Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snoffe | 2010-10-12 20:15 | |
![]() | kontakt från andra sidan hej ! Finns så mååånga som är så anti angående andra sidan som tror att man är helt psykiskt störd typ om man berättar att man varit med om nåt, snälla nu vill jag höra era historier, visa nu hur många vi är som har haft kontakt med andra sidan på nåt vis haha har själv många historier. Du får gärna skriva oxå och fråga om det kunde ha varit kontakt från andra sidan om ni är osäkra snoffe | |
| Shabpareh - Ej medlem längre | 2010-10-12 20:20 | |
![]() | Sök hjälp! | |
| -rå fisk - Ej medlem längre | 2010-10-12 20:26 | |
![]() | ts, berätta din bästa historia. | |
| Bitte - Administratör | 2010-10-12 20:27 | |
![]() | Ett tips sök lite det finns flera trådar i ämnet Bitte | |
| janne121212 | 2010-10-12 20:28 | |
![]() | Vi har haft alldeles för många trådar som handlar om detta den senaste veckan. Kan ni inte bara hålla er till ungefär fem av dessa utan att hela tiden dra upp nya varianter av samma tema. Det är så deprimerande att läsa om människor som i dagens upplysta samhälle fortfarande tror på tomtar och troll även om det då är i ny tappning. | |
| janne121212 | 2010-10-12 20:29 | |
![]() | Jag tror du får va nöjd om du får kontakt med någon från andra sidan byn. | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-10-12 20:30 | |
![]() | Följ Bittes goda råd | |
| nettan23 | 2010-10-12 20:34 | |
![]() | Sluta gnälla annars startar jag en tråd till Var ute och red med en kompis, då vi hörde väldigt tydliga hovslag utan att någon häst kom, vi blev skraja och red upp i skogen, hovslagen följde efter oss. Sedan hörde vi att det var häst som hade avlidit som man kunde höra varje kväll vid den tiden vi var ute. | |
| nettan23 | 2010-10-12 20:35 | |
![]() | Låter ju skitlöjligt men det e sant | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-12 20:54 | |
![]() | det var nog inte hovslag | |
| vigren | 2010-10-12 20:58 | |
![]() | Hur kan ni som förlöjligar detta veta att just er uppfattning är den rätta? Rädsla? ;) | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-12 21:02 | |
![]() | "har själv många historier." Berätta gärna snoffe. Själv är jag övertygad om att det finns andra dimensioner än dom som de flesta är medvetna om. Jag ser det som att allt handlar om energier. Vi har ju en himla massa erkända energier runt om oss (radiovågor mfl) vilka vi inte heller kan se med blotta ögat, så varför skulle det vara konstigare än så med dessa andliga energier då? Så min personliga övertygelse är att jag "vet" att andra dimensioner finns, men jag tycker inte att det är så särskilt spännande eller viktigt och jag har inga egentliga behov att befatta mig med dom bitarna. - Och sen ska man INTE heller befatta sig med vad som helst "från andra sidan". Varandet i helhet består av gott och ont, såväl den "andra sidan", så man ska veta vad man sysslar med om man vill ge sig in i den "leken" från "den sidan". Mycket viktigare för mig är livet här och nu istället. MEN jag kan ändå vara nyfiken på folks upplevelser, så berätta gärna snoffe. | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-12 21:06 | |
![]() | Det är märkligt hur många killar är rädda för dom andra dimensionerna. | |
| Bim1964 | 2010-10-12 21:34 | |
![]() | Efter en nära döden upplevelse för 17 år sedan tvivlar jag inte längre. Det finns något efter livet. Har man inte vart med om det, kan man inte heller yttra sig och försöka kom med förklaringar. | |
| Lillstölla | 2010-10-12 21:42 | |
![]() | Kan inte de frivilliga forumpoliserna bara lägga ner?? Vad det gäller ämnet i tråden så har jag aldrig upplevt något som är så påtagligt att man kunnat se det, men har flera gånger kännt en slags närvaro och jag tror absolut på att det finns nåt mer än vad vi kan uppleva nu. | |
| snoffe | 2010-10-12 22:01 | |
![]() | oki några av er ville höra lite historier om vad jag varit med om det senaste jag varit med om var att jag hade jättebråttom på toa, men nån ville jävlas med mig och höll hårt i dörren, fick dra i dörren 3 gånger innan jag kunde stänga den en annan sak, dörrar som är öppna stängs en ytterligare sak, jag var själv på jobbet, var sist hem, och strök mitt namn på tavlan, inga namn , men ändå hörde jag musik uppe från musikskolan, nän som spelade tvärflöjt, jag gick upp för att kontrollera saken och då var det iskallt däruppe, oxå såg jag en flicka med 2 långa flätor som höll en tvärflöjt, försvann in igenom dörren till flöjtstudion utan att öppna dörren en gång såg jag en man på en skola i en korridor senare visades där foton från skolan, det visade sig vara skolans grundare som jag sett, precis samma man hade aldrig sett han innan en jul klädde jag granen när jag var yngre , höll på att sopa upp barren som var i överflöd och jag var ca 1 meter igrån granen , plötsligt släktes ljusen och jag hörde en smäll när jag tände i taket, så såg jag kontakten till julslingan ligga på golvet ja nu fick ni några av historierna | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-10-12 22:05 | |
![]() | Jag vill stänga ned sånt här. Men jag drömde att Olof Palme dog...alltså på natten innan. helt sjukt. | |
| snoffe | 2010-10-12 22:10 | |
![]() | oki sanndrömmar har jag oxå haft drömde om en olycka natt efter natt var bara ett kort ögonblick första natten, sen kom det mer och mer detaljer, jag höll på att bryta ihop i slutet, och plötsligt en dag står det om olyckan i tidningen en natt drömde jag om en man som brann inne i ett hus och jag var alldeles svettig när jag vaknade , på morgonen stod det i tidningen om att det hade varit en brand i grannkomunen och att en man brunnit inne | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-12 22:12 | |
![]() | Systrar, en tanke slog mig, nu sitter det nog en massa killar, läser tråden och DARRAR av rädsla. ;) *guud så roligt det kan vara att retas lite* ;) | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-12 22:15 | |
![]() | Sanndrömmar (såna är häftiga) har jag också haft, ett antal, fast nu är det länge sen sist. | |