Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Zappast - Ej medlem längre | 2008-10-26 15:17 | |
![]() | Det kom fram en herre till mig igår kväll på krogen, som var mycket lik våran herr Strindberg och jobbade, *teatralisk röst*: inom teatern , och sade: "Glöm inte att ställa om klockan". Jag svarade då: "Jo det skall jag. Skall se hur länge jag klarar av att leva i denna hårda värld helt i osynk med allt runtomkring mig". Han sade då: "Jaha, du är konstnär. Jag bjuder på en White Russian". | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-26 15:19 | |
![]() | Zappast <3 | |
| krutmarie | 2008-10-26 15:41 | |
![]() | Fick han bjuda på drinken Zappast? Och vad hände se´n? Det verkar ju spännande det här? Var han ute efter lammkött månne? | |
| Zappast - Ej medlem längre | 2008-10-26 15:50 | |
![]() | Inte en White Russian, men en öl. Han var inte så gammal, precis som om Strindberg alltid var gammal. Som på denna bild ungefär lillabla.files.wordp...tr 30.jpg.. .Sedan stod han och beklagade sig över att "svensken" inte har haft någon kulturell förankring de senaste 100åren, på det sätt som de har i t.ex. Polen och Tyskland. Själv avbröt jag honom i var och varannan mening med att säga "Jag menar verkligen att du har en fin mustasch". Sen så gick jag och satte mig vid mina vänner. | |
| krutmarie | 2008-10-26 15:56 | |
![]() | Skönt att höra att du inte gick på "raggningsrepliken"! :-) | |
| Petal_ - Ej medlem längre | 2008-10-26 16:20 | |
![]() | Jag använde den till att sitta på jobbet en timma för tidigt ;)) | |
| nystan1 | 2008-10-26 17:32 | |
![]() | Ägnade extratimmen åt att försöka lista ut hur man ställde om videoklockan. | |
| Ceckes | 2008-10-26 17:45 | |
![]() | Jag la mig en timme senare, fick chans att va uppe en timme extra men så visade det sig att jag inte kunde sova mer än 3 timmar iallafall för jag vaknade av att jag var enormt kissnödig o när jag lättat på trycket så blev det inte en sömn på över en halvtimme så jag gick upp o spelade betapet vid halv sju o satt där i 3 timmar efter det somnade jag som en stock o sov till 12 när klockan ringde, var för trött för att gå upp o kom på att klockan är tillbakavriden så jag ställde om klockan o sov lite till.. Gud vad skönt! Men varför är jag fortfarande jättetrött? Gäspar så tårarna rinner !! Vilken söndag det blev, inte klätt på mig än.. o vädret är ändå piss så det gör ju knappast nåt o min inställda träff med en kompis blev uppskjutet pga att han inte var hemma.. det var ju tur för mig som ändå inte orkar gå nånstans idag. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-26 18:12 | |
![]() | Jag jobbade till 03, och då inträffade ju det hemska!! Precis när jag ska resa mig upp och gå så var klockjävlen 02 igen!!! Fast ärligt talat så sket jag i det i år för jag orkade inte sitta kvar och svara på kunderna puckade frågor och ta deras beställningar längre.. Jag lämnade dom och gick hem och sov istället :D | |
| Ceckes | 2008-10-26 18:17 | |
![]() | Får man betalt för endast en timme mindre då? Eller får man betalt för att man faktiskt jobbar en timme extra.. annars är det ju skit o jobba just den natten, då man förlorar en timme i lön.. =( | |
| Plinka | 2008-10-26 18:29 | |
![]() | En krogtimme extra såklart :D | |
| KattaBa | 2008-10-26 19:02 | |
![]() | Jag hoppas på att vara jättepigg imorgon när klockan ringer!!! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:05 | |
![]() | Ceckes: Jag skulle ha fått betalt men det är skit samma för jag sov hellre...... :) | |
| Mimikryp | 2008-10-27 17:17 | |
![]() | Självklart ägnade jag den timmen åt att sova, vilket är en av de sakerna jag är bäst på. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-10-27 17:21 | |
![]() | "Annat" | |