Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 344 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tildus71 - Ej medlem längre | 2007-04-22 16:51 | |
![]() | fy så dumt.... jag skulle göra rent min mixer idag när jag gjorde kladdkaka... stack in fingret för att få ut joxet längst in... råkade sätta på mixern med andra pekingret.. resultat...tre svimmningar, massa blod å ett hårt lindat finger som eventuellt behöver sys!! Visserligen är jag hyffsat ok nu men det är INTE min dag idag!! (jag behöver sympati å exempel på andra dumheter folk har gjort så att jag blir glader...) | |
| passus - Ej medlem längre | 2007-04-22 16:59 | |
![]() | Jag slog igen bildörren - hårt - samtidigt som jag höll mig i dörrkarmen, med tummen precis över låset. Blodet pumpade ur tummen i en fin liten fontän och jag fick åka till läkarstationen i Vansbro och sy ... Och gå med armen i mitella i en vecka så att jag dessutom måste förklara för alla vad jag hade gjort. | |
| monk - Administratör | 2007-04-22 17:02 | |
![]() | passus: men den viktigaste frågan återstår - kunde du spela betapet? ;) | |
| passus - Ej medlem längre | 2007-04-22 17:03 | |
![]() | Nä - har tummen mitt i handen :-) | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-04-22 17:10 | |
![]() | Viktigaste frågan är väl ändå: Hur kladdig blev kakan? | |
| tildus71 - Ej medlem längre | 2007-04-22 17:12 | |
![]() | hehe jag trodde först det inte skulle bli nån kaka all:( men tur i oturn mixerstaven var aldrig över smeten så den står i ugnen... den kommer å bli kladdig och utan blod:) | |
| tildus71 - Ej medlem längre | 2007-04-22 17:13 | |
![]() | och tack passus nu bidde jag liiiite gladare...;) | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-22 17:42 | |
![]() | Det blev nog Blodpalt kanske . Plåstra om dig ordentligt nu . Så du inte får en infektion . | |
| Angeloflove | 2007-04-22 19:21 | |
![]() | uscha, va läskigt..... *kramar o gosar* | |
| tifina | 2007-04-22 19:45 | |
![]() | Nej vad obehagligt! Det är precis sånt jag är rädd ska hända när jag håller på med mixrar och grejer. Men det kanske var lite tur i oturen, det kunde ju ha gått ännu värre. | |
| adbkp | 2007-04-22 19:46 | |
![]() | Alltså, varför gör man kladdkaka i en mixer? | |
| tildus71 - Ej medlem längre | 2007-04-22 19:51 | |
![]() | mixerstav närmare bestämt.. funkar finfint som visp när man inte sticker fingrarna i dem...å mixer som får plats med mycket smet är jättebra tilld et med. blir väldigt fin å jämn smet av det. utan fingrar då.. | |
| levakdörB | 2007-04-22 20:13 | |
![]() | O hur kan man vara så dum att fingra på elektriska makiner när kontakten är i? | |
| Jonataldo | 2007-04-22 20:14 | |
![]() | Fyfan Tildus, har gjort samma sak en gång när jag var yngre, var yrvaken och nog ganska förvirrad, skulle ta reda på åt vilket håll mixern snurrade åt så jag stoppade in fingret :D | |
| tildus71 - Ej medlem längre | 2007-04-22 20:38 | |
![]() | levakdör looovar det var inte meningen att sätta på... villa bara ha väck allt det dära smöret inuti... inte tänkte jag på vad andra fingret gjorde heller... haha sa ju det var dumt! Men jonataldo på nått vis, även om du var yngre känns ditt dummare...fast stackars dig för det gör ont som attans!! isch... | |
| SheDeVille | 2007-04-22 21:06 | |
![]() | Vem som är dummast av er två? Ja det tänker inte jag avgöra. JAg tänkte bidra med en egen dumhet. När jag var yngre seglade jag rätt ofta med min dåvarande pojkvän. Och han var ju gubevars rädd om sin fina båt och gnällde titt som tätt på att jag inte skötte min roll som hopp-i-land-kalle tillräckligt bra. Så en dag när han på nytt klagade att jag inte hoppade i tid för att ta emot båten vid bryggan så tänkte jag: Nu j-r ska han inte kunna gnälla i alla fall. När det var 7-8, kanske 10 meter kvar hoppade jag. Behöver kanske inte tala om att det jag landade i var vattnet. Blurp, blurp och botten var nådd. Tur som var såg pojkvännen vad jag gjort o lyckades gira undan. Min entre på bryggan var inte som jag tänkt utan genomblöt med vattnet rinnande från kläderna så kravlade jag mig upp på bryggan där det stod några personer och asgarvade. Då var jag skitsur i ordets rätta bemärkelse men idag kan jag skratta åt eländet. | |
| sarlina | 2007-04-23 00:13 | |
![]() | Dumma saker blir ofta ännu dummáre och samtidigt mer grandiosa när de begås under inflytande av alkoholhaltiga drycker. P.G. Wodehaus noterar i detta ärende att " i berusat tillståd har män försökt rida på krokodilet"..... Om svårighetn att vara korrekt förutseende uinder trängande behov av sexuell art handlar det bland annat i Fritjof Nilsson Piratens bok "Bokhandlaren som slutade bada" en av förra seklets mest läsvärda romaner. När du läst den kan du fortsätta med"Bock i örtagård" och "Tre terminer" av samme mästerlögnare och sanningssägare. | |
| diana_s | 2007-04-23 01:09 | |
![]() | stackars dej tildus.... lider med dej. gjorde en dum grej för några månader sedan. Skulle skala av kanten på en rund ost.... slinter och skalar av halva tummen istället. Trodde först jag skurit av hela tummen... för usch va det blödde. Höll sedan på i över en vecka med bandage och salvor... blev självklart infekterat :-( Gissa om jag är försiktig med ostskärandet hädanefter.... Men det är ju som dom säger: "är huvudet dumt får kroppen lida" :-) | |
| tildus71 - Ej medlem längre | 2007-04-23 17:17 | |
![]() | hehe har bildbevis på eländet i kameran!! ska väl lära mig nått iaf... å där kom min morbida sida fram med.. så kan det gå;) Men tack för allas sympatier å storys...fyll gärna på... det är synd om mig än hehe | |
| Plink | 2007-04-23 18:52 | |
![]() | men oj ånej vad läskigt =/ jag har också varit drulle en gång. jag och några tjejkompisar skulle ut och fira en födelsedag en fredagskväll. när vi ska kliva ut taxin utanför stället vid stureplan (som är jätteproppat med folk på kvällarna) så fastnar jag med ena klacken på nåt sätt. så jag ramlar pladask ut ur taxin och vrickar bägge fötterna. ska tilläggas att jag endast hade druckit ETT glas vin. nu skäms jag. | |