Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 141 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dalkullan | 2008-10-03 08:16 | |
![]() | Nåväl vad jag skulle säga var att jag nyligen läst i nån stor blaska att det är mycket svårare att sluta snusa för det innehåller mer nikotin än cigaretter. Så när du har lyckats så kan du känna dig extra stolt... | |
| Sotfinger | 2008-10-03 10:14 | |
![]() | Margana/Dalkullan: När jag tänker efter så kan jag kanske förstå varför min bild kan ge maskulina associationer. Men det var inte därför jag valde den :-) Många tycker ju att det är typiskt manligt att snusa, trots att det är många kvinnor som gör det också. Men med manligt snusande så kanske man associaerar till spottning och össnus som rinner ner över tänderna. | |
| Sotfinger | 2008-10-03 10:14 | |
![]() | lössnus, skulle det vara | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2008-10-03 10:21 | |
![]() | Kvinnor bör inte snusa. Att de bär byxor är illa nog. Men att förstöra det väna kvinnoansiktet med utbuktande överläpp är väl ändå att bege sig bortom all rim och reson. Detta bör läras ut i skolorna, istället för för allt annat trams som ungarna blir matade med! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-03 10:28 | |
![]() | Jag frågar sällan om hjälp, det är ett bevis på svaghet. Men just nu skulle det sitta fint med städhjälp och hjälp att få dödalustar/slålustar att försvinna. | |
| iothal - Ej medlem längre | 2008-10-03 10:37 | |
![]() | Drick mycket vatten, rör på dig, basta. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-10-03 10:38 | |
![]() | Lycka till, Piaree, och alla andra nyblivna nyktra nikotinister! Jag firar 14 år den 11 oktober. Ger mig själv en fin present varje år. Att det är svårare att sluta med snus än med cigg är en myt, eftersom det alltid är individuellt. Piaree kanske får en lättare resa än vad jag hade. Sådant går inte att jämföra. | |
| Sotfinger | 2008-10-03 10:52 | |
![]() | Trashone: Eller också är det ett bevis på styrka att kunna erkänna det faktiska: att man behöver hjälp ibland. Att städa kan också vara ett sätt att få utlopp för sin ilska, så där kan man slå två flugor i en smäll. Annars är det bra att hoppa jämfota, det stärker dessutom skelettet och ger oss spänst i benen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-03 12:21 | |
![]() | Well städat ur mig lite frustration. Nu kan jag hoppa ut i regnet glad som en lärka. | |
| Sotfinger | 2008-10-03 12:54 | |
![]() | jag kan se dig för min inre syn.... | |
| Piaree | 2008-10-03 15:32 | |
![]() | katalias: Jag tänker inte varken sluta röka eller snusa. Inte än iaf. Du menade nog TS, skulle jag tro. Men tack ändå ;-) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-03 15:38 | |
![]() | jag snusar och vill sluta men en sjuksyrra sa att man kan få hjärtinfarkt och då blev jag skraj.... | |
| Piaree | 2008-10-03 15:43 | |
![]() | Va?! Varför kan man få hjärtinfarkt? | |