Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 187 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Amatörkock | 2014-01-30 21:07 | |
![]() | Den arga lappan till den "sexande grannen" Jag letar efter en gammal tråd. En betapetare hade lagt in en jätterolig lapp till sin granne som hon tyckte störde hennes nattsömn genom högljutt sex. Det är flera år sedan men vansinnigt roligt. Någon som minns? | |
| Bitte - Administratör | 2014-01-30 21:14 | |
![]() | www.betapet.se/forum...-0 #1025288 | |
| apbur | 2014-01-30 21:24 | |
![]() | www.betapet.se/forum...am p;page=0 Den kanske? | |
| jellyflower | 2014-01-30 21:30 | |
![]() | Du milde vilken kul tråd, den hade jag missat. Fast sex-lappen är en av de minst roliga, den är för lång. Jag har en granne som ibland stör gm knarrigt sex, förmodligen pga ålderdomligt sovrumsmöblemang. Men ett normalt svenskt samlag varar bara ca 1,5 minuter i snitt, så det går att leva med. | |
| Sote | 2014-01-30 23:42 | |
![]() | Jelly- talar du av egen erfarenhet eller är det nåt du läst på aftonbladet bara? För i så fall är jag långt ifrån normal. Har du statistik på hur ofta ettnormalt svenskt samlag förekommer också? Men det förstås, jag kan ju inte räkna in mig i statistiken för här är det ju bara jag som är svensk, min medsamlagare är ju i all sin dar latino så det måste ju vara förklaringen på att jag faller utanför det normala........ | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-01-30 23:45 | |
![]() | TMI, Sote. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-01-31 05:24 | |
![]() | 1,5 minuter? haha, är det möjligtvis din partner som har försett dig med den här informationen, jelly? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-31 07:05 | |
![]() | Stackars statistikens svenska kvinnor. | |
| Sote | 2014-01-31 09:15 | |
![]() | TMI ? | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2014-01-31 09:17 | |
![]() | Too much information | |
| jellyflower | 2014-01-31 09:36 | |
![]() | Jag mindes fel, 3-13 minuter var det. Och det var inte svenskar bara. Förspel är inte inkluderat i tidsmåttet. www.svd.se/nyheter/i...08 9937.svd Jag försökte vara en aning skämtsam i mitt inlägg, men det framgick tydligen inte. Inte ville jag såra någon. Själv har jag aldrig tagit tiden. I såna sammanhang är upplevd tid kanske viktigare än faktisk tid. | |
| Sote | 2014-01-31 10:00 | |
![]() | Jelly-klart vi fattade att du inte var helt seriös ;-) Amper -på vilket sätt var det för mycket information? Skrev jag ett enda stötande ord? Eller faller detta under tabuämnen kanske? Är vi verkligen så tillknäppta att vi inte på ett naturligt sätt kan prata om såna saker , utan att för den skull gå in på detaljer. Själv tycker jag att det faktiskt är rätt intressant eftersom det finns en bild av att just svenskars sexliv är väldigt torftigt och då i synnerhet såna som varit gifta ett tag. Äldre människors sexliv ska vi överhuvudtaget inte ens nämna. Varför? Jag tror inte alls att folk som varit parhästar i många år bara får till det på lördagar eller att man som kvinna "har huvudvärk" lite väl ofta. Och även om det skulle vara så så behöver ju inte det betyda att förhållandet är dåligt. Man kanske inte ens har så stort behov så länge det är enligt bådas önskemål. Otrohet förklars ofta med just detta att en partner inte vill längre men det är bara en skitdålig bortförklaring för frågar man den andra så är säkertallt bara bra, i den personens ögon. | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-01-31 10:27 | |
![]() | Jävlar vad du vevade igång. För mig är det för mycket info hur länge folk håller på, insinuanta hintar om att man minsann guppar mer än genomsnittet är lite för privat för ett forum. Tycker jag. Oavsett ålder. | |
| bananmandel | 2014-01-31 10:41 | |
![]() | Tack apbur. Dock fanns inte själva lappen tillgänglig längre då den låg i Pseudonymfs blogg. | |
| Sote | 2014-01-31 11:03 | |
![]() | Amper- Jag vevade inte igång. Jag svarade på ditt inlägg med frågor. Jag kan verkligen inte förstå varför detta är ett ämne som är så tabu att tala om. Varför man inte skulle kunna prata om sånt lika gärna som allt annat babbel som uppstår i alla olika trådar. Det är ju bara att inte delta i samtalet. Själv hoppar jag oftast över alla trådar om vem som är snyggast, hetast eller hur ofta folk tränar osv då sånt för mig är helt ointressant. Men att jag på något sätt gav ut för mycket information? Knappast. | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-01-31 11:06 | |
![]() | Jag säger inte att det är tabu; jag uttrycker att det för mig personligen är för mycket info. Att lyfta det till en generell diskussion om sexvanor, sure, whatever floats your boat; men jag personligen vill inte veta hur länge ni nuppar. | |
| temperance | 2014-01-31 11:19 | |
![]() | Är det verkligen intressant öht hur svenska medelålders sexliv ser ut? Kan man vara intresserad av något annat än sitt eget? Alltså, om Göran och Birgitta har det guppigt och gött rör ju bara dem. Jag förstår inte riktigt behovet av att jämföra något så privat med andra, ärligt talat. | |
| temperance | 2014-01-31 11:20 | |
![]() | Men gött om du har det gött Sote, jag är inte den som är missunnsam. | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-01-31 11:22 | |
![]() | Nä, det jag menar. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2014-01-31 11:23 | |
![]() | Kvalitet går före kvantitet. Det kan man ändå inte jämföra. Därför är det är ointressant att veta hur länge andra håller på. | |