Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 992 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
helejnaa | 2008-09-22 18:57 | |
![]() | Jag trodde att bagaget man hade med sig när man flög rullade i underjordiska gångar till det land man skulle. Det såg exakt likadant ut när de rullade iväg som när de kom rullande tillbaka. | |
zmiley | 2008-09-22 19:10 | |
![]() | fick upp jädrigt lustiga bilder när jag fick höra att min kompis hade röda hund. | |
Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:12 | |
![]() | Järnröret???? Det är ljusets hastighet, eller vad menar du??????????????? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:13 | |
![]() | Jag trodde att min pappa, och alla andra vuxna, visste allt om allt...Vad besviken jag blev den dagen då min pappa hade sagt något som inte alls stämde enligt min fröken i skolan.. | |
zmiley | 2008-09-22 19:18 | |
![]() | Njae grabbar, är det inte så att när du tänder lampan så får du till ljusets färdsträcka lägga den tid det tar för strömmen att tända ljuset.....illi!! hjälp mig här. 50 hertz va? och så tar vi en 60wattare. hur lång tid tar det innan den tråden är uppe i arbetstemperatur? Fan järnröret, du skulle ha ställt upp i kvitt eller dubbelt för barn ju! | |
Grymming | 2008-09-22 19:19 | |
![]() | När jag tittade på Robin Hood som liten så trodde jag att broder Tuck skrek: "Kööör mot, kör mot skogen" När han egentligen skriker " Köör mot Sheerwood skogen" :P | |
Husa | 2008-09-22 19:21 | |
![]() | Att bilen gick snabbare om man vred på ratten snabbare..... | |
betapet13 | 2008-09-22 19:21 | |
![]() | Jag trodde att det satt små möss i min mage och sorterade avfallet vilket som skulle ut var. Fråga mig inte hur jag kom på det. Jag kommer inte på några mer sjuka saker jag trodde när jag var liten, jag har npog förträngt de mesta. | |
Pluttisen | 2008-09-22 19:22 | |
![]() | Jag trodde att alla barn på jorden som lärde sej å pratade lärde sej svenska först å sen det språk som talades i det land dom föddes i.... | |
Grymming | 2008-09-22 19:23 | |
![]() | PLuttisen...det trodde jag med. Att Svenska var alla modersmål från början. ;p | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:24 | |
![]() | Jag trodde också att då det kliade på min kropp( hade eksem) så var det små bassilusker som sprang omkring och bet mej... Om ni visste vad jag tvättade mej och eksemet blev bara värre och värre ju torrare huden blev!! | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:28 | |
![]() | att tågen åkte uppe på elledningarna. att falukorv var gjort utav gristryne. | |
soapan - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:35 | |
![]() | Jag trodde att vanlijesås hette familjesås. Alldeles för länge, kan jag tillägga kommer fortfarande ihåg den konstiga känslan när sanning uppbådade sig. Sen trodde jag faktiskt på Tomten. Tyckte väldigt synd om min väldigt mycket äldre kusin som alltid var och köpte tidningen just som tomten kom. Sen trodde jag på något annat, som jag inte kan sätta fingret på, men den varma goa känslan är borta. Det var gott att vara unge ganska ofta :-) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:44 | |
![]() | Jag var dessutom rätt övertygande när jag sa till en tant att: "Jag har ingen pappa, men det kommer hem en elak gubbe ibland" :O Gissa om min mamma skämdes, för givetvis har jag en pappa!! jag var 3år... vilken fantasi! | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:44 | |
![]() | Gick ni i obs-klass hela bunten???????? | |
mammamu - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:45 | |
![]() | Jag var övertygad om att mamma hette mamma;D | |
zmiley | 2008-09-22 19:45 | |
![]() | Ja. Hur fan kunde du gissa det? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:46 | |
![]() | Min bästa kompis sa att hon inte var född i Sverige, utan hon var född i Sandseryd ( en liten håla söder om JKPG) | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-22 19:49 | |
![]() | Jag fick en kort snilleblixt när jag var tämligen ung; att jag såklart skulle bli världens bästa simmare, när jag blev stor. Detta sprunget ur det faktum att "min" spermie var den som allra simmat snabbast av alla till ägget. Kom dock själv på, efter alltför kort stund, att det måste ju alla andra som fötts också ha gjort. Men det var en trevlig tanke, så länge den nu varade. | |
piafrisör | 2008-09-22 19:51 | |
![]() | Jag trodde att man sjöng trygga räkan i tryggare kan ingen vara psalmen.Det pinsamma var att det nog varade lite för länge typ till jag var 15 år, hm. | |