Spelrum
Giraffen41
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
4
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade78
Mobilspel
Pågående19 622

Forumkategorier

Användare Inlägg  
MaadMaxx2008-07-22 15:42
Antal inlägg: 349

Jag ska absolut be om att se menyn nasta gang jag ringer in en bestallning! super kul juh! :D

nystan12008-07-22 18:30
Antal inlägg: 3414

Hahahahaa!

elPatron - Ej medlem längre2008-07-22 18:40
Antal inlägg: 2131

Nu ska vi bena lite i detta träsket. Vi bärjar med den sämre skaran.

Mimikryp skrev: "Du skrattade så du grät? Jag log inte ens. :-P"
SVAR: Som kryp du är så fattar du inget ändå, du kanske ska ha kiss-o-baks-humor för att le, eller sadism eller rasistiska skämt, o faller inte denna sortens humor in på dig så kommentera inte ens. Ska följa dina inlägg i forumet o svara tillbaks, var så säker.

Jättetrevlig skrev: "Så himla kul var det nog inte..90-talet ringde och ville ha sina listor tillbaka.."
SVAR: Vem har bett om din negativa åsikt? För att du är bitter på livet o inte kan le åt sånt som är kul så sluta förstör varje tråd. Du gnäller själv på andra så fort nån inte håller sig till tråden, men du är tamigfan nästan värst själv. Du kan inte ha några speglar hemma va? Du är för bitter. Tvi vale för stor styggt troll. 40-talet ringer kanske o vill ha tillbaka dig för Er humor på Er tid där. Du e så patetisk så klockorna stannar.

Johanna73 skrev: "TS har nog för lite att göra :-) se alla andra listor hehe.."
SVAR: För lite att göra? Hur lång tid tar det att markera allt, använda ctrl+c, klicka på ny tråd, använda ctrl+v? Du utgår från dig själv alltså, om DU hade gjort det hade det tagit en vecka för du är så inkompetent eller? Listorna var till för att ge humor, och många uppskattar dom iaf, du tillhör den sortens underliga avarter som inte fattar den humorn, men för den skull behöver du inte va så satans negativ i en tråd som är meningen att ge skratt. USCH för såna!

Stilig_karl skrev: "Den enda humorn i denna tråd är att du har galet tråkig sådan. Men tack för försöket :)"
SVAR: Tack för DITT försök att vara en bra kritiker, men det enda jag kan utläsa om dig är att din humor är totalt intetsägande, kanske till och med obefintlig. Du måste haft en taskig uppväxt, sorry grabben, sök hjälp. Undra vilken sorts humor DU tycker är kul? Gängslagsmål? Misshandel av äldre? Trakasserier? Rånmord? Håll dig borta från mina trådar om dom inte passar.

perhakan skrev: "Lite obehagligt med floden av listor här...luktar lite mani eller någon bokstavskombo och kul? hm"
SVAR: Enda manin som finns här är ditt behov av att kolla av vad listorna innehöll o att du skulle kommentera negativt, ytterligare en fjant i raden av de andra, ställ dig i kö o vänta på din tur.
Du har ingen aning om vad ordet "obehagligt" betyder om du använder det som du gör, det säger bara mig att du är fullständigt novis om svenska språket o jag kan slå vad om att du inte ens vet vad zenits motsvarighet heter utan att googla det, obehagligt med människor som vet så lite, man blir ju nästan mörkrädd.

Konstigt att ingen forumvärd går in o säger ifrån att hålla sig till trådämnet? *förbryllad*
Men ni som kommenterat negativt kan inte räkna med några positiva kommentarer i era trådar eller vad ni skriver i fortsättningen. Ska ge tillbax med samma mynt, lita på det, tråkmånsar.

Nu till den bättre halvan:

_Dr_Nils skrev: "epatron: Jag tyckte det var sjukt roligt... Äntligen någon som förstår sig på humor."
SVAR: Man tackar att fler tycker dessa e kul, o jag VET att de har några år på nacken, de är dock roliga ändå, som en rolig film, Titta vi flyger, Nakna pistolen o dessa med Leslie Nielsen, Yrrol e kul humor oxo. De kan man se flera ggr, precis som dessa listor, men alla fattar tyvärr inte det. Men du ska ha credit.

