Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 20 011 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2008-09-14 10:18 | |
![]() | 1. Egoism 2. Arrogans 3. Dålig allmänbildning | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-14 10:20 | |
![]() | trashone: Vill tillägga att folk som stenhårt försöker vara "perfekta" och "fulländade" människor också är ganska avtändande och framförallt irriterande, för att det hela är ett sånt evighetsprojekt där folk bara får ont i ryggen och slösar bort sin tid och energi. Fast nu ska jag nog vara tyst. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-14 10:21 | |
![]() | Denna tråden är en av de bättre på länge imo. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-09-14 10:36 | |
![]() | 1. Hyckleri 2. Svek 3. Ytlighet Bra saker: 1. Musik (funkar bra i alla lägen) 2. Varma bad (gärna med en kall öl & tända ljus) 3. Böcker (skönt att låta sig uppslukas in i andra världar) | |
| swingmatism | 2008-09-14 11:05 | |
![]() | Bra saker en dag som denna; 1. en dag som denna (solig höstsöndag i sin enkelhet med sin ensamhet) 2. Red House Painters 3. någon som säger att allting ordnar sig | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-14 11:54 | |
![]() | Avtändande är....: långtråkighet, taskighet, översitteri, svek, själslig omognad, strömavbrott, döden, blixthalka och politiska kostymer. Tändande är en massa goa saker....jag får enorm livslust av vänner, bra ord, barn, djur, rosor, resor, behagligt väder, musik... Kramar är jätteviktigt för alla! Swingmatism, det ordnar sig! Vilken oro jag hade i min ungdom men nu är jag nöjd med livet som varit. Man klarar mer än man tror. Jag har haft skitkul och fått uppleva mycket. Mycket sorg också men det hör till livet. Sen är jag imponerad och förtröstansfull över att det finns ungdomar, som så tidigt i livet besitter så mycket insikt, förståelse och förmågor. Det ger verkligen hopp inför framtiden och tron på att de kommer att ta hand om världen på ett bättre sätt än vad min generation lyckats med. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-14 11:58 | |
![]() | jag älskar blodsockerfall | |
| swingmatism | 2008-09-14 12:02 | |
![]() | tack :) | |