Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 20 159 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-03-28 18:11 | |
![]() | Nojor - vilka har du? Tjeenare girls and pojkar! Har ni nå nojor rå? Själv har jag en noja som går ut på att jag sväljer tungan (min egen alltså). Sicken mardröm att kvävas av sin egen tunga. Ibland fastnar ju majsflagor från popcorn i bakre delen av gommen. När jag då ska försöka pilla bort dem med hjälp av tungtoppen(??)... "aaaargh, bara jag inte sväljer tungan nu!" :-s Rysansvärt, onekligen. En annan noja handlar om lilla Vickeviretårna. Ja, när man tvättar fötterna är man ju livrädd för att bryta av sig lilltårna. Dom verkar sannerligen inte vara stabila - lilltåbenen är ju för böveln lika tunna som tändstickor *KRRRACK* | |
| Nystart_ - Ej medlem längre | 2008-03-28 18:17 | |
![]() | :S jag är rädd för blod ådror | |
| Alcedo | 2008-03-28 18:18 | |
![]() | Jag får noja av paranoida personer ;-) | |
| DennisPlz | 2008-03-28 18:20 | |
![]() | Jag är rädd för kassa apparater. | |
| Nystart_ - Ej medlem längre | 2008-03-28 18:21 | |
![]() | alcedo är självgod | |
| Miss_jk | 2008-03-28 18:21 | |
![]() | Jag nojar mig över att jag ska sätta karameller i halsen så att de fastnar. De är ju så hala! Och att jag ska ramla nerför trappan och slå ut tänderna. Håller mig alltid hårt i ledstången. Kommer säkert göra ganska många inlägg i denna tråd efterhand, med tanke på alla nojor och tvångstankar jag har... | |
| Tobbelille | 2008-03-28 18:27 | |
![]() | hmm om jag skriver om mina här så tror folk att jag e knasigare än jag redan verkar | |
| Yrkesskadad - Ej medlem längre | 2008-03-28 18:30 | |
![]() | Jag är livrädd för män med solbrillor och på tok för tunt hår för att spara, istället för att raka av rubbet. | |
| LillMumlan | 2008-03-28 18:32 | |
![]() | Precis som Miss_jk så har jag någon slags noja när jag ska gå ner för trappor. Tror alltid att jag ska ramla och slå ihjäl mig. Men det hänger nog ihopp med mitt låga blodtryck som gör att jag ganska ofta får svimningskänslor - att få det på väg ner i en trappa är obehagligt! :S | |
| DryBones - Ej medlem längre | 2008-03-28 18:34 | |
![]() | jag är rädd för människor som äter korv på stan. särskilt om dom gör det i bar överkropp :s | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-03-28 18:45 | |
![]() | En kvinnlig bekant till mig är rädd för att svälja ett hårstrå som sedan lindar sig runt den där "snoppen" (ja, hon uttrycker det så) som hänger ner i svalget. That´s sick! :-)) | |
| Grymming | 2008-03-28 19:00 | |
![]() | Jag måste somna liggades på höger sida. Fast det är nog ingen noja mer en tvångstanke....eller kankse bara en vanesak! ;) | |
| Ruffpuff | 2008-03-28 19:06 | |
![]() | Jag får nog också säga att jag noja när jag går ner för trappor, speciellt dem så är så där fint blanka...Jag ser framför mig hur man kommer gående och sätter foten på första trappsteget och sedan är det bara "off you go....." och brytar gud vet vad! =) Och med risk för att ses som wacko: Offentliga toaletter...jag rör INGET med händerna utan använder en pappersbit.... el flera meter om det behövs ^o^ | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-03-28 19:06 | |
![]() | Jag har noja för att fastna någonstanns. Asså extrem noja! Inte bara för att fastna i hissar utan att fastna med tröjärmen i dörrhandtaget. Kan knappt titta på då folk som försöker ta av sig tröjan liksom fastnar i den. Jag klarar att se hur mycket blod som helst men blundar på amricas funniest home videos då ungar fastnat med hinkar över huvudet och dylikt... *ryser* | |
| temperance | 2008-03-28 20:00 | |
![]() | Nojor och tvångstankar är min specialitet. Tyvärr skulle betas hårddisk krascha om jag räknade upp alla. | |
| Genie - Ej medlem längre | 2008-03-28 21:04 | |
![]() | jag har noja för att snubbla i rulltrappor på flygplatser så att man slår i smalbenet och får ett djupt hack som envisas med att blöda under hela flygresan och ytterligare ett dygn efteråt för att sedan resultera i ett ärr som inte riktigt läker ett år efter händelsen. | |
| Ballerina | 2008-03-28 21:06 | |
![]() | oj hmmm vart ska jag börja?... ehh vi skiter i det | |
| vindsus86 | 2008-03-28 21:07 | |
![]() | jag tror du skall sluta oroa dig för det och istället oroa dig för att rulltrappan skall gå sönder och öppna upp sig så du dras ner i kugghjulen och manglas sönder. jag läste om en sådan incident i tidningen. fast då gällde det ett rullband. såna de har på större flygplatser. | |
| vindsus86 | 2008-03-28 21:08 | |
![]() | eller det kanske inte kallas att manglas, men ni förstår nog. | |
| Genie - Ej medlem längre | 2008-03-28 21:10 | |
![]() | haha. tack, vad fint med alternativ! kasnke skall begränsa nojan till rulltrappor kort och gott. :P | |