Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 877 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Palini | 2010-10-19 11:14 | |
![]() | Riktigt lätt musik Inspirerad av tråden om den tunga musiken så vill jag skapa en tråd om lätta och smäktande ballader. Det måste finnas hur mycket som helst som man inte har hört. Rekomendera mera! Tänk "nåt som inte brukar spelas på Lugna Favoriter". Alla är naturligtvis välkomna att bidra. Det finns säkert nån som inte har hört "My heart will go on" förut, men en guldstjärna till alla som hittar nåt lite mer udda. Jag bidrar med ett par låtar som visserligen är av hyfsat kända artister, men som mig veterligen inte har susat upp för några svenska topplistor eller spelas på radio särskilt ofta... Tina Arena - Wasn't it good www.youtube.com/watc...uL FclZRx3I Cathy Dennis - Moments of Love www.youtube.com/watc...q4 L3eJDePA | |
| delta9 | 2010-10-19 11:35 | |
![]() | Otis Redding - Sittin' on the dock of the bay (original) www.youtube.com/watc...zr Xc68gNjQ Sara Bareilles - Sittin' on the dock of the bay (cover) www.youtube.com/watc...2W Nq9k8qf4 | |
| Laserswärd | 2010-10-19 11:38 | |
![]() | Gene Pitney - Something's Gotten Hold of My Heart www.youtube.com/watc...ea 9nlJdzMQ Jacques Brel - Ne me quitte pas www.youtube.com/watc...Rj _BgSAz4I Songs Ohia - Coxcomb red www.youtube.com/watc...Jb y2fs0SQI | |
| delta9 | 2010-10-19 12:04 | |
![]() | En av mina absoluta favvolåtar: Sophie Zelmani - Stay With My Heart www.youtube.com/watc...uE Hj2xfK9o | |
| MartinaJonss | 2010-10-19 12:58 | |
![]() | Ballad och ballad, inte så mycket kärlek i den men den är bra. :) Counting Crows - Colour Blind www.youtube.com/watc...ei GT9Odqic | |
| Sote | 2010-10-19 13:02 | |
![]() | Ted Gärdestad -Helena. www.youtube.com/watc...UX YVfjc7xs För kärlekens skull: www.youtube.com/watc...re =related Himlen är oskyldigt blå: www.youtube.com/watc...kS dTPigq60 Ett stilla regn: www.youtube.com/watc...To 05Mjj2A4 | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-10-19 13:22 | |
![]() | Tänkte lämna ett bidrag från Vietnamtoppen. mp3.zing.vn/mp3/nghe...DB I9C.html | |
| MissPiggy69 | 2010-10-19 13:32 | |
![]() | Oh, var börjar man? Mike And The Mechanics - Help me Weeping Willows - While I'm still strong Weeping Willows - I close my eyes Rob Thomas - Little wonders Brad Paisley - He didn't have to be Rascal Flatts - Bless this broken road Dj Ötzi - Hotel Engel Richard Marx - Silent scream Och självklart: Declan Galbraith - An Angel Finns hur mycket som helst! | |
| Okkervil | 2010-10-19 14:16 | |
![]() | Phosphorescent - Wolves www.youtube.com/watc...BM 5TQKGJO8 Bon Iver - Flume www.youtube.com/watc...uQ rLsTUcN0 Modest Mouse - The World at Large www.youtube.com/watc...Nx a9pFwimk Antony & the Johnsons - Hope There's Someone www.youtube.com/watc...oN U4fVpO8E The National - About Today www.youtube.com/watc...e4 3u8suEAg The Low Anthem - Charlie Darwin www.youtube.com/watc...jQ HKdNAWQo | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-10-19 16:08 | |
![]() | Smäktande ballader vet jag inte, men lugnt och skönt: Sarah Isaksson - Hey That's No Way To Say Goodbye (L.Cohen) open.spotify.com/tra...fU cQk4HWcN Live - Turn My Head open.spotify.com/tra...4S jjGdFYc2 Mumford & Sons - After The Storm open.spotify.com/tra...UA yP9CHLUJ Portishead - Road open.spotify.com/tra...jD OKMRdwxN Alanis Morissette - That I Would Be Good open.spotify.com/tra...kj m4gPCDQl Basia Bulat - The Shore open.spotify.com/tra...wq 95UDEFAP Daniel Merriweather - Red open.spotify.com/tra...ye gIRTutYg David Gray - Lately open.spotify.com/tra...ui aKk4sXf7 | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-10-19 16:10 | |
![]() | *Portishead - RoadSSSSS | |
| Sigrids mor | 2010-10-19 16:51 | |
![]() | Eva Cassidy - Songbird www.youtube.com/watc...FF o1pu4q7Q | |
| Cover Me | 2010-10-19 17:28 | |
![]() | As KLuBBeR says; "Smäktande ballader vet jag inte, men lugnt och skönt:" Typ. BarlowGirl - Porcelain Heart open.spotify.com/tra...4t 8SuA72TX Slipknot - Snuff (Jo!) open.spotify.com/tra...li kfX5vm3F Saybia - The day after tomorrow open.spotify.com/tra...UD fhdtB5s9 Lasse Lind - Du kan få mig hur lätt som helst open.spotify.com/tra...CB s2vpR0VJ Evanescence - My immortal open.spotify.com/tra...89 6mrGVzaD | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2010-10-19 17:31 | |
![]() | Apoptygma Berzerk - Love never dies part 2 www.youtube.com/watc...i0 EZaMNdsI | |
| boden_anna | 2010-10-19 18:04 | |
![]() | Om man får kalla sig proffs på lugna låtar så är jag definitivt det! :) Fyra favoriter är Picture-Kid Rock, Sheryl Cole www.youtube.com/watc...V5 ZyyCU0_g Underneath the heart-Robyn (inte inte på yt) In anothers eyes - Garth Brooks, Trisha Yearbook www.youtube.com/watc...B3 Pkaixo-U I'm moving on - Rascal Flatts www.youtube.com/watc...iH hTdg8qrc | |
| boden_anna | 2010-10-19 18:05 | |
![]() | ska naturligtvis vara trisha yearWood :) | |
| Jorick | 2010-10-19 18:35 | |
![]() | www.youtube.com/watc...CV _kTjuguQ Julee Cruise - Questions in a world of blue | |
| Sigrids mor | 2010-10-19 19:51 | |
![]() | Hjälp sikken bra tråd!!!!! Sparar tips efter tips! MEEEEEEEEEEEER!!! | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-10-20 13:53 | |
![]() | Kenta Guldkorn - Sitter i ett duggregn tycker jag är en ganska lugn låt | |
| lenty - Ej medlem längre | 2010-10-20 14:10 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related bra låt | |