Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 866 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 17:19 | |
![]() | Bra Trash.. kolla du nick och överlåt Mellberg till mig. Dessutom Nick vill jag bara poängtera att hans lår är nada jämfört med hans ögon eller ända. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-05 17:20 | |
![]() | Äro spiknykter, nästan naken och skall laga middag | |
| bobo flux | 2008-09-05 17:29 | |
![]() | jag har gjort en remake på stewie wonders och paul mccartneys "ebony and ivory" inför kvalen till VM i tyskland 2006, jag ändrade texten lite och baserade den på mina förhandstips...jag tjänade inga pengar på mina tips, bör kanske tilläggas... ivory (kör: coast) and albany, playing the final in germany... | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-05 18:15 | |
![]() | Vad babblar du om, Bobo? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-05 18:16 | |
![]() | Han sjunger ser du väl | |
| mrperfect | 2008-09-06 00:33 | |
![]() | Sverige vinner...3-0 kanske | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2008-09-06 00:43 | |
![]() | Sverige måste vinna | |
| mrperfect | 2008-09-06 00:44 | |
![]() | ja, annars sjunger jag för dom!!!!!!!!! | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-09-06 03:49 | |
![]() | Det är bara fotboll. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-06 07:11 | |
![]() | "Det är bara fotboll"? Vad menar du på riktigt med det? Ska vi som bryr om oss fotboll, en av världens största kulturella rörelse känna oss "dumma" som är intresserade? Både Armando Diego Maradona och Einstein i min värld. F.Ö.: vet ni vilken klubb (SINGULAR) Mellberg spelade för i Sverige innan han blev utlandsproffs? Sen bryr jag mig inte så fasligt mkt om Landslaget. Vore ju försmädligt med poängtapp. Men det blir nog inte förrän det stora mästerskapet som man kvalar till drar igång, som jag kommer sita klistrad. Tills vidare ägnar jag allt sportsligt intresse åt en klubb. AIK -det räcker | |
| -Lala-la | 2008-09-06 09:36 | |
![]() | Jag har medvetet inte följt fotbollsdramatiken efter em-slutspelet och nu vaknar fotollsintresset till liv igen. Efter em-förslusterna var det många som sa att de skulle sluta, jag tror det var Ljungberg, anders svensson, någon back tror jag, och någon anfallare som var trött på att sitta på bänken. var det någon av spelarna som infriade sina löften och slutade för gott? | |
| Mattthew | 2008-09-06 09:48 | |
![]() | Det enda jag vet är att Ljungberg har lagt skorna på hyllan. Men precis som henke så kan man nog aldrig vara helt säker. Jag hoppas att man får se Ljungberg dra in frisparkar åt sverige snart igen:) | |
| Palini | 2008-09-06 09:52 | |
![]() | Ljungberg må ha lagt skorna på hyllan vad gäller landslaget, men han har inte bestämt huruvida han ska fortsätta spela i nåt klubblag. Förutom Ljungberg så sa även Niclas Alexandersson och Marcus Allbäck tack och hej till landslaget. | |
| kockelikocke | 2008-09-06 10:08 | |
![]() | Okej, Zlatan gör hattrick och Henke likaså sen kommer rosenberg och trycker dit två till så har vi vår drömmstart på detta nya VM-äventyr.... 8-0 till Sverige............ (gångbart resultat denna vecka) står i 2 ggr pengarna nu... :-) /chef | |
| Mattthew | 2008-09-06 10:11 | |
![]() | jo, vad gällde ljungberg och skorna på hyllan så var det endast landslaget jag menade. Sen måste jag tillägga att det är oerhört synd att inte Allbäck väljer att fortsätta och jag tycker Lagerbäck borde gett honom mer speltid. han gör ju ändå väldigt ofta just det som en anfallare ska göra, dvs mål. | |
| Palini | 2008-09-06 10:55 | |
![]() | Jag saknar inte Allbäck, på forwardssidan har vi ju rätt bra täckning. Det ser värre ut på mittfältet och vårt anfallsspel kommer att tappa flera dimensioner utan Ljungberg. Försvarssidan funkar inte heller riktigt som den ska, utan behöver hjälp från mittfältet, vilket också påverkar vårt anfallspel på ett negativt sätt. 3-5-2 känns mer som en lek med siffror, än ett revolutionerande nytt spelsätt. Vi kan få svårt mot Albanien och vi kan få det väldigt svårt att nå VM. | |
| Bror Gnu - Ej medlem längre | 2008-09-06 11:09 | |
![]() | Sluta prata om dom där mentala dvärgarna. Hoppas Sverige förlorar med 5-0 och att flygplanet med spelare kraschar efter matchen och att en stor röst dånar från himlen "här har ni för att gå till varenda jävla slutspel och tvinga alla sanna patrioter att titta fast dom inte ens gillar fotboll oich sen går det åt helvete". | |
| BrottArne | 2008-09-06 11:17 | |
![]() | Jag tycker att dem ska börja satsa på både Sebastian Larsson och Fredrik Stoor. Dem har ju gjort ganska bra ifrån sig. BrottArne | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-09-06 13:30 | |
![]() | Nu är startelvan tydligen släppt, 3-5-2 med Oscar Wendt på kanten! Sebastian Larsson är den nya Zetterberg/Källström? | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 13:40 | |
![]() | Ja, någon måste ju hålla ställningarna i frysboxen också. 3-5-2-uppställning blir det. Bra idé, med tanke på att Albanien knappast kommer att vara mäktiga att sätta speciellt stark press på vår backlinje. Det kommer att gå bra detta. | |