Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 18 928 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2011-05-06 17:22 | |
![]() | Semesterduellen Är det någon som ser programet semesterduellen här? Jag bara måste få ventilera program 4. Finns det sådana människor på riktigt som mamman Anita var där? Kvinnan eller vad man ska kalla henne går på porrklubb med sina barn och barnbarn och sitter och pratar om sin fi**a hur stor den är med främmande människor. Jag höll allvarligt på att dö, jag satt bara och gapade av häpnad. Är det på riktigt eller är det en skådespelare? Vidrig var hon i alla fall. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-05-06 17:24 | |
![]() | Var med i Sveriges värsta bilförare, så hon är nog lite mediakåt. | |
| Gautama | 2011-05-06 17:27 | |
![]() | Jag såg det sen. Men undrar om hon spelar eller är sig själv. Det var en vidrig upplevelse att se det:-) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-06 17:27 | |
![]() | Ha ha | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-05-06 17:28 | |
![]() | Och ändå fortsatte du titta. | |
| Gautama | 2011-05-06 17:28 | |
![]() | Tycker synd om hennes barn. De kan ju knappast tycka att det är kul. | |
| Gautama | 2011-05-06 17:30 | |
![]() | Ja, jag gjorde ju det. Såg det till och med två gånger eftersom jag bara var tvungen att se det tillsammans med min pojkvän. Är nog lite sadistiskt utav mig. Gillar att plåga mig själv en aning:-) | |
| Dr_ama | 2011-05-06 17:32 | |
![]() | Det är idioterna som får synas, just därför väljer jag bort att se på sådana program. | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-06 17:33 | |
![]() | Det är ju det förnedrings-TV går ut på. Folk ska förfäras, men samtidigt sitta kvar och glo i smyg bakom skämskudden. Sekundärskam är en blandning av pina och njutning. | |
| Miss_jk | 2011-05-06 17:34 | |
![]() | Vet inte vilket program det var, men det ena paret var typ träningsnarkomaner och det andra var mangaälskare. Förstår att man kan snöa in lite på saker och ting, men någon måtta får det väl vara. Träna tre gånger om dagen på semestern. Äta blomkål (som de för övrigt hävdade var broccoli, trots att de var dietister) och linser i vatten. Gå på restaurang i krokodildräkt och störtgråta när man får syn på någon som är utklädd till Hello Kitty för att det är "så fint!". Hittar bara ett ord som passar: FREAKS! | |
| Gautama | 2011-05-06 17:36 | |
![]() | Hahaha Miss Jk det var ju också sjukt kul, det var program 5 det. Du bara måste kolla in 4:an på nätet:-) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-06 17:37 | |
![]() | Det finns dom som hejar på fotbollslag också. Freaks! :-) | |
| Miss_jk | 2011-05-06 17:42 | |
![]() | Freak! ^ | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-06 17:44 | |
![]() | :-) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-06 19:24 | |
![]() | Vi skulle se på just det programmet med våra barn. Just det avsnittet fick dom inte se. | |
| slånbär | 2011-05-06 21:16 | |
![]() | Verkar som att det är samma glaningar som dyker upp i den typen av program. Gurkan i BB var ju med i Sveriges värsta bilförare och Robinsson, kärringen ni pratar om var med i bilförarna också sedan såg jag henne i publiken på talang förra veckan, Vanita!! (man bara måste uttala hennes namn med utropstecken) sveries mest blåsta brud var först med i lyxfällan,därefter lekte hon bartender på Kos och nu sist i semesterduellen. Finns säkert fler såna exempel. Dom är helt enkelt fullständigt urblåsta , mediekåta exhibitionister som bara inte kan låta bli att säga ja till vad dom än blir erbjudna att vara med på. Vanita är verkligen gränsfall för vad jag står ut med men så länge jag slipper att se tvillingbröderna från värsta bilförarna någonsin igen (eller rättare sagt höra) så kan jag se vad som helst för jag kunde inte se serien förra omgången pga av just dom. Annars är det rätt kul program men det gick bara inte , deras bräkande gav mig gåshud på insidan av tarmarna tom. | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-06 21:18 | |
![]() | Dåligt av producenterna att utnyttja människor som uppenbarligen inte mår så bra psykiskt. | |
| le-lou | 2011-05-06 21:36 | |
![]() | haha, min kompis var med förra gången på Semesterduellen. jag var tvungen att kolla såklart. Pinsamt avsnitt av en enda anledning - hennes nye verkar inte riktig i skallen enligt mig. tyvärr. :( | |
| Miss_jk | 2011-05-07 07:32 | |
![]() | Vilket par var det? Träningsfreaksen? | |
| le-lou | 2011-05-07 08:22 | |
![]() | inte svårgissat :) | |