Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 88 |
Mobilspel
| Pågående | 19 887 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ingson | 2007-11-05 12:02 | |
![]() | Grattis Radagast Grattis Radagast till SM-segern Extra roligt att det uppmärksammades i Aftonbladet | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-11-05 12:40 | |
![]() | Grattis | |
| J0anFerguson | 2007-11-05 12:44 | |
![]() | Grattis :) | |
| Mouche - Administratör | 2007-11-05 13:48 | |
![]() | Grattis Radagast. Mouche | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-11-05 13:51 | |
![]() | Grattis =D | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-11-05 13:56 | |
![]() | Självklart ska man med en liten applåd ägna uppmärksamhet åt den som kan titulera sig svensk mästare. Bra där, Radagast. | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2007-11-05 14:08 | |
![]() | Grattis Radagast! Grattis också till övriga tävlande som kämpat väl och säkerligen haft mycket roligt. | |
| vulcan | 2007-11-05 15:11 | |
![]() | Jag kan lämna insiderapporter från "SM-vinnarens vilda segerparty" som ni säkert får veta mer om i morgondagens Aftonblad. Det var uppdelat i två delar och bestod av kyckling med grönsaker och ett glas vatten på en vietnamesisk restaurang i Örebro, följt av en kopp kaffe med kanelbulle i restaurangvagnen på 18.56-tåget till Stockholm. Jag hoppades han uppskattade det, jag och tror jag även övriga i gänget som gjorde sällskap hem hade i alla fall väldigt trevligt. | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2007-11-05 15:15 | |
![]() | Grattis! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-11-05 15:20 | |
![]() | Låter som en riktig segerFEST!!! Grattis grattis säger även en liten mamma! | |
| temperance | 2007-11-05 15:49 | |
![]() | Grattis!!! | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-05 16:20 | |
![]() | hipp hipp hurra å grattis även idag! | |
| Radagast | 2007-11-05 17:59 | |
![]() | Tack alla betapetare! Segerpartyt var ungefär så vilt som Henjon beskriver det, och inte såg jag till några paparazzi heller. Men det var ändå en väldigt trevlig avslutning på en toppenhelg. | |
| Maizena | 2007-11-05 18:00 | |
![]() | gratulerar....welll done! | |
| Cassano | 2007-11-05 18:05 | |
![]() | Grattis Gunnar! (Patrik hostade något om Othellokillar) | |
| y not | 2007-11-05 19:34 | |
![]() | MmmSaigon var en höjdare. min lax på hett underlag var bara så god, och det mest dramatiska som hände där var väl ett par prisbelönta solglasögon som hamnade på toaletten ocjh som satte i gång en vild jakt. stort grattis Radagst, och trots storförlusten var det en kul match | |
| Radagast | 2007-11-05 19:43 | |
![]() | Tack Cassano, hälsa Patrik! Platserna 1-2-10 för de f.d. Othellospelarna känns som ett ganska bra resultat! | |
| stefanf | 2007-11-05 21:20 | |
![]() | Äsch, det blir en rubrik enligt följande: "7 AV 10 I SCRABBLETOPPEN RASAR MOT OTELLO!!" ;) Jättegrattis från en trött arrangör!! (som så smått börjar vakna mentalt. )Kroppen är dock fortfarande urlakad och jag har knappt kunnat hålla mig vaken. Jag har massor av fantastiska minnen och känslor från helgen och ska försöka samla ihop mig när jag fått lite andrum. Lite om turneringen ("bara") just nu: OTROLIGT imponerande spel av väldigt många i toppen. Gunnar är helt överdjävligt fantastisk vilket vi ju redan visste. Att ta två raka SM-guld i en sån här sport är dock något alldeles extraordinärt och tycker IMHO på att man är oerhört skicklig på alla aspekter av spelet. GRYMT! Detta bevisas givetvis med all önskvärd tydlighet av att han har slagit två STORA spelare som dessutom toppat formen och spelat enastående inspirerat. Johan Berner som stolt, lycklig och rörd silvermedaljör har verkligen gjort en prestation som knappt går att beskriva. Nästan utan sömn de sista 3-4 dagarna innan och under SM har han swischat omkring som en.. neutron mellan radio och TV-program, tåg hit och dit, flyttat möbler, gjort löjliga tävlingslistor och lyft hela SM-arrangemanget. I torsdags trodde jag knappt att vi skulle få honom till spel men sedan dess har han ångat på styrkt endast av adrenalin, en matbit då och då, samt en överdos kärlek till spelet och livsstilen Scrabble. Att utifrån den uppladdningen vinna 13 av 15 matcher mot Sveriges yttersta elitspelare är närmast en bragd. Jag är djupt imponerad och väldigt lycklig för Johans skull. Det enda som inte är gyllene på den killen är valören på medaljen. Jag har nu fått ett meddelande från SAOL-akademin att jag dessvärre har övertrasserat mitt superlativkonto och då vet jag faktiskt inte hur jag ska beskriva Inger Wingård. Denna genomtrevliga och gemytliga, ständigt leende och.. [nytt meddelande och skarp superlativvarning]. Det allra bästa med Ingers spel, förutom att hon var grym och vann ett mycket välförtjänt silver, var att hon spelade så abnormt snabbt. Detta innebar att hon oftast var först till sekretariatet och att jag kunde njuta av hennes sällskap och resultatuppläsning under merparten av helgen! =) Stort tack för detta och jättegrattis till silvret. Nu är jag nästan på väg att bli Bernerskt sentimental och gråtmild så jag stannar här, för nu. *ler fånigt och lyckligt* Det kommer en fullödig rapport, eller flera (eftersom den första fullödiga rapporten säkert inte är komplett) inom kort.. | |
| Hedenstierna | 2007-11-05 21:29 | |
![]() | Grattis! Rätta mig om jag har fel, men blev det inte en bronsplats för Inger? | |
| stefanf | 2007-11-05 22:02 | |
![]() | JO! Självklart.. Det är jag som är förvirrad fortfarande. En felskrivning förstås. Tack för att du såg det och rättade så snabbt. :) (Dags för en lite nyare bild? Du är ju lite mognare och riktigt HOT nyförtiden.. ;)) | |