Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 18 639 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mipmip_ | 2008-10-08 16:43 | |
![]() | Du får säga upp dig från din julstress helt enkelt. Säg att du slutar *fniss* | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-08 16:45 | |
![]() | Give me some winter <3 Vill ha vinter.. vet inte om ja vill ha jul vi firar julen på samma vis i alla år like tråkigt.. vill göra det lite nyare speciellare .. och så längtar jag till januari såklart för då fyller jag år *fniss* | |
| nystan1 | 2008-10-08 16:48 | |
![]() | Bringt it on! Älskar julen. =) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-08 16:56 | |
![]() | Run-Marie, jag tycker också om julen, egentligen.. Men det är svårt att få ihop det med stor släkt och när man då från år till år inte vet om man ska vara här eller där eller hemma så blir det jobbigt. När min mamma fortfarande bodde i hus och hade plats och man visste från år till år att det var där man skulle vara så var julen en underbar högtid. Nu när man inte vet var man ska spendera julen och hur man än gör så är det någon som blir utanför och när man då själv bara bor i lägenhet och inte har plats till alla så är det mest frustrerande.. Jag vill ju bara fira julen så som vi gjorde förr, alla glada tillsammans! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-08 16:57 | |
![]() | www.youtube.com/watc...tV APXclADk Julen är en aning överskattad, lite skinka, sill o nubbe, glögg och kanske nån ljusstake som brinner räcker gott. Och du, run-marie, känner du att det blir för mycket så får du berätta för dina nära o kära hur du känner och ordna nåt som känns OK. Alla måste inte träffa alla bara för att det är jul.... | |
| mipmip_ | 2008-10-08 17:00 | |
![]() | Här är det väl att man ska träffa alla sina nära och kära och samlas och äta gott osv :) såklart så finns det ju dom som inte kan och visst, det är ju inget måste men.. känns som att det är väl lite det som är meningen med julen. Att alla som är nära och kära ska samlas och mysa på i 190. | |
| Brittson | 2008-10-08 17:07 | |
![]() | Jul och vinter är underbart! Det enda som drar ner glädjen och myskänslan är min överdrivna rädsla för kräksjuka. I övrigt är julen som sagt fantastiskt mysig. | |
| mipmip_ | 2008-10-08 17:09 | |
![]() | .. eller skräcken över att fira jul utan snö! Man står alltid med hjärtat i halsgropen och väntar på den där nypudrade snön till jul. Finns väl inget värre än en grå, blöt och slaskig jul. Nej, vitt ska det vara! | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-10-08 17:10 | |
![]() | Gud så hemskt!! Har alltid avskytt Julen, denna ångestfyllda varböld förklädd som högtid. | |
| Pococurante | 2008-10-08 17:14 | |
![]() | Visst, julen ska bli fint och oktober-november är hemska vädermånader. Händer dock alltför mycket kul under dessa att jag inte vill att de hoppas över. Två SM på rad vankas i november. Heja! | |
| Mimikryp | 2008-10-08 17:30 | |
![]() | Jag är helt inne på samma linje som hallonblåbär. Fast jag vill säga det i klarspråk också. Jul = FY FAN! | |
| butterkaka | 2008-10-08 17:32 | |
![]() | För de som vill veta så e de 76 dagar kvar till julafton. | |
| Yamamoto | 2008-10-08 17:49 | |
![]() | Topp 3 gåvor 1. Kökskniv 2. Mjöl 3. Asfalt | |
| run-marie | 2008-10-08 17:49 | |
![]() | Haha, det finns visst fler som inte är så där överförtjusta. :) För att bryta lite från mörk, hal, tråkig årstid (för vi har ju inte mycket snö nu för tiden, iaf inte där jag bor) så ÄLSKAR jag slutet av mars. Våren är på G, hästhovarna = tussilago börjar komma där solen kommer åt och man vet att det blir blåsippor, vitsippor och så småningom liljekonvaler och SEN kommer sommaren, HURRA!!! :-) | |
| Mimikryp | 2008-10-08 17:50 | |
![]() | butterkaka; Aaarrghh, ÅNGEST!!! | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-10-08 18:00 | |
![]() | har ingen större längtan just efter julen...men julen är mysig, man umgås med nära & kära och bara tar det lugnt... Fast jag saknar min syster extra mycket på just familjehögtider... | |
| bobo flux | 2008-10-08 18:20 | |
![]() | gör man julstädningen i november kan man bara vänta in julafton och gotta sig i grönkål och Karl-Bertil. Kalle anka skiter jag högaktningsfullt i! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-08 21:49 | |
![]() | Usch, vad jobbigt med bara versaler...orkar inte läsa. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-10-08 21:52 | |
![]() | Jag tog bort ett inlägg på grund av att det endast innehöll versaler, hänvisar till reglerna där det står att onödiga vokaler bör undvikas, blir väldigt svårläst och uppfattas som att man skriker annars ;-) | |
| mekonium | 2008-10-08 21:55 | |
![]() | Nej, jag längtar verkligen inte. Har inget emot julen som högtid, tycker bara att mörkret och skitvädret är hemskt. Skulle vilja göra som mumintrollen; fylla magen med granbarr (eller var det tallbarr?) och sova bort hela vintern. | |