Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 295 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Primalskrik - Ej medlem längre | 2014-04-26 15:18 | |
![]() | Timells skärgårdskök Nu har Timells skärgårdskök äntligen dratt i gång:) Tusenkonstnären Martin kockar tillsammans med sin bror Anders så det härliga står till i en ny fräsch programserie. Recepten finns på fyrans hemsida, coolt att de river igång nya matlagningsprogram, eller hur? Jag trycker på gilla knappen:) | |
| spelteori - Ej medlem längre | 2014-04-26 15:19 | |
![]() | "Anders Timell" och "fräsch" hör inte hemma i samma mening. | |
| roja c panda - Ej medlem längre | 2014-04-26 15:27 | |
![]() | Haha tusenkonstnären. Shit vad jag vill att primalscream ska vara en liten blond söt tjej på riktigt. | |
| Kulspets - Ej medlem längre | 2014-04-26 19:04 | |
![]() | undrar var han snott bilden? kan man spåra sånt? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2014-04-26 19:06 | |
![]() | Vi kallade Martin för världsmästarmartin i ett revynummer en gång :) | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2014-04-26 19:20 | |
![]() | tråkigare programm ledare får man leta efter ? | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2014-04-26 19:32 | |
![]() | Världens enklaste att hitta tråkigare programledare: Alla andra inom samma Genré!! | |
| dinodog | 2014-04-26 19:49 | |
![]() | Anders T är bara så jobbig att både se och höra. Är hjärtinnerligt trött på alla former av matlagningsprogram. | |
| le-lou | 2014-04-27 09:05 | |
![]() | Zupahfreschen | |
| Primalskrik - Ej medlem längre | 2014-04-27 10:44 | |
![]() | Jag tycker att Anders Timell är både charmig och händig. | |
| magnusito | 2014-04-27 11:11 | |
![]() | Jag gillar honom inte, men tråkigt att så mycket förakt släpps ut här. Kul att du gillar honom Primalskrik. | |
| Kulspets - Ej medlem längre | 2014-04-27 11:23 | |
![]() | troll! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2014-04-27 11:40 | |
![]() | Tittar in från min semester och vill skriva en grej: Jag delade flygplan med Anders Timell norrifrån till Arlanda och det gjorde mig inte mera förtjust i släkten Timell, som verkar ha fått evighetskontrakt inom de flesta genrer på TV4. Dessa bröder är så tråkiga att klockorna stannar. Det värsta är att deras ätteläggar verkar bli inkörda till att ta över all framtida underhållning. Nå, de kanske blir roligare. Jag närmast hatar matlagningsprogram, trots att jag själv är verksam inom samma gebit. Orkade tyvärr inte följa striden ut i Sveriges Mästerkock och miniatyrkockarna som härjar varje vecka i TV4 nu, får uträtta underverk i köket mig förutan. Jag tycker att det är bekymmersamt att en stor del av svenska folket (som de uppenbarligen gör) hellre tittar på matlagningsprogram än lagar vettig mat själva. | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-27 13:21 | |
![]() | Ja.. ang. alla dessa jävla matprogram!!! Det är snart lika bra att döpa hela tv till.. --> TV= Våra matprogram | |
| Bitte - Administratör | 2014-04-27 13:23 | |
![]() | Och dessutom blir sällan svenska kopior av program bra. Bitte | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-27 13:27 | |
![]() | Har inte en person förmågan att själv kunna läsa sig till matrecept och veva ihop en måltid!!?? Måste Timell och andra låtsas vara värsta matfixare på tv för att folk ska SE hru man lagar mat? Då kan jag bara säga att ni som behöver dessa program är födda med tummen mitt i handen..? och behöver både Timell och Ernst och alla andra töntar på TV för att fixa er egen vardag.. | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-27 13:33 | |
![]() | Allt handlar ju om eget intresse.. vara nyfiken.. vilja lära sig.. pröva på.. har man ett eget genuint intresse för något? Så skaffar man sig kunskap om detta också. Finns huuur mkt. matresept att tillgå för den som verkligen vill laga sin egen mat? Så också gällande snickerier.. design.. tips på inredning m.m. m.m. både i litteratur och på nätet.. Jag behöver då inte några högt betalda låtsas matfixare att glo på i tvrutan för att fixa mitt käk eller annat! | |
| kryddeluntan | 2014-04-27 13:50 | |
![]() | Jag ids inte glo på Timells, tråkigt program. De killarna är uttjatade och syns jämnt i rutan. Helt rätt Real- one. Jag gillar verkligen att laga maten själv från grunden och recept.nu har hur mycket som helst med tips, på allt möjligt. | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-27 13:57 | |
![]() | ja.. herregud.. Halleluja..låtomoss slippa skiten på TV... Prällen gör ett bättre jobb med sin sång.. ;) www.youtube.com/watc...YK wqj5QViQ | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-27 14:45 | |
![]() | Nästan alla dessa program är bara som ett stort jävla Joke med en undre modifikation... Jo.. de går bra att låtsas flina upp sig och låtsas kunna sin sak i TV-rutan speciellt när det ramlar ner dollar för ingenting..ja.. det är lättförtjänta pengar för de som vill betala för detta? Inte då jag iaf. | |