Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 465 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pluttisen | 2008-03-08 16:45 | |
![]() | Vem är du?? Tänkte vi skulle testa ett presentera oss på ett nytt sätt... Här är "reglerna": Förnamn = mellannamn Efternamn = närmaste grannes efternamn Hemstad = senaste bussbesöket Ålder = pappas ålder Yrke = farfars yrke Intressen = det du avskyr Du har lika många barn som du har tatueringar Hårfärg = tröjans färg Ögonfärg = byxans färg Musiksmak = sånt du inte tål Favoritartist = Det du lyssnade på senast Jag heter Britt Eklund och kommer från umeå. Jag är 46 år och har 1 barn. Jag kör lastil för pripps. Jag gillar att cykla och åka längdskidor. Jag har lila hår och svarta ögon. Gillar opera, jazz å blues. Favoritartist är Pussycat dolls. | |
| NoXlady - Ej medlem längre | 2008-03-08 16:50 | |
![]() | Mjaha..se om jag fattat detta rätt då.. Isabel Diaz, jag åker inte buss, Stockholm iaf. Jag är 60år..err..Sjöman..jag har noll barn..jag har svart hår..och svarta ögon..gillar Linda Rosing...favorit är Okunskapr... | |
| temperance | 2008-03-08 16:51 | |
![]() | Jag heter Cornelia Jansson och kommer från Linköping. Jag är 53 år och älskar att sticka och sy. Jag har inga barn och jobbar som fiskare. Jag har grön/vit-randigt hår och svarta ögon. Jag älskar hip hop och r´n´b och min favoritartist är Muse. | |
| Jesper M | 2008-03-08 16:55 | |
![]() | none ingen koll 16 bussen 49 tror jag kock springa ett på g blå, vit, svart, rosa o gul med lite inslag av grönt blå country audioslave | |
| Jesper M | 2008-03-08 16:56 | |
![]() | doh | |
| Imaginos II - Ej medlem längre | 2008-03-08 16:58 | |
![]() | Robert Erik Iles Odenplan Död Torpare Simbalett 0 Blå Svart Linkin Park Mejjden | |
| HappyU | 2008-03-08 17:19 | |
![]() | Jag heter Anna ? Bor i Göteborg och är 65år gammal. Jag jobbar som styckmästare och mina intressen är att spela krigspel på datorn. Jag har ett barn. Jag är svarthårig och är svart i ögonen. Jag lyssnar mycket på deathmetal och favoritartister är P1. | |
| skopolamin - Ej medlem längre | 2008-03-08 17:23 | |
![]() | jag heter ulrika tengmark och minns inte var jag bor. jag är nyss fyllda femtiofem och är professor i zoologi. mina intressen är melodifestivalen och att vänta på tentaresultat. jag är barnlös. mitt hår är gråsvart och jag har marinblå ögon. jag lyssnar på heavy metal och opera och min favoritartist är everything but the girl. | |
| emmylicious | 2008-03-08 17:34 | |
![]() | Jag heter Elise Lundgren. Jag är 61 år gammal och bor i centrala Piteå. Jag vet inte riktigt vad jag jobbar som men jag tycker om att kriga(?). Jag har inga barn, men har ev. tänkt skaffa så småningom. Mitt hår är ljusgrönt och mina ögon är svarta som natten. Jag lyssnar mycket på opera och min favoritartist är Fergie. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-03-08 18:06 | |
![]() | Jag heter Maria Leifland och bor vid sofiakyrkan,JKPG. Egentligen är jag död,men jobbar, tror jag, med skogsarbete.Tycker mycket om Carola o spenat. Tyvärr har jag inga barn, men har tänkt att skaffa en liten iaf. Jag är svart i håret, med lite stänk av vitt och faktiskt har jag kolsvarta ögon. Jag gillar att lyssna på typ UltimaThule o annat av det slaget och favvoartisten är Amy Diamond | |
| Sessii - Ej medlem längre | 2008-03-08 18:19 | |
![]() | Jag är Kerstin Nillsson . Min granne är ny vågar inte spana in än . Eller lämna ut grannen . Han flytta in i går . Ska man lämna ut grannar utan deras samtycke???. Är jag feg nu .? Jag bor runt om . Hur jag ser ut ser ni på mig ju Är väl rätt normal, fast väldigt snäll . Fötr snäll för mitt bästa tror jag . Mer vill jag inte avslöja som ny . Måste lära mif spela här e . Äe en liten snack -fia .( AJ-Aj ) | |
| Sessii - Ej medlem längre | 2008-03-08 18:20 | |
![]() | Glömde Lider av lite dyxleli | |
| Imaginos II - Ej medlem längre | 2008-03-08 18:21 | |
![]() | Sålt sig som en blomma *kärlek* | |
| Sessii - Ej medlem längre | 2008-03-08 18:21 | |
![]() | ??????? | |
| vindsus86 | 2008-03-08 18:22 | |
![]() | det där köper nog få. | |
| Sessii - Ej medlem längre | 2008-03-08 18:23 | |
![]() | Ja ja fattar då nada . Dum Kanske ???? | |
| vindsus86 | 2008-03-08 18:27 | |
![]() | kanske det. | |
| Sessii - Ej medlem längre | 2008-03-08 18:29 | |
![]() | Kan nägon förklara .Snälla .???:((( | |
| Prytte | 2008-03-08 18:32 | |
![]() | det finns en hel del personer som gillar att starta nya konton, och "larvar" sig lite ibland... om du är en av dom eller inte vet du själv först och främst, men vissa för att inte säga många kan tro att du är en av dom | |
| Iamx | 2008-03-08 18:40 | |
![]() | Jag heter Filip Waltz, bor i Stockholm är 65 år gammal och är överste och dirketör för något statligt verk. Mina intressen är partipolitik och min chef (generalen?). Jag har inga barn men däremot svart hår och blåa ögon. Min favoritmusik är schlager, dansbandsmusik och Leona Lewis men min favoritartist är Burial. | |