Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 901 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MissT | 2008-06-17 23:33 | |
![]() | Måste ha allt inställt på jämna tal. Volymen på tv: eller stereon, minuter på micron, bensinpumpen när jag tankat etc. | |
| MissT | 2008-06-18 14:06 | |
![]() | Började alla skriva i den andra tråden nu...?? | |
| Miss_jk | 2008-06-18 14:17 | |
![]() | Jag skriver här också... Ojojoj, alldeles för många! Börjar redan innan jag gått upp och måste pussa pojkvännen fem gånger. Sedan fortsätter det när jag borstar tänderna. Borsta på ett visst sätt och ett visst antal gånger och sedan lägga tandborsten och tandkrämen på ett visst sätt. Toaletten: Toapappret måste hänga/stå på ett visst sätt. Går hemifrån: Låsvredet måste stå på ett visst sätt innan jag stänger och låser med nyckeln. Väntar på t-banan: Måste dra kortet i den mittersta spärren. Får inte sitta på någon skarv eller liknande på bänken. På t-banan: Handväskan måste stå med öppningen åt höger. På jobbet: Pennor, glas, papper, you name it, allt måste ligga/stå åt rätt håll. På kvällen har jag en ramsa jag måste tänka innan jag somnar, plus att jag måste ta i trä och dunka mig själv tre gånger i ryggen... Dessa plus ungefär miljarder fler kör jag med varje dag. Och när jag säger att saker och ting ska stå rätt eller ligga rätt så menar jag verkligen _rätt_. Det kan ta väääldigt lång tid att få en grej att ligga perfekt. Sick, and I know I am... | |
| Loppan65 | 2008-06-18 14:21 | |
![]() | Finns behandling för tvångstankar när de börjar ta över. Min enda är att tvätt skall vikas åt ett visst håll och ligga snyggt i skåpen. Min man tycker den tvångstanken är bra för att jag inte vill att någon annan plockar in tvätten.... ;) | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:26 | |
![]() | Kollar att spisen är avsläckt, kollar att dörren är låst, kollar efter minsta lilla kryp som kanske finns i lägenheten, och nu under sommaren blir det att gå runt och kolla ofta. Inbillar mig att det kan vara något annat än just ett kryp utifrån, att det t.ex kan vara ohyra som jag har fobi för. Inte så många tvångstankar med andra ord. Har vant av mig med diverse och envis som jag är så har jag lyckats. | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:30 | |
![]() | men de e gammalt inte ens intressant. tvångstankar e inte ens kul o prata om bara ett helt vanligt beteende..annars kanske det hade vart nått om bara typ 2 st hade sånna tankar.booring! | |
| smultronbarn | 2008-06-18 15:33 | |
![]() | kom på en till: får inte slänga saker i papperskorgar på stan (lite olika, med de är jobbigast med äppelskrutt) då känns det som att dem blir lämnade ensamma och rädda. | |
| blåasteblåå | 2008-06-18 17:54 | |
![]() | tillskillnad ifrån dom flesta andra så måste jag gå på a-brunnar för andra betyder det ju otur att gå på dom men för mig är det tvärtom:-) | |