Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade43
Mobilspel
Pågående20 056

Forumkategorier

Användare Inlägg  
klibaza2008-09-10 21:24
Antal inlägg: 169

på skolbussen i morse pratades det om att det skulle bli jordens undergång idag varpå en 14 årig kille ropar med hög desperat röst; Å nej jag vill inte dö oskuld!!! alla skrattade såklart

sejmårr2008-09-10 21:53
Antal inlägg: 843

Min kompis lille son (typ 4-5år) såg sin mamma kliva ur duschen och sa:
-Du har inte stora tuttar du, mamma. Är du ledsen för det?
Min kompis ville vara ärlig och svarade att hon kanske varit ledsen förr, men nu visste hon att hon hade andra saker och glädjas över. Hennes son sade glädjestrålande:
- Ja-a, du har en JÄTTESTOR rumpa!!!

nystan12008-09-10 22:00
Antal inlägg: 3414

Min vän var och fikade med en annan vän, denna hade med sig en fyra-årig flicka som hon var barnvakt för.
Min vän frågade flickan vad hon hette, varpå hon svarar: Jag heter Bertil och jag har en snopp!
Barnvakten ser då aningen förlägen ut och säger: Shit, det är jag som har lärt henne det...

hemliga anna2008-09-10 22:54
Antal inlägg: 626

min son undrade lite om en kille jag va tillsammans med förut men som han då inte hade träffat. sonen var då 3, 5 år. frågade nyfiket:

son: mamma, har du en stor fröken som heter anders?
jag: men men jag har en kompis som heter anders.
son: är anders ett stort barn?
jag: nej han är vuxen.
son: har han hatt då?
jag: nej det brukar han inte ha.
son:får anders leka med vuxenspelet (TP)

ha ha hoppas inte anders läser detta.....

Suds McDuff2008-09-10 23:00
Antal inlägg: 1308

En kompis mamma jobbar på dagis. Hon berättade en gång att det var ett barn som satt och lekte med hennes gäddhäng och sa "det känns lite som en deg":)

Loppan652008-09-10 23:07
Antal inlägg: 644

Jag har en liten historia från en av mina döttrar, en av hennes storasyster hade börjat på en bartenderutbildning och ringde hem för att tala om hur det gick. Dom pratade länge om allt möjligt och när dom var klara så tänkte jag att jag skulle kolla vad min 5 åring snappat upp. Jag frågade vad Emma ville och vad hon hade sagt.
- Hon hade det bra, många nya kompisar och så...och så hade hon fått ett nytt jobb...hos en tandläkare.
- Jahaa...en tandläkare?? Sa hon det?
- Ja, hon sa att hon jobbade med barntänder.
Oj vad vi skrattade, vilken slutledningsförmåga den tjejen har än idag!

bizzzy - Ej medlem längre2008-09-11 20:44
Antal inlägg: 3169

Jag var hos min kära mor med min son och hon stod och lagade mat. Min son tittar på när hon bankar köttet för att göra det mörare. Han frågar vad hon gör. Hon säger: - Jag mörar det. Då säger han:- Mördar du det, är den inte redan mördad..

hungerstrejk2008-09-18 11:38
Antal inlägg: 524

Hallå! Jag vill höra mer sånt här roligt!

MyNy - Ej medlem längre2008-09-18 20:10
Antal inlägg: 583

Min lillasyster på fem år kom ut härom dagen till köket med ett popcorn och sa:
-Mamma, kan vi inte plantera det här så det blir ett popcorn-träd?
Det skrattade jag åt, så gulligt :)
För en stund sen sa hon att hennes docka hade en fru. Men dockan ville vara gift med en annan flicka men det gick inte, hon sa att man inte kan ha fler fruar än 1. Då sa hon:
- Men i Italien, där kan man ha upp till tjugo fruar!
Det tyckte jag var jätteroligt, vart får barn allt ifrån?

mrperfect2008-09-18 20:19
Antal inlägg: 11437

Får man berätta om sig själv? ... för 48 år sedan :)

hungerstrejk2008-09-24 17:06
Antal inlägg: 524

Jaa det får man! =)

Min lillasyster älskade smör när hon va liten. Så en dag när mamma tog fram smörpaketet och såg fingeravtryck så gick hon till syrran och sa: "HAR DU VARIT I SMÖRET??" och stackarn svarar me gråten i halsen: "Näääe jag haar inte fjakat på fjöret..."

Uuu så sött!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?