Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Daggdroppe | 2010-10-13 16:59 | |
![]() | Bonde söker fru 2010 Tittar ni på detta? Jag har sett första avsnittet förra veckan, ska se nästa idag. Skitbra program tycker jag. Härligt med ett program som är genuint och äkta samtidigt :) Har ingen favvobonde ännu, men förra året var ju klart Roger, han var ju för söt. | |
| ArgsintEva | 2010-10-13 17:48 | |
![]() | Herregud...sånna program är inget för mig... Tittar verkligen folk på sånt patetiskt.... Tacka vet jag SKRÄCK.... | |
| Daggdroppe | 2010-10-13 18:05 | |
![]() | Ja folk tittar på sånt. | |
| Savi | 2010-10-13 18:55 | |
![]() | Varför ska det finnas en tråd om varje såpa i hela tv-världen? Alla såpor är ju kass & inget att ödsla en massa dyrbar tid på.Allt är ju uppgjort redan från början,från vad dom ska säga,hur dom ska sitta,när de ska göra vissa saker. Allt är bara ett enda stort påhitt för att lura folket att det är äkta känslor & akter som utförs. Jag vet av egen erfarenhet då "ensam mamma söker" spelades in på mitt jobb under en vecka. En vecka tog det att spela in för att få det att se ut som 2 dagar i tv. 6 timmar tog det att äta en lunch. När man sen såg resultatet på tv så mådde man illa av hela lögnen. | |
| Daggdroppe | 2010-10-13 18:58 | |
![]() | Ja.. nu är det ju så att här ska man diskutera Bonde söker fru. Du kan väl titta på SVT2 om du inte vill se nåt sånt. ? | |
| Loppan65 | 2010-10-13 19:01 | |
![]() | "smaken är som baken" Savi :) Jag tycker också att det är trivsam underhållning om det finaste som finns ;) | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-10-13 19:02 | |
![]() | Savi: Exakt, kunde fan inte sagt det bättre själv. Det är exakt samma sak med Idol, men folk vägrar ju inse det. | |
| Motherlode | 2010-10-13 19:17 | |
![]() | Tycker att detta program har vart med för många säsonger...det blir tråkigt i längden! | |
| Savi | 2010-10-13 19:18 | |
![]() | Daggdroppe: Jo visst,den handlar om "BSF",men jag säger bara att alla såpor är likadana,då spelar det ingen roll vilken man kollar på. Loppan65: Kärlek är det finaste som finns...när det är på riktigt!! | |
| ANDERStG | 2010-10-13 19:19 | |
![]() | ArgEva: Ja, t ex om inavlade sydstatare! :) | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-13 19:22 | |
![]() | Hahha Anders :D | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-13 19:24 | |
![]() | Glömde, jag följer programmet (när jag hinner). Hur gulligt som helst ju. | |
| Cover Me | 2010-10-13 19:26 | |
![]() | "Allt är ju uppgjort redan från början,från vad dom ska säga,hur dom ska sitta,när de ska göra vissa saker." - ungefär som ALL TV alltså, från nyheter via CSI till en och annan (doku)såpa... Nej, jag tittar inte på Bonde söker fru. Har aldrig sett ett avsnitt. | |
| Behringer | 2010-10-13 19:27 | |
![]() | Att det är mer såpa en doku i Bonde söker fru och liknande står säkert klart för var och en. Icke desto mindre kan jag finna ett visst nöje i att slötitta lite, inte minst m a a min tidigare karriär i Bregottfabriken som ger en viss igenkänningsfaktor. Nån bonde har ju gift sig - på riktigt och av förhoppningsvis lika äkta kärlek som den som fört betapetare samman Dock bör nog bonde söker fru förnya sitt upplägg för att behålla tittarsiffrorna | |
| Rawbann - Ej medlem längre | 2010-10-13 19:30 | |
![]() | Lite för spekulativt för min smak. Men ändock hundra gånger mer sympatiskt än "Paradise Hotel" och liknande program. | |
| Hemtjej123 | 2010-10-13 19:56 | |
![]() | Jag gillar dessa trevliga dockusåpor, lite kärlek lite intriger. Ingen våld utan bara vanliga problem. Tycker även om Robinsson, varför titta om man ej gillar det? Det finns ju massor med andra kanaler att bläddra mellan- | |
| tom2010 | 2010-10-13 20:01 | |
![]() | det är väl bra att bönder får lite kärlek med | |
| Rawbann - Ej medlem längre | 2010-10-13 20:06 | |
![]() | Det är ju bondromantik på hög nivå. Men nja, som sagt, lite för spekulativt att TV-sända människors sökande efter kärlek. Dock har jag givetvis inget emot vare sig deltagarna eller de som tittar på spektaklet. | |
| bitteb | 2010-10-13 20:19 | |
![]() | Jag gillar att kolla på böndern...uppgjort el inte!? Vad e inte "manusfritt". och apropå Tid för inspelning...Jag o mina söner var med på "låt kamran går". 45 min sändningstid tog nästan 12 timmar för oss. | |
| remvanrijn | 2010-10-13 20:19 | |
![]() | dax att sadla om från truckare till bonde då Rob?? | |