Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 18 803 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| malman | 2011-04-06 23:21 | |
![]() | hur gör du för att få till det.... När man varit tillsammans länge så kommer man in i en vardag som kanske inte är den gulligaste eller den roligaste tiden, Man gör allt på ren rutin och man är inte lika gulliga mot varandra längre, Men vad gör ni för att piffa till vardagen lite, Det kan vara små saker eller stora saker,' Jag brukar göra en god middag som vi äter tillsammans när bebisen somnat, ibland så ger jag min kille en mysig massage, eller bara stannar upp och tittar han djupt in i ögonen och säger att jag älskar han. | |
| Gautama | 2011-04-06 23:24 | |
![]() | Jag säger åt honom att diska,om han inte gör det så hotar jag med att han får sova på soffan. | |
| CmfrtblyNumb - Ej medlem längre | 2011-04-06 23:26 | |
![]() | Mick_E still? | |
| malman | 2011-04-06 23:26 | |
![]() | sexiga underkläder kan ju piffa till det och bli ganska kul. | |
| Gautama | 2011-04-06 23:29 | |
![]() | Alltid Micke!! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 23:29 | |
![]() | Äter god mat, badar ihop, masserar med mina magiska händer, tja... Han klagar inte. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-04-06 23:33 | |
![]() | Vi gör massor... Vi försöker stanna upp ibland och titta på varandra.. Och vi är tydliga med att vi älskar varandra. Alltid. Men vi har 5 barn och hund och ett hus som äger oss. Så oftast handlar det om att inte märka det som den andra gör fel. Att inte berätta hur man kan göra det bättre. Att klappa den man älskar på kinden fastän man är så trött att man nästan stupar. Jag tror, som den ateist jag är, att vända andra kinden till... | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-04-06 23:37 | |
![]() | Sen att få till det.. det är om om all of the above funkar :-) | |
| malman | 2011-04-06 23:40 | |
![]() | jag tänkte att det blev för långt att skriva hur får du till det i ditt förhållande och så tänkte jag att om man frågar hur folk får till det så öppnar man upp för allt vad fantasin har att erbjuda :) | |
| Maja G | 2011-04-07 07:42 | |
![]() | Minst en kram varje dag ( 8 kramar om dagen ska man ha enl. någon expert för att man ska må perfekt) och att vi låter varandra göra saker på sina egna sätt, inte rätta till eller förmana...Det blir alltid bra,men det kanske bli gjort på ett annorlunda sätt. | |
| slånbär | 2011-04-07 07:59 | |
![]() | VI är precis som vanligt-gör inget särskilt mer än vardagsgrejer för det mesta men vi ser till att vi "får till det" nästan varje kväll om det inte är så att någon av oss är extremt trött då. Men annars blir det varje kväll. Folk som varit tillsammans länge och liksom slutar eller bara får till det väldigt sällan tror jag tappar bort varandra till slut. Vi har varit tillsammans i 25 år nu. Hörde om nån undersökning att det bara var typ 2% av folk som varit tillsammans länge som har det så. Men var och en blir lycklig på sitt sätt. | |
| StellaInkeri - Ej medlem längre | 2011-04-07 11:22 | |
![]() | slånbär: VARJE kväll? Och ni har varit tillsammans i 25 år. Herregud. Låter som ett fantastiskt förhållande! | |
| wildman | 2011-04-07 11:30 | |
![]() | Gör som slånbär. Vi ser till att få till det i princip varje kväll även om vi faktiskt kanske inte alltid är jättetaggade. För lust föder lust, så har man det så vill man mer. Men ibland är det tufft. Dock ligger jag sisådär en 12 år efter Slånbär. Så vi får se om jag håller ut så länge :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-07 11:41 | |
![]() | Jag missförstod nog tråden. Jag trodde den handlade om vad man gör för att visa extra uppskattning, inte hur man lockar någon till sex. Det räcker långt att jag är mitt vanliga oglamourösa jag. | |
| wildman | 2011-04-07 11:47 | |
![]() | Å andra sidan Sylvia så brukar nog det ena leda till det andra i de flesta fall .-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-07 11:51 | |
![]() | Jo, fast det jag beskrev ovan var en hyfsat vanlig kväll i våra liv - men resultatet är inte alltid "det andra", tack och lov... Jag hade inte haft energi kvar till något annat om så var fallet.:) | |
| Gautama | 2011-04-07 11:53 | |
![]() | Alltså jag vill inte klaga på er som "gör" det varje dag men jag skulle aldrig någonsin kunna ha det så, som en rutin..., herregud jag skulle hellre dö. En bekant till mig resonerar så här vad det gäller sex "Jag äter varje dag, jag skiter varje dag, jag ska ha sex varje dag" Jag skulle inte vilja vara hans tjej! Sex ska inte vara en rutin utan det ska vara en lusta som faller på och sker när man minst anar det. | |
| wildman | 2011-04-07 12:02 | |
![]() | Sexet får ju inte bli slentrian, man måste ju variera och förnya sig, men jag tror ändå att en rutin är bra för att inte tappa bort det. Hur många förhållanden har jag inte sett där sexet är kvantitativt för att övergå till kvalitativt för att övergå till ingenting... Om man VERKLIGEN inte känner för det så ska man ju såklart inte ha det, men min erfarenhet är att många säger att dom inte vill när man i själva verket bara är trött, så när man väl har det så tycker man att det är schysst. Men sen har vi säkert olika behov allihop. Det viktiga då är väl att inte komma alltför mycket i ofas med sin älskare/älskarinna/KK/sam bo/flicka/fru eller vad det må vara... | |
| Maja G | 2011-04-07 12:54 | |
![]() | Jag o min man har också ett jättelångt förhållande. 31 år faktiskt:) säger som Gautama..Det får ju inte bli rutin på att "göra det" varje kväll. Fö min del så är förhållandet mycket mer än sex.Det går upp och ner hela tiden. Ibland mycket och ibland mindre sällan. Ömhet,kärlek, att ta på varandra, säga något snällt ( o menade förstås)och en massa humor . För den delen så klagar jag inte heller på hur andra gör. Det skiter jag i egentligen.. | |
| StellaInkeri - Ej medlem längre | 2011-04-07 12:58 | |
![]() | Jag kan tycka att det känns lite jobbigt att höra och läsa om hur ofta andra par "får till det". Det är svårt att inte jämföra med det egna förhållandet. Sedan känns det där med att köpa lite roliga/sexiga underkläder så himla krystat. Får ångest bara av tanken. | |