Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 974 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| peter | 2008-05-09 10:32 | |
![]() | ...minns nåt som hette "heta linjen" innan datorer och internet...det var mest befolkat av män...tänkte mig dem som tysta hökar sittande på varsin gren...så när det kom in en kvinnoröst blev de som galna..hundratals desperata attackerade...började skrika "eru kåt?" samtidigt så att linjen kollapsade... :-)...själv så lyckade jag med konststycket att fixa en multipel orgasm åt en tjej som hade önskat sig en sån live s a s.....det är jag ibland stolt över än idag...hihi :-) | |
| winterdreams | 2008-05-09 10:35 | |
![]() | telefon sex? fan ha man väl stoppat in luren så hör man ju ändå inget,så va e vitsen? nee go for sex irl! | |
| Alvas pappa | 2008-05-09 10:40 | |
![]() | luren ska inte vara där nere winterdreams.... | |
| CD II | 2008-05-09 11:17 | |
![]() | ...håller med Missix... /eric | |
| impala-58 | 2008-05-09 11:37 | |
![]() | Jäkligt smärtsamt för killen winterdreams om det skulle gå till på ditt sätt. | |
| Ceckes | 2008-05-09 11:59 | |
![]() | Lev ut istället, det får ni mera av än att bojkotta telefonsex. Men har man ingen inlevelse o aldrig varit kär i nån på distans så kanske det är svårt att föreställa sig? Eller?? | |
| Jamo | 2008-05-09 12:26 | |
![]() | Håller med om att hjärnan är den klart största erogena zonen vi har. Sen är det väl så att det är eggande att få höra den andra berätta vad hon vill att man ska göra, eller tvärtom, att man själv får berätta. I många förhållande är det ju just kommunikationen som klickar, utan komunikation inget telefonsex :D Sen är det väl en jävla skillnad att ringa telefonlinjer och att prata med nån man vet vem det är och känner skulle jag tro :) Aja, bara mina tankar. | |
| Uffetuffe | 2008-05-09 12:39 | |
![]() | Med min motorik så skulle jag förmodligen slå mig medvetslösmed luren om jag skulle tillfredställa mig med den ena handen medans jag har luren i den andra,,haha | |
| ANDERStG | 2008-05-09 12:43 | |
![]() | Förklara, Peter. Lyckades du stämma träff bland 100 högljudda hökar? Skulle det inte dyka upp 15 människor vid träffpunkten då? | |
| peter | 2008-05-09 13:05 | |
![]() | ..:-)..var lite otydlig där...den orgasmen kom senare vid en mer traditionell telefonsex...mellan mig själv och en dam vars känsliga ställen och böjelser jag kände till på förhand... ..80-talets brusiga klickiga telefonlinjer var mest ett forum för allmän desperation varav sexbehovet lyste större än allt annat...en gång experimenterade jag lite och spelade anonym fegis med fruktansvärda tabubelagda åsikter....varav de tysta hökarna i trädet rasande skrek i hat och ilska...deras eventuella stånd försvann och de flög iväg och satte sig i ett annat träd :-).... | |
| Grymming | 2008-05-09 16:11 | |
![]() | Jag är svin bra på telesex! Tycker det kan funka rätt bra när man inte har tillgång till det man egentligen vill ha! | |
| Ballerina | 2008-05-09 16:14 | |
![]() | Bättre än ingenting om man är lååååångt ifrån sin kärlek :P | |