Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 20 105 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-10-30 11:45 | |
![]() | Skål! Vilken är din favoritdryck bland rusdryckerna? Och hur ofta och hur mycket? Eller du kanske inte dricker alls? Hur gör du då, när det är fest och de allra flesta andra ändå har alkoholhaltigt i glaset? | |
| slånbär | 2010-10-30 11:56 | |
![]() | Jag dricker väldigt sällan. Vid högtider som midsommar och jul kan jag ta en öl och nån nubbe mest för att det hör till traditionen. På sommaren dricker jag gärna lite sangria eller ett stort glas med fanchop (lika delar ljust öl +fanta) det är så himla läskande och gott. Annars dricker jag mjölk-och om jag är ute tex med jobbet så dricker jag vatten. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-10-30 12:02 | |
![]() | Kul tråd och bra formulerad. Min favoritdryck med alkohol i är Champagne, som man ju ytterst sällan har råd med, men annat fräscht mousserande inkl cava uppskattas också. En skojig drink någon enstaka gång eller ett glas rödvin är väl annars mitt behov av rusdrycker. Inför bilkörning eller andra olämpliga förhållanden blir det isvatten eller alkoholfri cider. | |
| le-lou | 2010-10-30 12:02 | |
![]() | dricker sällan. men gin är favoriten. | |
| Naity_ | 2010-10-30 12:16 | |
![]() | champagne :-) | |
| dinodog | 2010-10-30 12:17 | |
![]() | Finns så mycket gott att dricka. En riktigt kall öl eller cider på sommaren, när man ska till att grilla. Alkoholhalten behöver inte var särskilt stark, nöjer mig med det som finns i affären om det skulle vara så. Sprit/likörer dricker jag inte så ofta numera men där finns det guldkorn. Vin dricker jag så gott som aldrig, möjligtvis ett glas om året. Ett glas kylskåpskall mjölk och kanelbullar är aldrig fel. Kaffe där finns det mycket gott man kan göra, Irish coffe kaffe latte och iskaffe, bara för att nämna några. Te är väldigt gott det med särskilt iste en varm sommardag. Däremot så dricker jag inte juice särskilt mycket, men det finns melonjuice den är smarrig. Saft en hemmagjord jordgubbs saft mitt i vintern går inte av för hackor, då längtar man till sommaren. Bara vatten dricker nästan aldrig när jag tänker efter, men ibland törstar jag och då tankar jag på med vatten. | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2010-10-30 12:25 | |
![]() | dricker jag öl blir det nåt blaskigt och lättdrucket - corona dricker jag sprit blir det redbull och vodka oftast dricker jag inte alls för det är så jävla hjärndött att sysselsätta sig med sådant, alkohol är de fega människornas dryck. Sen smakar det ju rätt jävla äckligt med. | |
| 0zazza0 | 2010-10-30 12:31 | |
![]() | Senast igår blev det dricka av, och drinkbritta som jag är så blev det lite dinkar här hemma, white russin , san fransico och rosa pantern. Även Cider och nån klunk öl eftersom jag inte är en öl människa. Även ett glas vin till maten kan vara gott ;) Och snart är det jul så då är det dagt att ta ner hjortron glöggen. mumma :D | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-30 12:32 | |
![]() | Skulle vilja säga irish coffee fast det är ganska äckligt jämfört med vanligt kaffe. På senare tid har jag fått allt svårare med söta och sliskiga saker så jag säger kanske rött vin. Dricker ytterst sällan och det är inget problem för mig att släppa loss nykter eftersom det räcker med att omgivningen är lagom bedövad för att jag ska börja bete mig som en psykopat. | |
| bj-olle | 2010-10-30 12:40 | |
![]() | "drinkbritta" ha ha ha | |
| magga | 2010-10-30 12:43 | |
![]() | Gillar white russian, baileys och mojito. | |
| Laserswärd | 2010-10-30 12:48 | |
![]() | Öl, rötjut och GT. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-10-30 12:56 | |
![]() | Dricker så sällan att jag i det närmaste borde betraktas som hobbynykterist, men när jag dricker blir det nog oftast mellanöl. Får jag välja fritt ur baren blir det nog en single malt från Islay destillerierna. | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2010-10-30 13:00 | |
![]() | Glögg är gott | |
| Cover Me | 2010-10-30 13:02 | |
![]() | Älskar öl! Bara det är ljust. Funkar utmärkt med en eller ett par 2,8 hemmavid, företrädesvis fredagkvällar. Går jag ut/på fest (nån kväll/månad) så blir de ganska många och av starkare modell. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-10-30 13:19 | |
![]() | Rom eller vodka är favoriterna. Fast oftast blir det en blandning av cider,vin och sprit. Dricker i princip allt utom öl-,- | |
| kung | 2010-10-30 13:26 | |
![]() | Öl är min passion, för tillfället är det Arboga som är favoriten. Det är också jäkligt gott att blanda kaffe och Baileys. (50/50) | |
| Tommy 1979 | 2010-10-30 13:29 | |
![]() | Vitt vin, rosé, mousserande/champagne, cider, diverse drinkar. Klarar inte av rödvin och öl. | |
| Savi | 2010-10-30 14:08 | |
![]() | Just nu dricker jag inte,men annars är jag nog en Chamapange-tjej. Jag beställer alltid det på krogen & dricker alltid det på förfester. Jag ÄLSKAR bubbeldrickat! | |
| Guldplate | 2010-10-30 14:13 | |
![]() | Lite intressant att hälften av dom som valt att svara på vilken deras favorit bland alkoholhaltiga drycker är även flikar in att de sällan eller aldrig dricker alkohol. =) Själv gillar jag den torrare utländska cidern bäst, i alla fall i längden. (exempelvis: Strongbow) | |