Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 641 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| henrik_l | 2010-12-08 21:33 | |
![]() | Förbannade jävla telia Gissa om jag ångrar att jag valde att anlita telia för mitt digiltaltvabbonemang. :( Och nu är jag bunden vid dom förbannade asen i säkert ett par år. Tänkte mig se fotbollen och hamnade istället framför en usel websändning. Inte nog med att deras förbannade internetabbonemang strular ofta. Och för er som funderar på att skaffa telia. UNDVIK! Till varje pris! | |
| nystan1 | 2010-12-08 21:38 | |
![]() | Sicken otur :( Men måste ändå säga att vi haft Telia i 1,5 år, fiber tror jag. I stort sett aldrig haft några problem med internet, och bara någon enstaka gång boxen. Det som strulade ikväll verkade vara något massivt. Men vårt har kommit igång igen. | |
| Pocaloca | 2010-12-08 21:41 | |
![]() | just idag har telia problem...det stod i aftonbladet att man absolut INTE skulle starta om sin boxer! | |
| nystan1 | 2010-12-08 21:41 | |
![]() | Det gjorde jag. Det gick alldeles utmärkt. | |
| taxam - Ej medlem längre | 2010-12-08 21:42 | |
![]() | Vi tog också Telia och fick sportkanaler där sporten nu är uppsplittrad till en massa andra kanaler som man får betala extra för...ringde Telia men dom ansvarar inte för hur sport etc splittas upp, det styrs av dom som sänder. Fint! Det är ALDRIG någon som tar ansvar för någonting men betala, det jäv*ar ska man... :( | |
| henrik_l | 2010-12-08 21:42 | |
![]() | åh fasen! Jag har deras förbannade bredband, antar att fiber är stabilare eller nåt. Men fullt betalt ska dom ha ändå dom asen. Skickade ett mail där jag bad dom motivera varför dom ska skicka fakturor till mig när dom inte levererar sina tjänster. Det blir garanterat tele 2 för mig. Detta var droppen. | |
| henrik_l | 2010-12-08 21:45 | |
![]() | Packet vill inte att man ska starta om deras boxjävlar för att der "belastar" systemet ännu mer. Nu ska jag ner och belasta lite i halvtid få se om det hjälper. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-12-08 21:46 | |
![]() | Det brukar vara ångertid på tjänsterna. Har dock tiden gått ut finns nog inte mycket du kan göra :( Bättre lycka nästa gång. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-08 21:46 | |
![]() | Jag svär över Tele2 som gett mig gratistjänster på mobilen, som jag aldrig bett om. Som jag aldrig använt heller. Efter 3 månader va dom tydligen inte gratis heller, så jag har suttit o betalt i en halv evighet utan att upptäcka det. När jag gör det så ringer jag o dom säger; sorry... men du har skrivit under kontraktet. | |
| leseid | 2010-12-08 22:04 | |
![]() | Telia !!???? har någon här råkat ut för blixtvik??? värsta sorten ,,,, har haft taskig uppkoppling 10 dGr nu ,men de skyller på allt , kopparlina¨ modem,router ,datorn,ja allt som överhuvudtaget inte är deras utrustning har öven bytt ledning hela vägen till deras kopplings station men innternet NÄÄÄÄ NÄÄÄÄ | |
| ulrika17 - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:14 | |
![]() | Felia kan det heta..... | |
| lenty - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:15 | |
![]() | jag är jätte nöjd med telia :-) | |
| Mouche - Administratör | 2010-12-08 22:25 | |
![]() | Skriv till avdelningen "Kundrelationer". Berätta exakt hur det strulat för dig och begär att de ersätter dig för den tid det strulat. Har du haft extrakostnader som orsakats av detta så sätt upp även dem i brevet och yrka på ersättning. Går du via den ordinarie kundtjänsten så har de endast tillstånd/befogenhet att högst erbjuda 2 500 - 4 500 kronor och då måste det vara en arbetsledare där som godkänt det hela. Ge dig inte! Mouche | |
| OMgash | 2010-12-08 22:28 | |
![]() | Håller med i allt du skriver henrik_l !! | |
| Bitte - Administratör | 2010-12-08 22:30 | |
![]() | Haft stora problem med telia under nått år,, hela tiden så skulle felet ligga hos oss , router/modem trots att det blev värre vid typ regn,, sedan så hittar de en kabel i en station som är nästan av,, och Vips då de bytt ut den inga problem,, som mouche skriver så var ersättningen löjlig ,, 2,800 men det var väl bättre än inget i alla fall Bitte | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:49 | |
![]() | Innan man ger sig i kast en reklamation ska man ha rätt mycket på fötterna. * kolla upp vad som gäller. Både (som i detta fall) Telias villkor, men kolla också vad konsumentlagen säger. * läsa noga vad man egentligen har avtalat om. * tänka efter vad man vill. Vad man anser har blivit fel, hur det ska rättas till och vilken kompensation man vill ha, osv... (hittills har jag aldrig förlorat en endaste reklamation mot telefonbolagen varken för min egen eller andras del) OCH några saker till: ring (eller skriv) aldrig när du är för arg. Tappa aldrig fattningen, höj aldrig rösten osv när du har telefonkontakt med någon. Var saklig, bestämd och ge även den i andra sidan luren utrymme och lyssna på vad h*n säger. Och tänk på att idag är det ganska vanligt att olika bolag spelar in samtal, så säg aldrig något du inte kan stå för i alla lägen. Och så vidare....jag kunde hålla ett helt föredrag om sånt här... :) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:52 | |
![]() | Om det är okej att hata Telia så sällar jag mig till kören. Allt från Nieverth och aktien till bredband, kundservice och försäljarterror är skit! | |
| Het_och_cool - Ej medlem längre | 2010-12-08 23:19 | |
![]() | Mitt mobila bredband från Telia funkar felfritt - faktiskt! | |
| taxam - Ej medlem längre | 2010-12-08 23:41 | |
![]() | Grattis! =) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-08 23:42 | |
![]() | Har bara hört om "Felia" | |