Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Omigen | 2012-05-24 15:58 | |
![]() | Hata värmen Varför måste alla älska när det är varmt solen skiner? Själv hatar jag när det blir över 20-22 grader - står inte ut med värme och gassande sol. Men om man endast antyder att man inte gillar värmen så blir folk arga och tycker att man är helkonstig. Det är verkligen inte fritt att tycka som man vill när det gäller värmen. När man som jag inte gillar att svettas och skyr värmen så anses man udda och "fel". Men jag föredrar svalka och frisk kylig luft framför kvav sommarvärme och står för det! Men just nu känner jag mig ganska ensam om att tycka så. | |
| _MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-05-24 16:04 | |
![]() | Vänta du, om några veckor börjar folk klaga på värmen ska du se :) | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2012-05-24 16:09 | |
![]() | Jepp, du är ensam.... | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-05-24 16:09 | |
![]() | Det är såå synd om dig. Naaw... | |
| mistmaster | 2012-05-24 16:10 | |
![]() | mellan 15 å 20 grader räcker länge för min del, får gärna vara en lite lätt bris oxå. är man isbjörn så är man. :-) | |
| Omigen | 2012-05-24 16:14 | |
![]() | bomah: det var inte för att få sympati som jag skrev det...bara ville veta om jag var ensam om att känna så... | |
| bajen01 | 2012-05-24 16:15 | |
![]() | känner med dig jag är en vinter kille saknar kylan | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-05-24 16:16 | |
![]() | Omigen: Chilla, im just yankin your chain, aitt? | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-05-24 16:16 | |
![]() | Personligen är jag aldrig nöjd med vädret. | |
| schmuppisch | 2012-05-24 16:21 | |
![]() | Spela roll om att bry sig. Det kommer att bli sommar, det kommer att bli vinter. Gilla läget liksom. Gör det bästa av situationen! | |
| Omigen | 2012-05-24 16:21 | |
![]() | bomah: svårt att chilla i värmen...:) | |
| Maradona1986 | 2012-05-24 16:41 | |
![]() | Själv trivs jag fantastiskt bra i värmen OM jag är klädd för det och om jag gör rätt aktiviteter. Att vara ledig i 30 grader och ligga vid en pool eller för all del sitta på en terass eller uteservering med en glass eller öl är definitivt min melodi. Men å andra sidan avskyr jag samma värme om man sitter på ett kontor i kostym eller när det är för varmt i lägenheten. Då är det bättre med svalka. Vill sällan ha mer än 19-20 grader inomhus. | |
| Bazoo | 2012-05-24 16:47 | |
![]() | Nä men jag håller med TS. Det är skönt med sommar o så men jag gillar inte heller när det blir så varmt att man inte orkar röra sig. Gå runt och toksvettas med kläderna fastklibbade... Usch... För att inte prata om nätterna när man vaknar och sänkläderna är blöta av svett Du är inte ensam | |
| kajfrid - Ej medlem längre | 2012-05-24 16:47 | |
![]() | Jag trivs inte heller i värmen och inte min trädgård heller. Hela vintern har man saknat efter värmen och när den är här söker man sig till skuggan. Jag har lågt blodtryck, vilket jag egentligen är glad över förutom när det blir jätte varmt. De flesta mår bra i värmen, men jag är ett undantag. | |
| Bazoo | 2012-05-24 16:49 | |
![]() | Min telefon strejkade så jag kunde inte skriva färdigt ....jo, du är inte ensam men vi verkar vara en minoritet..... :-) | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2012-05-24 16:57 | |
![]() | Håller med TS | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-05-24 17:07 | |
![]() | jag älskar värmen mest av allt,och spyr på vinter snö och kyla ,det kan inte bli för varmt,jag har längtat i 8 månader efter värmen,Gud let snödropparna komma hos mig först för han vet att jag hatar vinter,redan 21 feb var dom här. | |
| Omigen | 2012-05-24 17:14 | |
![]() | Men jag förstår inte varför folk blir så arga när man säger att man inte gillar värmen - som om de måste försvara värmen till varje pris. Jag respekterar att andra gillar värmen men bli inte arg för att jag har en annan åsikt. Alla är vi olika och vädret är som det är. | |
| Bazoo | 2012-05-24 17:15 | |
![]() | Helt sant | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2012-05-24 17:17 | |
![]() | Nej, du är inte ensam! Vi är många som inte gillar gassig sol och varm värme! Men folk har svårt att förstå att man inte vill sitta och steka sig,inte känner behov av solbränna,inte njuter av hettan! Cafeägare som vägrar fälla ned markisen eller ställa upp några parasoller är dumma, de utgår från att alla vill sitta i solen och äta.Själv får jag inte vistas i sol pga sjukdom,så jag håller mig till skugga,n så mycket det går, och längtar till sensommaren o hösten. Jag föredrar vintern framför sommaren, men folk anser man är en aning knäpp då. ..! | |