Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 223 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bazoo | 2012-05-14 20:33 | |
![]() | Jakten på deodoranten Nu svettas jag väl inte mer än genomsnittet och jag duschar varje dag. Men det här med deoderanter... Alltså de håller väl inte alltid vad de lovar? Det man begär är att få vara torr under armarna och lukta fräscht. Vilken deo föredrar och rekommenderar du? Jag är på jakt efter den bästa deoderanten! :-) | |
| skanskan - Ej medlem längre | 2012-05-14 20:37 | |
![]() | Dove | |
| joråsatt | 2012-05-14 20:37 | |
![]() | Vilken rolig tråd för jag råkar nämligen ÄLSKA min! En Barnängen-deo med ljusblå/ljuslila kork som heter nåt i stil med Extra Aktiv. Luktar himmelskt! Och sen står det att den ska vara lite starkare för dem med ett "extra aktivt" liv men jag tycker den är medelmåtta. Annars är både Dove och Rexonas med gröna korkar (tror båda innehåller Aloe vera och heter nåt därefter också) underbara i doft dem med! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-14 20:39 | |
![]() | Har aldrig haft ngt problem med deodoranter så jag vet inte om mitt tips är det bästa men Barnängens Extra Aktiv - Ros är min favorit. Luktar gott, håller bra. Soapwallas deodorant cream ska vara helt overkligt bra, har jag hört. Själv har jag aldrig testat den men den ska tydligen rädda även den mest svettiga stackare. www.indulge.se/Produ...p; Brand=25 | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-05-14 20:40 | |
![]() | ldb, den gröna eller gula. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-14 20:40 | |
![]() | Haha ja, använder samma som jorå. Och älskar den också. Använder iofs den med rosa kork men ja, bra skit. | |
| Bazoo | 2012-05-14 20:41 | |
![]() | Ja Dove " stick" deon är helt ok faktiskt. Anledningen till tråden är att jag var och shoppade med en kompis idag. Skulle köpa den o så var den slut... Stod där i deo djungeln och insåg att jag provat de flesta men inte riktigt fastnat för någon speciell. Stod o glodde framför hyllan ett bra tag... :-) | |
| Bazoo | 2012-05-14 20:42 | |
![]() | Kul med sånt gensvar från er :-) | |
| slånbär | 2012-05-14 20:43 | |
![]() | Dove och rexonas drystick är oslagbara-jag svettas helt enkelt inte med dom. Det är helt torrt hela dagen.Sen luktar dom gott också. | |
| Lillstölla | 2012-05-14 20:43 | |
![]() | Gillar Niveas, den nya som påstås inte lämne vare sig vita eller gula märken på kläderna. Har funkar fint hittills. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-05-14 20:44 | |
![]() | Hehe, nu känner jag att jag framstår som en deodorant aficionado. Oh well. | |
| Bazoo | 2012-05-14 20:45 | |
![]() | Drystick heter det ja... ha ha kom inte på vad det hette.... Precis slånbär, Dove har funkat bra. | |
| joråsatt | 2012-05-14 20:45 | |
![]() | Var tvungen att lukta lite på min. Visste inte att det fanns en med rosa kork, undra om min är för män då...? (Luktar faktiskt misstänksamt mycket killdoft, vilket iofs förklarar min förälskelse till den) Haha, exakt, hursomhelst bra skit! | |
| Bazoo | 2012-05-14 20:47 | |
![]() | Måste kolla crooked rains Soapwalla :-) | |
| Miss_jk | 2012-05-14 20:51 | |
![]() | Rosa Ldb (favvisen just nu), Dove eller den gröna Rexona. Annars funkar ju Absolut Torr hur bra som helst mot det fuktiga och så kan man ta en annan för att få doften. | |
| Lillstölla | 2012-05-14 20:52 | |
![]() | Ja, där sa du nåt miss_jk, absolut torr funkar kanonbra! | |
| carann04 | 2012-05-14 20:53 | |
![]() | Jag bara älskar Thierry Muglers deostick "Angel" | |
| schmuppisch | 2012-05-14 20:59 | |
![]() | Absolut Torr är helt vedervärdig. Får utslag av allt kliande. Palmolive Naturals "Luxurious Softness" (lilarosa kork) passar finfint för mig :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-14 21:02 | |
![]() | varför duschar du varje dag för ts?mycket dåligt ur miljösynpunkt,att använda deodorant tror jag inte på,tror det är skadligt 1 dags svett luktar gott två dagars svett luktar också gott 3 dagar luktar för mycket dax att duscha,läser ingredienser på en Deo,Ainesosat,Aqua,Alcoho l,Denat,Aluminum,Peg-8 Hydropropyl,Metylcalliuko sa ,bara det att skiten innehåller alkohol som är skadligt att ha lite alkohol på kroppen varje dag då blir det förhöjda levervärden,allt man har på huden tas upp i blodet och renas av levern,jag är lika mycket imot deodorant som alkogel,som jag tror vi inte sett hela baksidan av en | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-05-14 21:05 | |
![]() | meeeen ttiittii | |