Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 5 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 720 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nunnelunan | 2008-09-02 19:09 | |
![]() | Lady Z: se inlägget ovan! | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 19:09 | |
![]() | LadyZara, håller med fullständigt! | |
| falafelibröd | 2008-09-02 19:10 | |
![]() | Jag tycker ändå att sex års hård utbildning till klinisk farmacevt borde väcka förtroende nog till att kunna bortse från en piercing... | |
| Suds McDuff | 2008-09-02 19:11 | |
![]() | När är du klar med utbildningen då? Om du har några år kvar kanske du har vuxit ifrån din piercing när du är färdig och då är det ju inga problem. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 19:12 | |
![]() | Tyvärr är det så världen ser ut falafel.. Du ska vara glad att du inte är mörkhyad för det kan du inte göra något åt.. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-02 19:13 | |
![]() | Jag kan säga att jag har haft piercingar i princip hela ansiktet en gång i tiden. Hålen var gjorda hemma hos en vän, och trots att det gjorde "lite" ont så har jag aldrig haft fysiska problem med dem, så som infektion osv. Däremot blev jag tvungen att ta ut dem en dag när jag i princip var tvungen att ta ett jobb för att inte hamna på gatan. Då var det bara att bita ihop och ta ut dem... | |
| Boxplay - Ej medlem längre | 2008-09-02 19:13 | |
![]() | Nej, fy för sådan kroppsutsmyckning särskilt på en sådan arbetsplats. Där vill man att människorna skall se städade och friska ut. Om du jobbar på ett laboratorium så ok. | |
| LadyZara | 2008-09-02 19:15 | |
![]() | Jag antar att majoriteten har talat. Synd på så rara ärtor ;) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 19:15 | |
![]() | Men om man råkar ha finnig hy då eller råkat ut för en olycka och har en massa är? Ska man gömma undan sig då också på ett lab?? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 19:16 | |
![]() | ärr menade jag såklart | |
| LadyZara | 2008-09-02 19:16 | |
![]() | Absolut. Är man tunnhårig, har bockskägg eller vägrar att raka sig under armarna likaså. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 19:18 | |
![]() | Ja fy för tunnhåriga på ett sjukhus.. *ironi* | |
| Suds McDuff | 2008-09-02 19:19 | |
![]() | Självklart ska man inte gömma sig om man har de attribut du beskriver blizzzy. Men jag kan garantera att dom har svårare att få jobb än folk som ser "vanliga" ut. | |
| falafelibröd | 2008-09-02 19:20 | |
![]() | Jag har väl 1,5 år kvar på min farmacevtutbildning och sen ett år till för att bli klinisk farmacevt. Kan ju hända att jag vuxit ifrån min piercing tills dess, men av ren princip vill jag kunna ha den. | |
| zuzzabc | 2008-09-02 20:06 | |
![]() | om du vill jobba på sjukhus och dom följer hygeinråden som finns så får du inte ha smycken, klockor eller för mycket parfym eller parfyrmerad lotion eller sånt dom har blivit ganska hårda på det för att försöka stoppa dom hemska sjukhusbakterier men vet inte hur det är som farmacevt | |
| Boxplay - Ej medlem längre | 2008-09-02 20:08 | |
![]() | Iofs sade du inte i vilken läpp som du skulle sätta den i? | |
| micro113 | 2008-09-02 20:09 | |
![]() | bizzzy Ingen har väl nämnt något om hudfärg -- så var kom det ifrån?? När det gäller ärr eller finnar så ser jag helt annorlunda på det -- det kan man inte hjälpa, men piercing tyder i min uppfattning på dåligt omdöme om man jobbar inom vården -- polis, väktare, kriminalvårdare är också yrkeskategorier som jag inte vill se piercing på. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 20:13 | |
![]() | Kan du döma någon pga en piercing utan att veta något om personen i fråga så är det lika mycket fördom som att döma ut någon pga hudfärg, kön, längd, tatuering, you name it.. Fördom som fördom | |
| Hr Winbladh | 2008-09-02 20:13 | |
![]() | Nu kommer jag säkert att trampa på en massa ömma tår när jag säger att tatueringar och piercingar är sååå white trash. Mina ursäkter om någon tar alltför illa vid sig. Någon klok människa sa en gång i tiden att "man kan inte göra karriär klädd i pyjamas" och det ligger mycket i det. Pyjamas ska nog tolkas bildligt och in i bilden kan säkerligen tatueringar och metallklumpar i ansiktet räknas. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-09-02 20:21 | |
![]() | Det kommer en tid när piercad läpp anses som "tantigt". | |