Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 623 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:19 | |
![]() | Hon har förmodligen personlig assistent. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:19 | |
![]() | Skit idet föresten! Hur får hon på sig kläderna, av dom, äter, sminkar sig....? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:20 | |
![]() | mm, måste vara så... | |
| CHL | 2008-07-28 21:24 | |
![]() | ordprofeten: Jaha, jag måste ju vara en såndär du beskriver då! Eftersom det spelar ingen roll hur mycket tid jag lägger på mina händer och naglar, mitt arbete förstör både och. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:25 | |
![]() | Hela kärringen ser ju mumifierad ut!!! :) Bryr mig inte om naglarna annat än att dom ska vara rena och hela. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:26 | |
![]() | Jag har långa naglar på höger hand och korta på vänster (spelar klassisk gitarr) det är ganska udda men är väldigt sällan folk märker det så nej, jag tror inte så många bryr sig om naglar... | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:27 | |
![]() | Kan tycka att vissa tidsödande saker som människor gör för att "se bättre ut" tyder på att man inte har något (enligt mig) vettigare för sig. Så jag vet inte om ordprofetens resonemang håller... :p | |
| Gunna F - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:30 | |
![]() | Hahhaa...; nattr.. kolastänger ;) | |
| Suds McDuff | 2008-07-28 21:34 | |
![]() | Jag lägger märke till naglar. Fast tvärtom så tycker jag de är snyggare korta. Fast långa naglar är bra om man vill bli kliad på ryggen hihi | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:36 | |
![]() | Om jag fattade ditt (t.s) inlägg rätt så tycker DU att det är viktigt med snygga, välvårdade naglar och undrar nu om du gör ogjort arbeta eftersom männen i din närmaste omgivning inte bryr sig nämnvärt om de där lackerade naglarna? Hmmmm..... det är möjligtvis inte så att det kan vara värt att göra det eftersom DU mår bra av det? Det bör väl ändå vara ditt välbefinnande som är det viktiga här. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:40 | |
![]() | CHL, Tråkigt att höra, du ser ju ganska välvårdad ut i övrigt... Stilig_karl, vad kan vara vettigare än att se bra ut? | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:44 | |
![]() | Hahaha! | |
| VildaElisa | 2008-07-28 21:48 | |
![]() | Ganska ofräscht med söndertuggade och skitiga naglar, på både kvinnor och män. Smaskigt? Tvättar man händerna över huvud taget? Naglarnas hälsotillstånd speglar hur noga man är med den personliga hygienen. Sonen klipper sina naglar OCH filar bort vassa kanter efteråt. Undrar varför... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:50 | |
![]() | Little_Red, jag hade samma fenomen när jag var yngre :P Men jag blev jämt mobbad för att jag hade långa naglar på högerhanden, så jag slutade spela gitarr. :) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:54 | |
![]() | Om man tvättar händerna efter varje toalettbesök och när de annars förefaller smutsiga, samt tar sin dagliga dusch så har man väl inte skitiga naglar så länge man inte gräver ner "hemliga saker" i trädgården hela dagarna.... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-28 21:56 | |
![]() | Här är ett exempel på när naglarna börjar bli för iögonfallande för att vara vackra enligt mig: en.wikipedia.org/wik...th Hand.jpg | |
| fuling | 2008-07-28 22:06 | |
![]() | Rena, fräscha och hela. Det är vad som gäller för mig. Jobbigt dock med killar som har långa naglar.. fruktansvärt osexigt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-28 22:14 | |
![]() | Jag lägger märke till folks naglar, både på händer och fötter. killar skall ha korta naglar, tjejer får ha både ock, bara det är rent. | |
| bobo flux | 2008-07-28 22:15 | |
![]() | jag drömmer mardrömmar om lösnaglar, och folk som biter på naglarna gör mig kolossalt nervös...rena, fina, välvårdade händer och naglar är väldigt sensuellt :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-28 22:18 | |
![]() | Dock får folk ha överseende med om man har djur som hobby.. eller motorsport eller dyl. Inte en chans att man kan ha rent under naglarna då. Alltså under hobbyutövandet. | |