Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 20 011 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2008-09-10 10:24 | |
![]() | Han kanske ville undersöka om han kunde överbevisa Newton: www.expressen.se/1.135353 | |
| TazzRat | 2008-09-10 10:44 | |
![]() | Ingson: *asg* Jag tror på Ingsons teori. Han hade tre sirapsflaskor, för att han hade slarvat bort den fjärde. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-10 13:03 | |
![]() | Illi, ja ändhållplats var fel ord. Det var en långfärdsbuss, swebus rättare sagt. Och ja, folk kissar alltid på sig för att det skitjobbigt att gå på de där små toaletterna. :) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-10 13:08 | |
![]() | Härliga svar jag fått föresten :) .. Ingson har självklart rätt, men han verkade lite småbusig den där gubben, så jag tror sirik är något på spåren. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-10 13:18 | |
![]() | Väldigt härliga och passande textrader där också AnderstG :) | |
| hemliga anna | 2008-09-10 13:42 | |
![]() | han kanske lider av urinläckage och för att dämpa lukten så smetar han in lite sirap här och var.....en lång bussresa kräver mycket sirap | |
| _abc_ | 2008-09-10 16:29 | |
![]() | Han verkade ha en dålig blåsa säger du och bussresan tog 2 timmar. Förutom att jag är övernöjd över att du är en som grubblar mer än mig själv stilig_karl, kommer här svaret: Flaskorna var tomma vid start och det var inte sirap i dem. | |
| 7oni - Ej medlem längre | 2008-09-10 16:31 | |
![]() | Vore kul om han läste den här tråden ;) | |
| Suga Tår - Ej medlem längre | 2008-09-10 16:33 | |
![]() | Jag såg en dokumentär om interner på ett fängelse i USA. En kille berättade att dom brukar dela upp dom nya färskingarna mellan sig. Sen brukade han personligen smeta in röven med sirap och tvinga sina "gossar" att slicka. Förmodligen var det en gammal alfahanne från något högsäkerhetsfängelse du satt bredvid. Sirap har för honom blivit synonymt med kärlek. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-10 16:35 | |
![]() | Haha... Öl då kanske är såklart ett bra alternativ _abc_ , han såg mer ut som en "cidergubbe iofs" :P Hehe, ja det vore ganska kul om denne äldre herre tittade in här. Hoppas han inte tar illa upp då bara :) | |
| 7oni - Ej medlem längre | 2008-09-10 16:36 | |
![]() | Han verkar inte vara så rädd om sin kärlek | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-10 16:37 | |
![]() | Haha, låter ju väldigt mysigt tåsugaren. Nu vet jag varför han undrade om det inte var min sirap... :P | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-10 16:37 | |
![]() | Nä precis, det också. Måste ju finnas en anledning till att han fick för sig att det var min sirap där för en stund. Tror att det är en ledtråd... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-10 17:49 | |
![]() | Stilig karl: Du har nu träffat på en av våra alla dementa herrar..Han hade säkert varit i affären för att köpa mjölk, men då han kom dit så hade han glömt vad han skulle köpa. Just i det ögonblicket kom det en dam och frågade en expedit vart sirapen stod.-Jag ska visa dej, sa expediten och då följde herren med dom och plockade på sig 3 flaskor sirap!!... | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-12 09:24 | |
![]() | ja hans fru har väl bett honom köpa. sen är det nog många gamla som använder sirap ist för socker, mjukare, mer lättsmält. På flingor mackor, i kaffet osv. Ni vet di gamle, överlevare från kriget, när socker va hårdvaluta, sirap är ju det flytande guldet. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-12 09:24 | |
![]() | lol benny | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-12 09:38 | |
![]() | Jag tror också att frågan om det var din sirap är en ledtråd. Varför frågade han dig om det var hans? Var det inte hans sirap heller? Hade han spanat in dem länge och ville ha gratissirap med sig hem? Eller var det hans men han ville inte kännas vid den först? Varför inte det i så fall? För att han skämdes? Varför skämdes han i så fall? Skulle han ha sirapen till något olagligt? Vad i så fall? Eller var det en kontrollfråga för att se om du hade märkt att det inte var sirap i flaskorna? Vad fanns i flaskorna om det inte var sirap? Urin? Nitroglycerin? Ja frågorna är många och min slutledningsförmåga säger mig att han kan inte ha haft rent mjöl i påsen.. | |
| StinaD | 2008-09-12 09:45 | |
![]() | Jag ska vara tråkig och hålla med bennyboll.. alldeles säkert en dement herre. Jag kan inte annat än hålla med bennyboll, han kan inte längre hålla tätt, därför luktar han urin, han glömmer bort att han ska duscha därför är han allmänt ofräsch och han skulle säkert inte ens handla sirap.... men som bennyboll skrev så tog han det i affären som någon annan pratade om. Klassiska symtom på en begynnande demenssjukdom.... :-) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-12 09:48 | |
![]() | Kan det vara så enkelt? Det skulle förklara varför han frågade stilig om det var hennes sirap när det i själva verket var hans. Fast det hade varit roligare om han var ute på bus(s) streck.. | |
| Eskiluren - Ej medlem längre | 2008-09-12 10:06 | |
![]() | Jag såg en tjej på tv som drack sirap direkt ur flaskan på stående fot. Han kanske helt enkelt är sockerberoende och gillar sirapens sötma. Om man ska dricka den kan det ju gå åt ett par flarror om dagen. | |