Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| klobba2 - Ej medlem längre | 2013-07-27 12:36 | |
![]() | Kvinnans identitet Satt alldeles nyss och slötittade på ett avsnitt Fear Factor, det amerikanska tävlingsprogrammet där människor låter sig utsättas för allehanda tokerier för pengar. ett nytt segment hade införlivats i serien. Nämligen: klippning/rakning av hår. Alla tjejer utom en ballade ur. Vilket förvånade mig kraftigt med tanke på att man sett tjejer äta skorpioner, spindlar mm mm. eftersom kvinnor i allmänhet plockar, vaxar, rakar all annan hårväxt. Sitter eran identitet per definition i erat hårsvall? | |
| SämstpåBeta | 2013-07-27 12:41 | |
![]() | Ut i solen med dig och titta på alla dessa vackra flickor med härligt hår! Det där var också en gammal repris. Kvinnor och hår är något oerhört känsligt....På huvudet vill de ha mycket, på resten av kroppen ska det noppas, rakas, vaxas och utplånas. | |
| Bitte - Administratör | 2013-07-27 12:46 | |
![]() | Nä identiteten sitter INTE i håret , skulle utan tvekan kunna raka mig Bitte | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-27 12:53 | |
![]() | Nä, identiteten sitter inte i håret, men är man van vid långt så är det ändå ett stort steg att klippa det kort eller raka. Det tar ju rätt många år för det att växa ut igen. Och att jämföra huvudhår med annat hår låter sig inte göras. | |
| SämstpåBeta | 2013-07-27 12:55 | |
![]() | hårresande.. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-07-27 13:14 | |
![]() | Sigorny weaver Wiona ryder Charlize Theron Willow Smith Natalie Portman Demi Moore Britney Spears För att nämna några | |
| diffdiff | 2013-07-27 13:16 | |
![]() | Skulle nog kunna raka av mig håret men visst gillar jag mitt långa hår. Resten av kroppen rakar jag mer än gärna :) | |
| krysopras | 2013-07-27 13:19 | |
![]() | Kolla top model, alltid nån idiot till flicksnärta som får frispel när de ger henne en kort frisyr. Detta är ett stående och förmodligen obligatoriskt inslag. Makeoveravsnittet är alltid nr 3 i säsongen, så ni kan lätt hitta dessa. Jag tror producenterna vill framställa flickor som fjolliga fåntrattar. Då kan hela publiken sitta och ondgöra sig över de små vackra, men obeskrivligt korkade varelserna, som inte begriper sin egen karriärs bästa. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-27 13:20 | |
![]() | Gick från jättelångt till nästan rakat på gymnasiet, trivdes jättebra i så kort men ett h-vete att vänta ut det igen... | |
| krysopras | 2013-07-27 13:29 | |
![]() | Ja, det finns onekligen en period när ett kort hår inte längre är kort men absolut inte långt, en slags mycket frustrerande period av icke-frisyr som varar i af minst nåt år. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-27 13:35 | |
![]() | Hårväxt är väl inte mindre känsligt för killar? Många män räds ju för att bli flintskallig? Personligen föredrar jag att ha längre hår, men jag skulle inte freaka ut om jag blev tvungen att klippa av det heller. | |
| temperance | 2013-07-27 14:38 | |
![]() | Jag skulle aldrig göra det. Vet många män som inte skulle göra det heller. | |
| Rultatultan | 2013-07-27 14:42 | |
![]() | Säger som Molle - det är väl inte mindre känsligt för män generellt? Håret är en del av utseendet - en inte allt för obetydlig del. Och vi vet alla hur obekvämt det kan kännas när man inte känner sig hemma i sin egen kropp och trivs med det yttre. | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-27 14:44 | |
![]() | Lyckligtvis sitter inte min identitet i håret som frodas i/på mina öron och i min näsa. Då hade jag varit ganska identitetslös. | |
| gnagelram - Ej medlem längre | 2013-07-27 14:46 | |
![]() | Det är naturligtvis jättemycket enklare att raka av sig håret för män, dels är det ju helrakat en accepterad "killfrisyr" i sig och dels växer det ju ut till den längd de flesta har normalt på några månader. | |
| Lillstölla | 2013-07-27 14:54 | |
![]() | Tror inte killar har så himla lätt att skiljas från sitt hår heller visserligen. Men nej, den jag är sitter inte i håret. Även om jag måste säga att jag är rätt nöjd med det. Skulle inte få för mig att raka av mig det bara sådär, men skulle nog inte tveka vidare länge om det var nödvändigt. | |
| Lissing | 2013-07-27 14:55 | |
![]() | Har haft rakat hår många år i mitt liv. Skitskönt! Och jag tyckte själv jag klädde i det ;-) | |
| Rultatultan | 2013-07-27 15:00 | |
![]() | Har också funderat på det många gånger, Lissing. Verkar så skönt och praktiskt :) Tyvärr har jag nog inte rätt huvudform för att det skulle bli så himla snyggt... | |
| siwu | 2013-07-27 17:10 | |
![]() | Visst skulle hon fått pengar i fear factor, om hon rakade av sig håret!? Jag skulle inte tveka, har haft jättekort, det växer ut igen...... | |
| SämstpåBeta | 2013-07-27 17:14 | |
![]() | håret har en annan praktiskt egenskap, den kan också dölja och skapa sig ett hölje mot omvärlden. | |