Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 432 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Alviina88 - Ej medlem längre | 2011-12-22 07:01 | |
![]() | Silver/guld? Hej! Jo, min kille och jag ska förlova oss och vi bråkar lite om ringarna. Jag vill ha guld, tycker det är finast, men min kille vill ha silver. Han säger att guld inte är lika fint, att det har samma färg som alla äckliga saker i livet; kiss, spya, diarré, t ex. Hur ska jag få honom att ändra sig? :( Vill inte ge mig på en sån här viktig punkt! Känns nästan som jag hellre inte är fölovad då, om jag inte får min vilja igenom. :( Vad tycker ni är finast? Hur skulle ni ha gjort? | |
| Bitte - Administratör | 2011-12-22 07:04 | |
![]() | Köpt ringar i vitt guld , då har bägge fått lite som de vill Bitte | |
| Maja G | 2011-12-22 07:09 | |
![]() | finns ju ringar med både silver och guld i ( eller vitt och vanligt guld) De är snygga! | |
| Miss_jk | 2011-12-22 07:16 | |
![]() | Jag gillar guld mest. Klassiskt. Känns som att silver (eller vitt guld) är en fluga just nu. Alla jag känner som förlovar sig väljer det. | |
| janne121212 | 2011-12-22 07:50 | |
![]() | "Vill inte ge mig på en sån här viktig punkt! Känns nästan som jag hellre inte är fölovad då, om jag inte får min vilja igenom. :(" Låter lite barnsligt i mina öron. Du kanske inte ska förlova dig då om du hänger upp dig på såna mindre viktiga saker och får det att verka livsavgörande, istället för att inse att förlovningen är nåt fint i sig som kan vara nåt av det viktigaste du gör i livet. | |
| eerievoid - Ej medlem längre | 2011-12-22 08:04 | |
![]() | Tycker helt klart silver ser bättre ut. Får hålla med din pojkvän på den punkten, är jag rädd. Fast vissa kvinnor för sig bra i guld. Män passar aldrig i guld. Det har nog att göra med att det är kvinnan som är nummer ett för mig. Symboliskt kopplad psykologi. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-12-22 08:48 | |
![]() | Varför måste ni absolut ha ringar i antingen eller, är inte det en ganska mysko och omotiverad ide egentligen, att ringarna måste matcha? Varför inte en i guld till dig och en i silver eller vitguld till honom. Det är tex många kvinnor som har stenar(diamanter)i sina ringar och mannen väljer att inte ha det. | |
| Cardis | 2011-12-22 08:53 | |
![]() | Man ska köra jordnötsringar, dem är dessutom godare =) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-12-22 08:54 | |
![]() | Jag och min man har visserligen samma metall i våra ringar men formen skiljer sig markant, "matchar" inte varandra överhuvudtaget i det avseendet. Han valde det han tyckte satt/kändes bra och var snyggt enligt hans smak, det samma gjorde jag. Vi är fortfarande förlovade och gifta oavsett hur våra ringar ser ut, det är ju när det kommer till det viktiga ändå något mellan oss, inte hur andra ser på och tycker om våra ringar... :) | |
| -Delika-tess | 2011-12-22 09:01 | |
![]() | Min första fundering är: Vet han hur viktigt det är för dig att ha guld i ringarna? Förstår du hur viktigt det är för honom att inte ha guld i ringarna? Sen finns det som tidigare nämnts ringar med både guld och silver (eller vitt och gult/rött guld) som är riktigt snygga. Håller också med janne här... | |
| 88tinste | 2011-12-22 09:04 | |
![]() | Jag hade ju valt guld... men ett tips är ju dessa titanringar med guld utsmyckning. Grymma må jag säga :D | |
| les fleurs | 2011-12-22 09:17 | |
![]() | Jag och min man var också en smula oense så vi valde giftasringar med både vitt och gult guld, de är jättefina | |
| Alviina88 - Ej medlem längre | 2011-12-22 09:30 | |
![]() | Hmm... Mycket att fundera på nu. | |
| le-lou | 2011-12-22 09:40 | |
![]() | Våra ringar är hälften av varje, vitt/rött guld, enkla släta. Vi köpte det som var billigast iofs så jag vet inte om jag ska uttala mig så mycket om hur snygga de är. håller med grönöga annars, köp olika så är saken biff. | |
| marmeladov22 | 2011-12-22 09:57 | |
![]() | Han är väl bara snål. Guld är en riktigt magisk metall. Satsa på det. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-12-22 10:10 | |
![]() | janne121212- Håller med, det är väl inte i ringarna kärleken sitter. | |
| vigren | 2011-12-22 10:26 | |
![]() | Vitt guld! Köpte rödguld till båda när vi gifte oss men jag har bytt ut min då jag inte alls trivs i rött guld... Ni kan väl ha olika om det är så viktigt för er båda? | |
| mistmaster | 2011-12-22 11:04 | |
![]() | vitt guld, inget snack om den saken. :-) | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-22 18:14 | |
![]() | Silver till honom - guld till dig. Det behöver såklart inte matcha, jag har mormors guldringar och min man en nyköpt. | |
| marmeladov22 | 2011-12-22 18:15 | |
![]() | var glad att du har en man och dessutom ringar osv det är fan orättvist själv är jag för gammal för att gå ut jag får inte följa med ungdomarna | |