Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 519 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| huldo | 2008-08-26 11:35 | |
![]() | Lycka till....... | |
| Sotfinger | 2008-08-26 11:57 | |
![]() | Det är helt vansinnigt att mödravården gör som de gör, ger ett DATUM! "Alla", även barnmorskorna, vet att spännvidden är flera veckor, och detta att få ett datum skapar onödig stress både hos föräldrarna och alla släktingar och vänner som ringer och frågar Men har inte bebisen kommit än??? Att gå en vecka över tiden är helt normalt, två-tre veckor också. Bebisen är förmodligen inte riktigt klar än! Simma lugnt. | |
| Mixiplus | 2008-08-26 12:02 | |
![]() | Använd absolut INTE ricinolja! Visserligen har den länge använts inom folkmedicinen. MEN den innehåller relativt höga halter rester av ricin som är ungefär dubbelt så toxiskt som kobratoxin. Må vara att man kan använda som laxeringsmedel, men när det är en liten person med i spelet (fostret) bör man nog inte experimentera alltför mycket, även om passagen till fostrets blod så sent förmodligen är rätt begränsad. Nä, ta en porter eller tre istället och gå ut och gå. Porter är gott. Och inte ens "giftigt". | |
| partaj | 2008-08-26 12:24 | |
![]() | okej.. jag hoppar över ricinoljan.. :) man vet ju att alla bara vill väl... men de e svårt å vara trevlig å säga samma sak till 20st varje dag... att nej.. allt känns som vanligt.... man tycker ju att släkt å vänner som själva varit gravida borde förstå.. men icke... jag vet hur jag inte ska göra mot framtida vänner iallafall :) vi väntar å håller tummarna.. så länge de inte e en elefant i mej så kommer ju bebisen snart iallafall går jag över en vecka till får jag ju iallafall se derbyt på ullevi.. hehe.. tack igen för tipsen och stöden :) | |
| sjutusan | 2008-08-26 12:26 | |
![]() | SEX! Och om det mot förmodan inte skulle hjälpa så har du haft lite kul iaf. | |
| -Lala-la | 2008-08-26 12:53 | |
![]() | prova övningar på yoga-bollen. har hört att det funkar. www.youtube.com/watc...YH olXcBITs | |
| partaj | 2008-08-26 13:33 | |
![]() | haha... yogabollen lär funka :) de e nog så nära 100% man kan komma :) | |
| Bergarn1 | 2008-08-26 13:47 | |
![]() | Kan man inte bara åka in och få lite hormoner som stimulearar sammadragningarna? :D | |
| maromessa - Ej medlem längre | 2008-08-26 13:55 | |
![]() | Min var också sen. Fick ett tips.. ut och gå och gå och gå | |
| uffe6y | 2008-08-26 19:13 | |
![]() | Indrivning kan jag fixa...;-) | |
| partaj | 2008-08-26 19:15 | |
![]() | hahah.. tack för hjälpen uffe :) Indrivning har jag ju me fått massa tips om ;) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:19 | |
![]() | Om du nu inte önskar dig en rejäl smakupplevelse i den negativa bemärkelsen så skulle jag föreslå dig att hoppa över ricinoljan. Jag hetskonsumerade en sån flaska till ingen som helst nytta. | |
| CHL | 2008-08-26 19:23 | |
![]() | vänta på.. det lilla livet kommer ut snart ju. Förbered dig istället för att stressa på :) | |
| Tess 08 | 2008-08-26 20:39 | |
![]() | Det bästa tipset är: Boka in något en dag! Bestäm att ni ska gå på Bio i morgon kväll tex... då jäklar kah jag lova (nastan) att ungen ska bevisa vem det är som bestämmer EGENTLIGEN!!! ;-) Sex som fler beskrivit har flera effekter förutom spermans verkan... att "pilla" därinne är också bra (händer förhoppningsvis under sex) | |
| partaj | 2008-08-26 21:26 | |
![]() | haha.. precis... visa vem de e som ska bestämma från nu å ett gäng år framöver... hmm... får jag visa vem som bestämmer genom att sitta kvar i biosalongen fastän ungen vill ut ;) | |
| bobo flux | 2008-08-26 21:40 | |
![]() | låt din gubbe ge bebben en gammal hederlig "poke in the eye", så kommer han ut fortare än kvickt, asförbannad och skrikande! ;) | |