Verdandi skrev: "Jag tyckte också att det va jätteroligt! Älskar såna listor! :D"
SVAR: Tackar igen, ytterligare en i raden av folk som har samma humor som jag, då e jag inte ensam som en del pundhuvven tycks tro här ;) Uppskattar din tacksamhet.

sjutusan skrev: "Skrattade på mej fast jag läst dom förr. Brukar göra 10:an och 21:an faktiskt!"
SVAR: haha, klockrent, skulle gärna vilja göra allihop men tror inte jag skulle kunna hålla mig för skratt då. Credit till dig oxo ;)

MaadMaxx skrev: "Jag ska absolut be om att se menyn nasta gang jag ringer in en bestallning! super kul juh! :D"
SVAR: hehe, den e underbar den raden :) Thx för uppskattet :)

elPatron - Ej medlem längre2008-07-22 18:43

nystan1: Missade ditt skratt för jag håll på med mitt långa inlägg, men du tyckte det var kul oxo :)))

Är det då fler på detta forumet som har tråkig humor som jag, eller e det dom negativa som inte fattar humorn kan man fråga sig?
Eller ska de bara gnälla för de inte har ngt kul att komma med själva kankse? VEM bestämmer vilken humor som ska gälla generellt här?
Jättetrevlig verkar vara en besserwisser som vet o kan allt, kanske herr Einstein Jättetrevlig kan berätta lite då om detta fenomen.

trashone - Ej medlem längre2008-07-22 18:50
Antal inlägg: 18678

<3

Amadeuz - Ej medlem längre2008-07-22 18:55
Antal inlägg: 78

elpatron du är inte rolig det är oroande att se vad du skriver *rysa*

be dr nils om något som hjälper

elPatron - Ej medlem längre2008-07-22 19:02

AmadeusWolfgangMozartwann anbee: har jag bett om din åsikt?
JAG kanske inte e rolig NU, men listorna e hur kul som helst o fattar du inte humor så tycker jag synd om dig. Men hade det varit din pojkvän som skrivit listorna hade dom väl varit hur kul som helst, o Guuud så gordius o rilig du är sötis, hade du väl sagt då till honom..

Om jag ska be Dr Nils om ngt så kan du väl kräla iväg till kocko-doktorn o kolla om din IQ verkligen är höger än ditt skonummer.

elPatron - Ej medlem längre2008-07-22 19:02

*wannabee

elPatron - Ej medlem längre2008-07-22 19:40

så fort man svarar dom så sticker dom med svansen mellan benen o vågar inte bemöta en diskussion, men gnälla o förstöra tråden, DET kunde dom.. apträck!

bobo flux2008-07-22 19:43
Antal inlägg: 11371

elPatron, castingen till filmen "Falling Down" avslutades för länge sen, så ditt personliga korståg lär tyvärr inte få någon effekt :) Men jag gillar när du är på det humöret! Lägg ut mer listor för att reta massorna :P

elPatron - Ej medlem längre2008-07-22 19:45

bobo: haha, ok ...ska fanimej göra det, lägga ut fler listor.. tack för tipset.. Du är o förblir min vän här på Beta :)

bobo flux2008-07-22 19:50

Elpatron, du är ju min idol! Let´s create some serious mayhem! :D

Amadeuz - Ej medlem längre2008-07-22 19:51
Antal inlägg: 78

har ni samma ip?!?

bobo flux2008-07-22 20:05

Amadeuz: släpp sargen, kom in i matchen och lämna skuggan under korkeken!

trashone - Ej medlem längre2008-07-22 20:06

Nej inte fler listor!!

okej men bara en.. en ROLIG ;)

bobo flux2008-07-22 20:09

trashone: definiera rolig!

elPatron - Ej medlem längre2008-07-22 20:09

"Amadeuz 2008-07-22 19:51
har ni samma ip?!?"

Nix, bara samma dator, intellekt o Gud..vad har du för till ditt försvar?

Piaree2008-07-22 20:11
Antal inlägg: 1325

Jag tycker listan var riktigt rolig. Lägg gärna upp fler.
Personangrepp är där emot mindre kul.

trashone - Ej medlem längre2008-07-22 20:11

Bobo: nja min humor är inte lämplig för de svaga.

elPatron - Ej medlem längre2008-07-22 20:18

Piaree: Tack...en ny fínns nu...om irritation :)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?