Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-06-20 11:38 | |
![]() | Tvångshandlingar Jag tror att alla har någon form av tvångshandling som måste göras varje dag eller vid varje tillfälle. Själv har jag att alla tetrapack så som mjölk eller fil kartonger måste stängas så de står slutna och läskflaskor står med korken på oavsett vart dom står och hos vem jag är. | |
| merethe | 2007-06-20 11:46 | |
![]() | om jag lyssnar på musik tex så måste volymen vara på jämna tal, annars kryper det i benen på mig | |
| Hagelbössan - Ej medlem längre | 2007-06-20 11:47 | |
![]() | Jag brukar skjuta av ett par salvor varje morgon för gammal vidskeplighets skull. | |
| Brittson | 2007-06-20 14:50 | |
![]() | _Frid_, har du kanske råkat spilla ut ett tetrapak eller en läskflaska någon gång som barn och fått tokmycket skäll för det? | |
| Miss_jk | 2007-06-20 14:53 | |
![]() | Ojoj, skulle jag skriva alla mina tvångshandlingar här skulle jag spränga servern... I princip allt jag gör är färgat av dem. | |
| Huzan | 2007-06-20 15:15 | |
![]() | inte gå på a-brunnar, äta lika i vardera sida av munnen, pussa pojkvännen tre gånger innan man säger hejdå, alltid läsa sista meningen i en ny bok.. ja, d e en massa grejer iaf.. | |
| pilutta-dej | 2007-06-20 18:42 | |
![]() | En massa pinsamma grejer, jag är inte ensam alltså? Lyckas dock sättta mig över dem mer nu för tiden. | |
| Brittson | 2007-06-20 18:50 | |
![]() | Inte gå på någon brunn. Och säkert en massa mer som jag inte tänker på! Ctrl+C efter varje mening när jag skriver i Word. Räkna trappsteg... fast det gör jag inte alls lika mycket nu som när jag var yngre! | |
| damen_ - Ej medlem längre | 2007-06-20 18:59 | |
![]() | avsluta den nattliga tandborstningen med att dra fem gånger fram och tillbaka i underkäken. | |
| Prytte | 2007-06-20 19:34 | |
![]() | spela betapet? :S | |
| blue_moon | 2007-06-20 20:18 | |
![]() | Skriva haiku! :)) | |
| två bakelser | 2007-06-20 21:03 | |
![]() | Jag måste ta bort alla prislappar på dylika saker som står framme. Exempelvis shampoflaskor. Häromåret kunde jag inte hålla mig utan sprang runt på gården och plockade bort streckkodslappar på krukorna vårt bostadsbolag ställt dit. | |
| Seven Death | 2007-06-20 21:30 | |
![]() | Ååh... plocka prislappar, dubbelkolla att dörren är låst (när jag hunnit hundra meter bort), alltid diska alla vrår på porslinet trots att det knappt är smutsigt, knäcka fingrar, rygg och nacke samt klia mig där det inte kliar. Dessutom känner jag mig inte som människa innan jag tagit på mig mitt halsband på morgnarna. | |
| nasonex - Ej medlem längre | 2007-06-20 21:42 | |
![]() | Kolla minst 3 ggr att alla fönster & dörrar är stängda,spisen är släckt.kaffebryggaren urdragen,tv:n släckt & samt att katterna är inne + att kolla att dörren är låst minst 2 ggr innan jag far till jobbet | |
| pilutta-dej | 2007-06-20 22:17 | |
![]() | Spisen, ja jisses. Jag tror inte på mina ögons vittnesbörd när jag just har tittat efter att den är avstängd utan måste gå tillbaka och titta en gång till. Och låste jag verkligen alla ytterdörrar på jobbet när jag gick sist därifrån? För att inte bli(?) tokig går jag en fast runda och känner på alla dörrarna omedelbart innan jag går. Och hemma går jag in i köket och kollar spisen direkt innan jag går ut (ibland gör jag det hemma hos andra människor också, men berätta inte det för någon). | |
| raringen | 2007-06-20 22:34 | |
![]() | Tips till dej som kollar att sladdar är urdragna stup i kvarten. Blev själv galen på att kolla strykjärnet tills jag kom på att om jag tryckte dom två "piggarna" i stickkontakten mitt i handen så jag såg märken av det ännu utanför ytterdörren- då kunde den inte ha varit i! Fast det funkar ju på bara en elektrisk grej i taget förstås... | |
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-06-20 22:42 | |
![]() | Brittson hehe nej inte direkt men min pappa tvingade mig stänga dom när jag var liten ifall att den trilla så slapp man torka upp så mycket. Tror det beror på det. Dock kan det vara jobbigt när man är bort bjuden och det kliar i fingrarna, hände mig en gång där jag bad min killkompis lite tyst om att stänga tetran under middag med kompisens föräldrar. Det blev lite pinsamt men men jag var tvungen. | |
| Brittson | 2007-06-20 22:47 | |
![]() | Ja, så kan det vara också! Freud var inte helt och hållet galen... Hehe! | |
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-06-20 22:49 | |
![]() | hehe nej han är bara speciell :D Men han var en ganska intressant person, allt inom psykologi och psykiatri härstammar ifrån Freud... Ganska skoj (mina favorit ämne). Dock har man svårt att sluta analysera när man läst om honom. | |
| Brittson | 2007-06-21 10:48 | |
![]() | Ja, man blir skadad! Inte alltid uppskattat :-p | |