Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 901 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| amoma | 2008-06-15 20:31 | |
![]() | Klart vi alla bara måste tro på vinst!! Tror Zlatan nätar igen bara han spelar, liksom av princip alltså! Om inte annat så för att reta Aftonbladet som inte får svar på sportens eviga fråga: hur kändes det? | |
| peter | 2008-06-15 20:41 | |
![]() | Minns VM 1994...3-1 matchen med Dahlins magnifika mål....och joo..det kan bli nåt liknande...fast allt hänger på svensk kollektiv styrka och Zlatans individualitet med ett knä som är OK.....Ryssland har en svag punkt och den ligger i den mentala biten...ett typiskt med- och motgångslag...så det gäller att få första målet....tippar 3-1 igen faktiskt till svenskarna..sen blir det respass mot formstarka Holland....0-2 | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-06-15 21:39 | |
![]() | Sverige - Ryssland 1-2 1-0 Zlatan 1-1 Semshov 1-2 Pavlyuchenko | |
| hjortfot | 2008-06-15 23:33 | |
![]() | Jag hoppas att Sverige förlorar...jag är så in i bängen trött på all fotboll som tar upp all bra tv-tid och förvrider huvudena på vanligtvis smarta människor.... Zlatan är en överskattad sprätt som borde få sitta på bänken... | |
| Riverpoet | 2008-06-15 23:39 | |
![]() | Sverige kan inte vinna gruppen. Inbördes möten räknas innan målskillnad... Hur som helst är jag positiv. Tycker dom har skött sig grymt hittils och klarar minst oavgjort. | |
| Maybach | 2008-06-16 02:08 | |
![]() | Hjortfot, det blir ju inte mindre fotboll på tv om Sverige åker ut... Och om du på fullaste allvar menar att Zlatan är överskattad så tycker jag att du ska köpa en flygbiljett till Milan och höra efter där, om du inte tror på oss svenskar. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-16 05:05 | |
![]() | zickzacker skrev: "Om Sverige skulle vinna gruppen ska ju spanien förlora mot grekland, och är det någon som tror det så kan jag ge er bra odds." Men hallååå, de hade varit en del andra förutsättningar oxo om Grekland nu slagit Ryssland o Sverige tagit poäng eller slagit Spanien, då hade Spanien haft en nervös sista match med kniven mot strupen, man kan aldrig säga om om om som alla gör..Spanien har sällan lyckats i mästerskap o hade det nu varit som jag exemplifierade så hade dom kunnat åka rakt ut..sådeså... Mitt tips annars e att Sverige gnölar till sig remi i det gröna schackets gräsparti...o-o eller 1-1 e legalt, kanske Isaksson nickar in 1-1 i sista minuten på en hörna :P | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-16 05:40 | |
![]() | hjortfot: Jag tar ditt inlägg som 1. Du vill skämta 2. Du menar allvar för fattar NOLL för du har IQ fiskbulle 3. Du menar allvar för du tror du har en poäng i ditt inlägg men är fortf fiskbulle 4. Du har bara EN kanal på TV:n och det är kanal 4 så du inte kan se annat 5. Någon tvingar dig att i tvångtröja sitta o titta på all fotboll som visas 6. Du är hatiskt inställd till fotboll för din partner har varit otrogen med en fotbollspelande person | |
| jeehunmoon | 2008-06-16 08:32 | |
![]() | Det hade varit natt-och-dag-skillnad om Sverige spelat lika mot Spanien. Kommer vi vidare mot RYssland (vilket jag tror vi gör) kommer vi tokskrälla om vi skulle ta oss förbi Holland i kvarten. Men att spela på matchen innan start gör man ju inte. Man väntar på läckor på live-oddsen. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-06-17 17:11 | |
![]() | 0-0 men som tur är klarar vi oss vidare på det | |
| Dyslekso | 2008-06-17 17:16 | |
![]() | 0-0 blir det knappast...Ryssland kommer att göra allt för att vinna, så antingen lyckas de eller så släpper de in mål på kontring. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-06-17 17:18 | |
![]() | Mellberg och Hansson håller tätt och Sverige har 0% offensivlusta då oavgjort kräver. Och vilka kontringsspelare har vi? | |
| dwight | 2008-06-17 17:19 | |
![]() | 1-1 ,Sebastian Larsson (35) , Pavelchyenko (88) Mitt tips | |
| hugokolbaz | 2008-06-17 17:34 | |
![]() | Om man ska tro på resultatet jag spelade på Fifa08 idag så blir det 3-1 till Sverige. | |
| efctobbe - Ej medlem längre | 2008-06-17 17:38 | |
![]() | Har före EM tippat en 50-lapp på Ryssarna som vinnare av hela EM samt 200 kr på att de går vidare i gruppen. Just med tanke på att ryssarna haft sånt flyt i år, med hockey, Uefa-Cup samt Schlager. Sånt brukar sitta i och därför satsade jag på förhand, på Hiddinks grabbar. Hiddink har ju fått sina tidigare lag att överprestera, så det är givet att matchen imorgon blir tuff. Men visst.... Ingen blir lyckligare än jag om Sverige vinner. :) | |
| bove | 2008-06-17 17:53 | |
![]() | 1-0 Johan Wiland (88) 1-1 Kalashnikov (89) 2-1 Stefan Schwarz (90) Målskyttarna kan bli annorlunda men jag tror på 2-1 i alla fall. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-17 18:38 | |
![]() | Tyvärr bove, Stefan "Gud" Schwarz är inte med i truppen denna gång. :-( | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-18 18:46 | |
![]() | Två timmar kvar, barn. Två timmar. :-)) Krossa ryssen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! (Nitton utropstecken ger ett korkat intryck i vanliga fall, men idag är utropstecknandet befogat). ;-P | |
| Ballerina | 2008-06-19 02:39 | |
![]() | Haha fy fan vilken usel match | |
| DagnattNY - Ej medlem längre | 2008-06-19 03:08 | |
![]() | Ballerina håller med dig | |