävligt åt och välte hela huset varpå även bajamajan välte. All skit rann ut och jag börja gorma att den som välte huset får fan i mej torka upp skiten. Då började skiten verkligen spruta ut och som nån form av vulkanutbrott så att vi som var i det välta huset fick springa ut ur det medan skiten haglade över oss.. Vaknade av att jag asgarva så jag knappt fick luft.
Man undrar ju vad det är som gör att man drömmer såna sjuka drömmar.

stansjaern2010-10-02 08:20
Antal inlägg: 83

drömde att jag var skitstark med massa muskler, vaknade i min vanliga kermit-kropp och kände mig lurad och besviken i flera dagar.

Aurora Aurum2010-10-02 19:40
Antal inlägg: 296

Jag brukar drömtyda, och när man drömmer om en specifik människa betyder det inte att du drömmer om honom/henne utan den känslan personen ger
Det gäller även saker man gör, jag kan tolka era drömmar om ni vill :-)

Aurora Aurum2010-10-02 19:44

Jag börjar med Gilenas eftersom hon frågar vad det betyder

Nu är det väldigt kort beskrivet, men jag skulle tolka det som att du vill bryta dig loss från någonting och du är rädd för att det kommer att göra väldigt ont

gnill2010-10-02 19:53
Antal inlägg: 1942

När jag var 19 år drömde jag att jag var 30 (föreföll urgammalt vid den åldern) och inte ännu hade fått barn. Kände mig lite desperat över att få barn så jag åkte (i drömmen alltså) till Gröna Lund där det fanns automater som man kunde få ut sperma i (automaterna såg ut som de där choklad/kondomautomaterna jag växte upp med på 60-talet). Jag kunde på så sätt bli gravid på egen hand. I drömmen visste jag att mina kompisar skulle bli förvånade över att jag fixat det här med barn på egen hand.

Det roliga är att 20 år senare gjorde jag just det (ja, fast inte på Gröna Lund, och inte riktigt i en sån automat, men ja, ni fattar, va?).

bittekrstd2010-10-02 20:24

Aurora Aurum ,Oftast betyder nog drömmar något,kanske något man upplevt eller sett under dagen,men den drömmen jag hade om min kompis stämmer inte in alls.Hon är inte "hårig"varken psykiskt eller fysiskt,,,det var bara en konstig dröm.
Bizzzy,,,Som jag skrattade när jag läste om din dröm,tänk som man kan få till det.
När jag var liten hade jag däremot en dröm flera gånger i veckan.
Familjen var på väg till Danmark med färjan,och färjan sjönk mellan Sverige och Danmark.
Jag såg min lillebror sjunka och jag försökte ta hans hand,hjälpa honom upp men fick inte tag i honom.
Jag vaknade alltid gråtande på golvet nedanför sängen.
Om jag tolkar den drömmen idag så var den ett rop på hjälp!
Jag mobbades och blev slagen mycket i skolan som liten och ville få hjälp... Kan det stämma tro!
Usch...Tänk vilka drömmar man kan ha,,föredrar don skojiga!

Aurora Aurum2010-10-02 21:06

bittekrst, det handlar fortfarande inte om din kompis, och det handlar oftast om saker du behöver bearbeta,
kul att du skrattar som oftast åt dina drömmar
men tolka dem inte bokstavligt, för det ligger mer än så bakom
som jag skrev tidigare är personer du drömmer om inte representativa för personen utan KÄNSLAN som de skapar (trygghet, rädsla, skratt osv)

Den drömmen du hade som liten t ex, bottnar troligtvis i något som hände i din familj eller i skolan, något som du som barn troligtvis inte kunde påverka, du ville skydda dem eller dig själv som blev orättvist behandlade men du kunde bara stå och se på när de blev 'misshandlade'

Tvålis - Ej medlem längre2010-10-02 21:13
Antal inlägg: 4429

Jag drömde att jag träffade Zlatan när jag var och lunchade med mina kollegor i Malmö. Vi stod och snackade ganska länge och fick riktigt fin kontakt. När jag vaknade kändes det så verkligt att jag kände för att ringa upp honom, han måste ju också ha tyckt att vi hade en bra konversation :-)--- Men självklart så handlade drömmen om det där täcket som jag av någon märklig anledning bar under armen.... Jag snor min mans täcke hela tiden nu när jag är gravid eftersom jag lägger mig på mitt och fryser. Fullt täckekrig...

bitteb2010-10-03 22:58
Antal inlägg: 433

Jag drömde om en mycket arg myra, som bodde hemma hos mig. En dag fick den för sig att den skulle börja fotbollsskola! Vilket fick mig att gå i taket...för nu skulle vi ut å köpa tre par fotbollsskor.Vi kämpade i alla skoaffärer som fanns, o myran blev bara argare o argare när inga passade. Men till slut var det nån som kunde "sy in" skor o då löste det sig med det. Men det skulle köpas kläder också... och det va inte lätt med 6 st ben. Vaknade alldeles svettig intrasslad med fötter o ben inne i påslakarnet!!

anneli72 - Ej medlem längre2010-10-03 23:04
Antal inlägg: 11612

86 drömde jag om en kille..

på måndagen var han död.

twistedmind2010-10-03 23:05
Antal inlägg: 123

Bitteb - Tror tråden behandlade drömmar och inte haschpsykoser?

anneli72 - Ej medlem längre2010-10-03 23:07
Antal inlägg: 11612

nej,han dog .

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?