Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 927 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| potti | 2007-11-15 03:22 | |
![]() | tidsmaskin Jag har gåt och tänkt på en sak............... Tidsmaskinen som jör att man kann resa i tiden komer aldrig bli av? För i så fall bode ju non från framtiden va här redan eller ??? men.. va skule du nu då jöra om du hade en tidsmaskin och kan endra vad du ville o så i tidslinjen? ja skule spela ett spel med betapet ock sen kanske man kan åka tebax i tiden ock veta va man skule läga eller så!!!!!!!!!! smart va??????????? | |
| GreatSerbia - Ej medlem längre | 2007-11-15 03:26 | |
![]() | Eller så skulle du åka tillbaka i tiden och gå i skolan för att lära dig språket ordentligt! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-15 03:36 | |
![]() | Det följer faktiskt med en tidsmaskin i senaste versionen av OS X. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-15 03:40 | |
![]() | Sedan är det ju så att tidsresenärerna inte åker till tråkiga tidpunkter i onödan. Nästa planerade sammankomst är den 8 december i år. | |
| temperance | 2007-11-15 14:25 | |
![]() | Den 8:e dec ska jag ha fest, på riktigt. Då vill jag ha en Borat-baddräkt i present. Tack! | |
| goatie | 2007-11-15 14:42 | |
![]() | Då ska du få det :) Men då önskar ja mig nåt fint den 7:e dec. Usch,man blir inte yngre direkt. En tidsmaskin vill ja ha.. | |
| temperance | 2007-11-15 14:47 | |
![]() | Äh, du är så söt ändå. Du ska få en tidsmaskin, och en anti-rynkel-skrynkel-kräm . | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-11-15 14:47 | |
![]() | 30-talet. Ni fattar. Nån skulle få en ordentlig dos arsenik i sin morgonkaffe... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-15 20:28 | |
![]() | Potti stavar väl ganska bra för att vara 11 år, tycker jag! Inte värre än andra i den åldern. Själv skulle jag åka tillbaka till 20-års ålder och göra om hela livet igen, fast "rätt" den gången!!! Inga dumheter alls utan bara göra kloka och övertänkta saker.. =) | |
| massamark | 2007-11-15 20:41 | |
![]() | Äppelkatten, hade du valt 20:talet skulle du bara mörda en märklig upprorsman. Jag skulle nog åkt bakåt i tiden för att ändra utgången vid Poltava, samt Ordna sveriges finanser vid tidpunkten. Dags att duscha.. sitter utan kläder o skriver, det går inte för sig, obscent värre! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-15 21:19 | |
![]() | Jag skulle nog åkt framåt i tiden och förhindrat min 40-årsdag, eftersom jag har hemska minnen av denna. | |
| Ruatha | 2007-11-15 21:29 | |
![]() | Jo, en del råd skulle jag velat ge mig själv i yngre tonåren, men å andra sidan som Edith Piaf sa: Jag ångrar ingenting, varken det bra eller det dåliga.. Även de ångestskapande misstagen i ungdomen har ju bidragit till att jag är den fantastiska människa jag är idag :) | |
| temperance | 2007-11-15 21:29 | |
![]() | Jag förstår dig illiterate, att kissa i bålen och nypa svärmor i rumpan var väl inte så genomtänkt? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-15 21:33 | |
![]() | Det värsta är att det var just vad det var! :S | |
| temperance | 2007-11-15 21:36 | |
![]() | Men hon har förlåtit dig nu, vi kan fortsätta vara lyckliga i alla våra dar. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-15 21:40 | |
![]() | Ja, va bra! :) Tur att hon är så snäll som hon är! Jag har länge sett fram emot att vara lyckliga alla våra dar. :P | |
| temperance | 2007-11-15 22:15 | |
![]() | Svärmor ber om ditt nummer. Vad håller ni på med egentligen?! | |
| potti | 2007-11-15 22:22 | |
![]() | temperance kann du snäla hålla dej till ämnnet? | |
| superarne | 2007-11-15 22:35 | |
![]() | Lustigt att du skapar denna tråden potti, jag har en tidsmaskin. Om ni vill höra så ska jag berätta om hur jag byggde den! Detvar en solig natt under tidigt 90tal, vi hade flyttat från ett hus till ett annat, och i det nya huset hade vi ett badrum för mycket. Så jag frågade min gråhåriga far om jag kunde få badkaret så jag kunde bygga en rallybil, och det gick bra sa han. Men givevis skulle det aldrig bli nån rallybil utan det skulle bli min helt egna tidsmaskin.. Jag började med att lista ut exakt vad jag behövde ha till min tidsmaskin, det viktigaste var nog en låda som jag kunde ha mat i, vem vet vad dem äter i framtiden eheh, och den maten dem åt under 1600-talet var nog inte bättre än min happymeal jag skulle ha med. Och nästa fråga var vad jag skulle ha som "bränsle", jag byggde en mojäng som förvandlade svampar till energi eftersom jag hade gott om svampar och det går att äta ifall min mat tog slut. Sen behövde jag även ha med mig lite andra saker som kniv, campingkök, mina rosa flipflop samt lite gosedjur så jag inte var helt ensam alltid. Nu hoppar jag över del för jag har 7 brötna fingrar och det gör ont att skriva. lalalalala Så, det var dags för min första resa, jag satte mig i badkaret och tog på min lågbudgethjälm och satte siktet på 2034 (5 november). Jag hade glömt mata badkaret med svamp så jag kom inte så långt men det var skoj! | |
| temperance | 2007-11-15 22:42 | |
![]() | Förlåt potti. Jag skickar en tidsmaskin som plåster på såren. | |