Spelrum
Giraffen13
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade19
Mobilspel
Pågående19 300

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Real-one - Ej medlem längre2014-03-21 12:37
Antal inlägg: 223

Tala om cool.. :P haha.. ;D
För er som kanske ännu inte kollat in detta program eller sett dennna tjej på youtube :D

Youtube-succén Smoukahontas i Efter tio..
www.tv4.se/efter-tio...io -2581726

De här är nåt jag tycker är vasst och jättecoolt..:D
Mkt. begåvad tjej alltså :)

Hon kan gå huur långt som helst med den personligheten, och den uppriktiga,ärliga..men framförallt naturliga utstrålning hon har och besitter som person..

Hon bara ÄR som människa.. 100poäng av hundra från mig iaf. :D

Vad tycker ni andra? :)

Real-one - Ej medlem längre2014-03-21 14:03

Vill säga att: DENNA tjej är ju verkligen ett bevis på att varken droger eller kromande..ta sig i skrevet,eller annat emotsägande uppträdande måste uppvisas offentligt på nätet eller annan media för att locka tittare eller lyssnare! Hon är en jättestor begåvning i mina öron men också ögon..då hon dessutom är helt naturlig i sin framtoning som person.. Hon gör eller uppvisar inget som lockar människor att dras med i droger..eller annat snusk..!! Jag förstår då att denna tjej är otroligt intelligent,begåvad och ett bra föredömme för andra, men speciellt yngre som annars lätt påverkas av det annars vanliga och då övervägande snusket i framträdanden från bl.a många såkallade kända artister för att de på nåt sätt ska vara det som är coolt!!!??? vilket ofta bara ger elände!!

Intelligenta människor förstår att denna typ av presentation som denna tjej gör uppvisar nåt helt annat... hon visar naturlig utstrålning.. hon gör sig inte till.. hon har humor.. MEN? vad hon mer kan.. HON kan sjunga.. värsta bästa rösten inom olika schanger!! INGEN av någon nuvarande såkallad känd artist eller liknande kan uppvisa det hon kan.. Hon bara ääär bäst i mina öron & ögon. De är iaf. vad jag tycker,känner och anser..

Så.. henne kommer det att gå bra för i framtiden.

So_open_mind - Ej medlem längre2014-03-23 18:20
Antal inlägg: 348

Varför svarar du dig själv ? :)

temperance2014-03-23 19:38
Antal inlägg: 2314

Såg inslaget i Malou och klipp på youtube när hon sjunger. Himla go tjej!

roja c panda - Ej medlem längre2014-03-23 19:45
Antal inlägg: 875

Utmärkt.

mrperfect2014-03-23 21:01
Antal inlägg: 11437

jag har lagt märke till att detta är ett utmärkt sätt att vänja sig vid ett språks melodi. Då det går dåligt får man öva mer :)

Real-one - Ej medlem längre2014-03-25 10:01

När jag ser denna tjej och hennes sätt att uttrycka sig både i språk och kroppsspråk ut till tittare och lyssnare.. Så kan jag bara känna att just hon med denna unika förmåga och egenskaper , såsom humor.. fantastisk röst.. att kunna prata såå många olika språk klockrent alltså? =) och för att inte tala om vilka skådespelartalanger hon besitter!? Heelt otroligt alltså!? Hon kan säkert också bli en stor filmstjärna inom olika kategorier också om hon så vill? =) Så hon tror jag säkert kommer göra sig hörd i framtiden både inom sång,artisteri men också filmbranchen =)

Hon är heelt sanslöst bäst i mina ögon, öron & tycke iaf. =)

Real-one - Ej medlem längre2014-03-25 10:06

temperance: Ja jag håller med dig :) Hon verkar verkligen vara en go tjej som person..och för att inte tala om hennes naturliga utstrålning och sätt att vara som person..Vilket såklart går hem bland övervägande av människor.. Och hon är heller inte blyg.. Hon bara ääär som person.. och endast 19år gammal.. Fantastisk tjej alltså =)

jellyflower2014-03-25 10:11
Antal inlägg: 1108

Jaha, men vi har varit igenom det här med snusk och artister, jag känner igen det ngt underligt ilskna resonemanget kring artister i kombo med snusk och jag känner igen det mer än något underliga språkbruket. Fast du hette nåt annat då, eller?

Alla artister som inte drar med folk i droger och annat snusk är bra. Och vet ni vad, alla artister som drar med folk i droger och annat snusk är INTE BRA.

Jomän.

le-lou2014-03-25 11:28
Antal inlägg: 17500

Jag är nog den enda då som inte riktigt fattar den här stora grejen. Hon härmar, men det är ju inte särskilt bra ens?

Real-one - Ej medlem längre2014-03-25 12:24

le-lo: Okej? ja.. de verkar så att du inte fattar/eller förstår tjejen ifrågas egenskaper och talang? och jag tycker det är mkt. märkligt att du inte fattar den stora grejen med hennes faktiskt sällsynta egenskaper och förmåga som person?

pröva själv att göra hennes nummer om du kan?

Måns_E2014-03-25 12:41
Antal inlägg: 12028

Jag förstår inte heller poängen i det, och blir inte upp över öronen imponerad. Men det har säkert mer med mig att göra.

Jag gillar ju exempelvis symfonirock även år 2014, och det verkar ju ingen annan förstå :)

Järnröret2014-03-25 13:04
Antal inlägg: 375

Ett tecken på för mycket fritid, precis som trådskaparen.

Palini2014-03-25 14:09
Antal inlägg: 1381

Järnröret, ditt svar är också ett tecken på för mycket fritid...

pink ribbon - Ej medlem längre2014-03-25 14:12
Antal inlägg: 2906

Tja, vi har ju alla våra hobbies. Jag jublar inte.

amper sand - Ej medlem längre2014-03-25 14:14
Antal inlägg: 2879

Jag gillar att le-lou varken fattar eller förstår. ;)

roja c panda - Ej medlem längre2014-03-25 14:39

JAG tycker iaf hon är bra. Kul och charmig.

-FaMo- - Ej medlem längre2014-03-25 14:41
Antal inlägg: 2999

Tycker hon e duktig, jätte duktig.

roja c panda - Ej medlem längre2014-03-25 14:41

Fast det är klart (ang. TS tema att de flesta videobloggande kvinnor är ytliga och sexiga), det hade ju varit ännu mer trovärdigt om hon varit ful och istället för gorgeous utav bara helvete.

amper sand - Ej medlem längre2014-03-25 14:55
Antal inlägg: 2879

Är hon ffa bra eller gorgeous, roja?

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?