Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 20 571 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-12 22:57 | |
![]() | Kirurgi.. jag har translanterat hår från andra delar av kroppen. | |
| Ballerina | 2008-05-12 22:58 | |
![]() | Jag har väldigt ljust hår, men det växer överallt. Men allt går att medicinera hihi | |
| Ceckes | 2008-05-12 22:59 | |
![]() | bara Ann, hon har även fixat roughe o matchande läppstift sedan sist. Innan denna makeover, med hårtransplationen har jag lagt märke till :-D | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-05-12 23:00 | |
![]() | Vad är det för pinsamt med hårväxt??? | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-12 23:04 | |
![]() | hoh... hade du sett min hade du inte frågat. | |
| jonaker | 2008-05-12 23:05 | |
![]() | Jag har ett helskägg som jag trimmar en gång i månaden. | |
| Ballerina | 2008-05-12 23:05 | |
![]() | bara ann du kanske också producerar för mycket testosteron? :P | |
| P-Rat | 2008-05-12 23:40 | |
![]() | Jag har en skäggvårta på hakan... | |
| Pialina | 2008-05-13 00:05 | |
![]() | Ja... Någon som har erfarenhet av att ta bort hårväxt permanent med laser? | |
| E_Cantona | 2008-05-13 00:17 | |
![]() | Näshårstrimmer ska jag fan köpa till min kollega... Han har alltid haft skägg, sen så fick han för sig att raka av sig det vilket medför att man klart och tydligt kan se vart han förvarar rakborstarna... Ingen kul syn, går liksom inte att slita blicken från det...Huga så fult, och han ser det inte självt och Gud ska veta att jag påtalar det...Dagligen:))) | |
| emmylicious | 2008-05-13 10:52 | |
![]() | Pialina Kolla i den här tråden www.betapet.se/forum...=- 0#456233 Där står det lite om permanent hårborttagning. Vet inte vilken sida. | |
| Grymming | 2008-05-13 11:26 | |
![]() | jag har väl några "spindelben" på axlarna och lite på ryggen som jag tycker är lite pinsamma. *Rodnar* | |
| loogard | 2008-05-13 11:32 | |
![]() | själv har jag ju ingen hårväxt.... får ta ikapp det med skäggväxt oxh kroppshår istället. dock jävligt glad att jag inte har ngn hårväxt på ryggen... men överarmarna är lite pinsam att dem blir håriga... i andra sidan så är ju min kropp bästis med rakhyveln... tar sin lilla tid dock :P | |
| Ceckes | 2008-05-13 13:38 | |
![]() | Det är väl inget fel med o va hårig om man e man? Det är ju bara manligt!! Däremot om vi kvinnor får hår där det inte ska vara hår... Inte så kul! | |
| loogard | 2008-05-13 13:49 | |
![]() | Nej inget fel att vara hårig som man men ibland så känner man för att rensa up lite... Menar är inget fel med ängar i naturen, men på tomten har du gärna ängen nedklippt till en gräsmatta :P riktigt så farligt är det ju dock inte. Men tränder går ju upp och ner också, menar i nuläget om du åker till ett badhus så får du nästan skämmas som man om du är hårig. Och sen tror jag det beror lite på vart man bor rent geografiskt också. PS! tror Ceckes gillar ludna män som luktar illa efter en hård arbetsdag och har en aning eftersmak av snus när han kysser henne ;) | |
| ooord | 2008-05-13 14:05 | |
![]() | Kvinnor har inte hår på kroppen bara söta små fjun! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-05-13 14:16 | |
![]() | Jag har en liten samling på min häxvårta på kinden, dessa hår har jag alltid varit stolt över, då de ger en liten antydan om att jag hittar till Blåkulla. Det ger en speciell effekt vid "halloween" att sätta lite mascara på dem. Pinsamma hår har jag tack och lov bara där jag kan gömma dem vid sociala kontakter av mer vardaglig art. | |
| Ceckes | 2008-05-13 14:46 | |
![]() | Jag tycker i allafall att det blivit så fånigt med det här att killar rakar sig precis överallt, de har endast hår på huvudet om de har det ens. Jag gosar hellre med en man som är behårad än en man som sticks. Killar vill ju se bra ut, det fattar jag men att se ut som småpojkar är väl ingen hit? O sen om jag måste assistera nåldyna... Det är heller ingen hit. Hellre mjuk o luden än kal o sticksig! | |
| loogard | 2008-05-13 15:09 | |
![]() | vart finns damer som du i min omgivning Ceckes? och nej inte överallt men ibland så kan det behöva ansas en del, eller behövas och behövas, snarare så att man känner för att "piffa" till det lite. jaja nu ska jag återgå till jobbet. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-13 15:25 | |
![]() | Jaha, så nu vet alla att jag håller på o byta könsidentitet. Hyggligt Ann. Hade det inte vart för att du kysstes så bra hade jag gjort slut. | |