Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 732 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lillselle | 2011-01-02 09:57 | |
![]() | ------högsta önskning------ Min högsta önskning just nu är att min yngste pöjk ska bli frisk från alla sjukdommar han har, förkylningar, vattkoppor, allergier, utslag osv.... Vad har ni för högsta önskningar? /Emil | |
| Mouche - Administratör | 2011-01-02 10:11 | |
![]() | Min önskan just nu måste också bli att din pojke blir frisk och stark igen Emil. Det är hemskt när barn är sjuka. Tänker på er. Mouche | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-02 10:30 | |
![]() | Just nu önskar jag att alla här blir friska från maginfluensan. Sju av åtta ligger i sängen och spyr. | |
| Evor | 2011-01-02 10:36 | |
![]() | Att få vara frisk inklusive mina anhöriga | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-02 10:38 | |
![]() | Att alla ni som är sjuka blir friska att alla ni som har de som är sjuka i er närhet att även de får bli friska,, och att jag och de mina slipper förkylning och magsjukor Bitte | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2011-01-02 10:39 | |
![]() | Jag vill hitta den rätta. Har det skitbra för övrigt men jag vill dela det med nån, och bilda en familj. | |
| mallong | 2011-01-02 10:54 | |
![]() | Jag vill ha ett fast jobb.... | |
| Pocaloca | 2011-01-02 10:57 | |
![]() | ...att jag vinner mångmiljonbelopp och sprider ut pengar till alla nära och kära....och skänker pengar till byr utan vatten, skolor....sjukvård...behå ller inga miljoner själv.....=) | |
| tina_haxa | 2011-01-02 11:18 | |
![]() | ...att han som jag älskar så mycket ska våga älska mig.... | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-02 13:21 | |
![]() | Skulle gärna äga ett trollspö på riktigt. Det är min högsta önskan. Såväl IRL som här i forumet kan jag konstatera att alldeles för många har taskiga, jobbiga och i allra högsta grad onödiga prövningar. Jag ruskar många gånger uppgivet på huvudet när jag läser folks inlägg. Det går inte att värja sig, jag blir illa berörd. Var kommer alla överjävligheterna ifrån? Jag kan inte se (och kommer aldrig att kunna se) några ivvla meningar i lidanden, så visst skulle jag gärna trolla om jag kunde. Många levnadsberättelser borde också påminna oss om hur bra många av oss har det. Jag är i varje fall oerhört tacksam över att jag, och de runtom mig, får ha det livet vi har. | |
| vigren | 2011-01-02 13:33 | |
![]() | Egoistiskt önskar jag att mitt första barnbarn kommer till världen på ett säker sätt i början på februari! Helt oegoistiskt så önskar jag att ALLA barn i världen vore lika önskade som detta och hade samma möjligheter! Själv har jag tyvärr bara möjlighet att hjälpa en av alla... Bekostar en flickas skolgång m m i Senegal... | |
| groenmeyer | 2011-01-02 13:38 | |
![]() | Fred på jorden :-S | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-02 13:44 | |
![]() | På det mer världsliga planet önskar jag att folk hade mer vänlighet och förståelse att ge varandra. Att alla har tillräckligt med mat och skydd mot naturens element står också högt på listan. På det mer personliga planet önskar jag att en del av de svårigheter som just nu står för dörren löser sig med med bara minimala gupp på vägen och att Mr Right äntligen får ordning på sin GPS så att han slutar virra bort sig. | |
| t82erese | 2011-01-02 14:11 | |
![]() | min önskan är att jag klarar körkortet snabbare än beräknat och hittar en bra bil. | |
| Dersu | 2011-01-02 14:24 | |
![]() | Jag säger som anka_i_potta; jag vill ha ngn att dela mitt liv med. Mer än ngt annat. | |
| Thoron_ril | 2011-01-04 16:24 | |
![]() | jag onskar mit ett langt och lyckligt liv for mig sjalv och alla andra runt omkring mig! och jag onskar att min mamma ska bli frisk (vilket hon aldrig kan bli) eller att dagens samhalle forstar att en del personer ar for sjuka for att jobba! | |
| Tinna | 2011-01-04 19:18 | |
![]() | Att hitta någon att tycka om. (Edit: Och som tycker om en tillbaka..) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-01-04 19:27 | |
![]() | Önskar en viss person tillbaka i livet. Önskar att alla barn ska få ha en fin uppväxt med kärlek och glädje. | |
| firedancer | 2011-01-04 19:59 | |
![]() | att bebisen i magen mår bra :) | |
| eeistan | 2011-01-04 20:03 | |
![]() | Först och främst att familjen är friska och glada och att man har ett jobb att gå till. | |