Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E_Cantona | 2008-05-17 20:29 | |
![]() | Detta är bra synth att köra bil till, fast man kan bli lite väl aggressiv:) www.youtube.com/watc...re =related | |
| E_Cantona | 2008-05-17 20:41 | |
![]() | Tycker du verkar ha en bra smak Jennijal;) Detta är svenskt men tyvärr sjunger de på engelska:(( www.youtube.com/watc...mF oDNk_YyY Denna kanske du har hört?? Oxå på engelska tyvärr:)...www.youtube.co m/watc...re=related | |
| Anon20080107 - Ej medlem längre | 2008-05-17 20:46 | |
![]() | VNV Nation var länge husgudar, tills fransk synthpop tog över. Har legat på latsidan länge nu vad det gäller musik över huvud taget. Konstigt för den som håller på med radio kanske, men jag vet inte. Musik var liksom inte spännande längre. Men nu jävlar. :) | |
| E_Cantona | 2008-05-17 20:49 | |
![]() | Tycker de spelas för lite synth/EBM på radion...skulle vara kul om nån rikstäckande kanal kunde sända lite mer sånt... Det är ju på frammarsch igen... Kolla dessa gossar...Svenskar som är sjukt roliga och bra... Deras partylåt;) www.youtube.com/watc...re =related | |
| Snoosy | 2008-05-18 13:03 | |
![]() | Perfekt bilmusik: =) Eric Prydz pres Pryda - Shadows Alexander Kowalski - Days of the liar (Underbar technolåt) David West - True love (Original mix) Coldplay - Talk (Junkie XL remix) Depeche Mode - Precious (Sasha's spooky mix edit) Luetzenkirchen - 3 tage wach (Radio edit) U2_-_Beautiful day (Mat Zo remix) Familjen - Det snurrar i min skalle (Boeoes Kaelstigens tri tub remix) Fleetwood mac - Big love (Deep dish of the day remix) | |
| SirNose | 2008-05-18 13:13 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related | |
| MissT | 2008-05-18 13:16 | |
![]() | Här har du ju en skön syntspelare annars ;) www.youtube.com/watc...yi _-H6Q3B0 | |
| SirNose | 2008-05-18 13:25 | |
![]() | www.youtube.com/watc...oi FmNltmmY | |
| E_Cantona | 2008-05-18 13:29 | |
![]() | Denna grupp bör du kolla upp Jenni:) www.youtube.com/watc...re =related | |
| E_Cantona | 2008-05-18 13:34 | |
![]() | Svenska Covenant har du säkert lyssnat på:) www.youtube.com/watc...re =related | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-05-18 14:20 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...Mb z6gdsSBY www.youtube.com/watc...s9 r0QHuFHw (klassiker! :)) www.youtube.com/watc...7- q1WRaKNg www.youtube.com/watc...1r FKrRauaE (lite "fel" - men ack så skön :o)) | |
| Jamo | 2008-05-18 14:57 | |
![]() | poppig synth :) www.youtube.com/watc...kG Gi_uUaPc | |
| Same_skit123 | 2008-05-18 16:58 | |
![]() | För den nostalgiske: Men Without Hats- Safety Dance www.youtube.com/watc...re =related Måhända olämplig i bilen: Feindflug - Stukas im Visier www.youtube.com/watc...iA urBZpYEo Då Gary Numan - cars redan har nämnts: And One - Driving With My Darling www.youtube.com/watc...1N hY7MjQXE När vi ändå är inne på det spåret: Depeche Mode - Behind the wheel www.youtube.com/watc...J1 6M3-nrkg För den glade: Erasure - A little respect (btw kolla in Srcubs avsnittet där alla nynnar på denna låt) www.youtube.com/watc...Y_ 8woQ-HEA Sparring i bilen?: Noisuf-x - hit me hard www.youtube.com/watc...g5 RwFL4F_w Mer nostalgi: The Twins - Face to Face www.youtube.com/watc...Qq -yFpFVEs Spanking new: X-Fusion- Bringer of Light www.myspace.com/xfusion (nya Släpp i år också från bla, NIN, Hocico, Wumspscut) En dos EBM till mr Cantona: Nitzer Ebb - Let your body Learn www.youtube.com/watc...re =related En av mina absoluta favoriter: Project Pitchfork - Alpha Omega www.youtube.com/watc...jI MCwqcvjA | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-18 19:39 | |
![]() | Ooooh, Alpha Omega är underbar. Det fnissigaste med den är att det låter som "Anfall, OMG!" i refrängen. | |
| eXzion | 2008-05-18 20:47 | |
![]() | www.youtube.com/watc...z1 HzHAg1Zc Deras låt Haemorrhage också, fin bilmusik i mitt tycke. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-05-18 21:04 | |
![]() | Finns väl ingen sansad människa som anser att synth är bilmusik......... | |
| kermis | 2008-05-18 21:32 | |
![]() | klobba2: det är väl den enda bra bilmusiken som finns?! :) min favorit är helt klart Depeche Mode - I Feel Loved... Dock en liten varning: Den får åtminstone mig att bara vilja gasa mer och mer. :) VNVs Beloved funkar rätt bra den också. Chrome funkar ännu bättre. Tack för påminnelsen för övrigt, skulle göra en ny bilskiva jag med.. :) | |
| Same_skit123 | 2008-05-18 22:27 | |
![]() | Ja jävlar, Robot spelade vi intensivt ett tag. Mötte många som tyckte jag var sanslös som gick runt och spelade dem på Rasslebygd (Jävla synthare!). Belackare tycks finnas överallt. Nattravn: Jag vet inte om det låter så, men han sjunger det lite snabbt och halvsluddrigt men vad gör det! | |
| Anon20080107 - Ej medlem längre | 2008-05-20 15:18 | |
![]() | klobba2, jag bara väntade på en sån som dig. Varför måste det i ALLA trådar, alltid finnas någon som rackar ner på tråden? Vad är det som gör att de bara måste säga sånna saker? Klart att alla har åsikter om allt, men det här är en tråd för tips, inte en diskussion om huruvida synth är bilmusik eller inte. | |
| Anon20080107 - Ej medlem längre | 2008-05-20 15:19 | |
![]() | Tack alla som tipsar förresten! Jag tror att den här skivan kommer att bli grejt. :) | |