Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 18 554 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Behringer | 2011-02-14 19:58 | |
![]() | Peter Forsberg Enligt de senaste buletinerna lär ännu en fantastisk idrottskarriär vara över. Vad skiljer egentligen en dålig förlorare från en vinnarskalle? www.youtube.com/watc...H- _AggJJM4 Här kan ni kära betapetare hylla Foppa, delge oss andra era bästa Foppa-minnen etc etc. Det här är Foppa-tråden helt enkelt | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-14 20:00 | |
![]() | Börje var ju usel i den matchen. | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-14 20:10 | |
![]() | Foppa är den bästa hockeyspelare vi har haft i detta land. Enligt mig går han även in på 10-i-topp vad gäller svenska idrottsutövare över lag. När han var som bäst skulle nog bara Gretzky i sin glans dagar kunnat överträffa honom. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-14 20:11 | |
![]() | Äntligen tar han sitt förnuft till fånga...?! | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-14 20:22 | |
![]() | Tycker han är väldigt duktig i Risifruttireklamen! | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-14 20:28 | |
![]() | Härlig lirare, vedervärdiga tofflor. :-) | |
| Tess 08 | 2011-02-14 20:52 | |
![]() | Fast han hade ju egentligen inte mycket med tofflorna att göra.... Foppa har säkert tagit sitt förnuft till fånga, men tråkigt för alla hockeyälskare! | |
| Beja2 | 2011-02-14 21:04 | |
![]() | Såg första matchen, som slutade 03.30 på morgonen. Synd för Foppa, bra för sömnen ;-) | |
| malman | 2011-02-14 21:04 | |
![]() | han är en av våra bästa idrotts stjärnor, han borde ha slutat för länge sen, men jag antar att det är svårt när man är så bra som han är, man vill väl inte ge upp den dröm man lever i. | |
| genvägnen | 2011-02-14 21:05 | |
![]() | Det var på tiden! Jag vill minnas honom som den har var och inte som den sorgliga figur han varit de senaste åren. Han borde slutat då han sa det första gången, det hade satt hela NHL på pottan med deras syn på fysiskt spel. Han får leva kvar som vinnarskallen från 94, som jag minns honom som bäst. | |
| Björn K-hamn | 2011-02-14 21:05 | |
![]() | Vinnarskalle är bara förnamnet på den mannen. Undrar vilka sjukt högt ställda förväntningar som han har haft på sig själv inför denna come-back. Efter första matchen, en plattmatch för Colorade, sa coachen att Forsberg trots sin matchovana arguably varit bäst på banan av Coloradespelarna, medan Foppa går i spelargången efter matchen och grymtar att han var besviken. Det hade varit så otroligt roligt att få se honom lyckas en sista gång, en sista gång, en sista gång, en sista gång och en sista gång igen. | |
| mrperfect | 2011-02-14 21:39 | |
![]() | Undrar om han fick ont? Det gick väl rätt bra i matchen? | |
| Bitte - Administratör | 2011-02-14 22:16 | |
![]() | Han skulle aldrig ha försökt igen ,, han skulle ha låtit slutet ha varit där för 3 år sedan,, då hade man kunna minnas honom som en stor hockeyspelare , och inte som nu någon som inte har förstått att hans era är över och har varit länge Bitte | |
| grisseknorr | 2011-02-14 23:03 | |
![]() | #Största svenska hockeyspelaren genom tiderna #världens bästa spelare i NHL under den tid han spelade (utan alla skador hade han bklivit ännu större) Peter ska ha all heder åt att han aldrig gav upp trots alla skador, med alla pengar han tjänat så hade han kunnat lagt av för länge sedan men han verkligen ÄLSKADE ishockeyn, inte många som känner så starkt för sin sport i dessa pengastinna tider... HAr följt PEter från junis till nu och mitt absolut största minne av Peter är helt klart sm-finalerna mot Malmö där han dominerade och med lite tur så hade Mod tagit guldet.. Minns stämmingen som var i Kempehallen då, ger gåshud varenda gång!!! Finns det någon annan idrotsstjärna som gör att folk kliver upp mitt inatten för att följa en annars betydlselös match? Möjligen Zlatan men annars så var Forsberg den överlägset popuöäraste idrottsperson vi haft sen dom klassiska Stenmark, Borg men det var ju också helt andra tider och kan väl därför inte jämföras på ett rättvist sätt.. Nu kan tröjan här i Modo Hockey pensioneras för gott och självklart ska NR 21 pensioneras i HELA elitserien och tre kronor.. Tack för allt Peter, för alla grymma ögonblick.... | |
| Jarnis86 | 2011-02-14 23:17 | |
![]() | Störste svenska idrottsutövaren genom alla tider, vid sidan av Waldner, enligt mig... Tack för allt! :) | |
| Demakill | 2011-02-14 23:33 | |
![]() | Helt rätt av honom att följa sin vilja och det han tror på. Man ångrar oftast det man inte gjorde... Tack för allt Foppa, du är en legend! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-15 08:21 | |
![]() | Håller helt med Demakill. Så jäkla strongt att försöka en sista gång trots belackare som hela tiden säger till "sluta på topp" etc etc. Sköänt att någon vågar trotsa den fåniga visionen som måste komma från 40-talisterna. Känns befriande ärligt att han gör som han känner. Han kommer aldrig att undra "Hade jag kunnat en säsong till?". Hatten av för människor som följer sina hjärtanoch inte lyssnar på kören av rätt och fel! | |
| Grymming | 2011-02-15 08:35 | |
![]() | Det som irriterar mig är att han skulle lätt kunna lira i elitserien (för mitt kära modo) och vara mycket bra, trots fotproblemen. Men nu räcker det inte för honom att gå på 90 % förmåga och han väljer att sluta. Det är synd och jag lider med honom! Tack för allt Foppa! | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-02-15 08:44 | |
![]() | Helt rätt av den störste någonsin att försöka igen. Blir jävligt förbannad på alla som gnäller på att han skulle lagt av innan, han spelar för sin egen skull och sitt eget nöje och inte för alla krönikörers och tyckares skull. Varför inte glädjas åt att han faktiskt ännu brinner för hockeyn trots alla skador, framgångar och pengar han tjänat. "man ska sluta på topp" är det sämsta uttrycket som finns. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-15 08:45 | |
![]() | Säger som Ravelli: "Varför ska man sluta när man är på topp? Det är ju då det är som roligast!". | |