Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 20 082 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bitteb | 2010-11-01 17:26 | |
![]() | "oprovade" kläder... Idag kom mitt inköp av kläder per postorder...Och till min stora förvåning!! Passade allt. Annars brukar det Alltid va nåt som inte stämmer. Känner mig därför ovanligt nöjd. Brukar ni ha tur /otur med "oprovade" kläder? | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-11-01 17:28 | |
![]() | Jag köpte en skinnjacka från Tyskland för nästan 6000 kronor förra veckan, sjukt nervös att den inte skulle passa, men den satt som handen i handsken. Ett knep är ju att faktiskt ta reda på vad man har för storlek på fläsket innan man beställer. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-01 17:29 | |
![]() | Brukar ha "tur" men ibland är det konstiga modeller på grejerna som man inte kan se på bild. Eller att färgen ser helt annorlunda ut. | |
| Devilsweet | 2010-11-01 17:29 | |
![]() | Wow, grattis! :D Jag har konstant otur, i alla fall när det gäller byxor.. Byxor märkta med "S" verkar aldrig vara tänkta för någon över 150cm (nåja..) så det har jag gett upp att köpa "oprovat". Samma sak med BH'ar och bikinis. Synd, de flesta "vill ha" finns ju ej i affär :( | |
| numsan | 2010-11-01 17:30 | |
![]() | Jag köper bara oprovade grejer om mått är utsatt.. annars är ju storlekar så sjukt olika. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-01 17:45 | |
![]() | När jag köper skor som är två cm för korta i hopp om att mina fötter ska krympa, har jag alltid oturen att de inte gör det. Om jag skärper mig kan jag gissa ganska exakt vad som passar mig. Fast det vore inte så kul att nätshoppa om man aldrig tog risker. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-01 17:47 | |
![]() | jag kan mina mått. inga problem att nätshoppa alltså. | |
| hungerstrejk | 2010-11-01 18:21 | |
![]() | Nä det funkar tamefan aldrig. | |
| Savi | 2010-11-01 18:23 | |
![]() | Jag brukar ha tur med oprovade kläder,men jag vill helst köpa i butik så jag kan se kläderna IRL innan jag bestämmer mig för dom! | |
| SuperUlf | 2010-11-01 18:33 | |
![]() | Jag brukar inte handla så mycket över nätet men självklart händer det... brukar oftast sitta ganska bra men tycker att man kan bli besviken över att färgerna inte är lika klara som i katalog eller på internet. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-11-01 18:33 | |
![]() | Kan mina mått men beställer ändå aldrig från nätet. Vill pröva kläderna först och se om jag kan tänktas trivas i dom. | |
| Whiteface | 2010-11-01 19:04 | |
![]() | Det händer och de passar nästan alltid | |
| bitteb | 2010-11-01 19:17 | |
![]() | Håller med devilsweet...Byxor, BH o bikini är det svåraste...men det va just det jag skickat efter den här gången! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-01 19:22 | |
![]() | Jag älskar att köpa via nätet. Eftersom jag får nervsammanbrott av att shoppa i affären så är detta mitt ända sätt att shoppa på. Och det blir så bra om jag inte handlar från la redoute... Deras storlekar är inte för skandinaviska kvinnor... HM är bäst i alla klasser.... | |
| lusen157 | 2010-11-01 19:35 | |
![]() | Storlekar som inte ar for "skandinaviska kvinnor" som tvalis skrev, ar dom storre eller mindre an de normala HM-storlekarna?! Kanske nagot for mej :) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-01 19:41 | |
![]() | Mindre.. Så om du brukar ha en 38 ska du ta en 40.... Men det ända som verkar hända med deras kläder är att dom blir bredare... | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-11-01 19:55 | |
![]() | Inga handjur i den här tråden än så länge... | |
| caughtbock | 2010-11-01 22:25 | |
![]() | Jag tar den storleken jag vill ha och så får det helt enkelt passa. Har ju inte XS annars, men väljer alltid det när jag köper t.ex leggings eftersom de har en tendens att töja ut sig. Konsekvensen blir då att de istället spricker, men det är ju inne med hål i byxorna bland dagens ungdom, så it's all good. | |
| dinodog | 2010-11-02 08:34 | |
![]() | Jag måste se och känna. Prova och se om det känns bra och om jag passar i det. Visserligen har det hänt att jag skickat efter, men oftast har en del skickats tillbaka. Då det inte motsvarde mina förväntningar. | |
| Irkko_Pirkko | 2010-11-02 08:56 | |
![]() | Jag vågar inte beställa kläder och skor från internet, om man har otur så passar de inte eller så sitter de bara fult. En gång beställde jag ett par skor i samma storlek som jag har dvs 37. Samma nummer stod på skorna men jag undrar nog om de inte var felmärkta. Fick inte ens in fötterna, de var som små små barnskor.... orkade inte ens skicka tillbaka dem utan gav bort dem... men synd på ett par snygga skor... | |