Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 19 |
Mobilspel
Pågående | 18 613 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
klunsen - Ej medlem längre | 2008-10-29 09:29 | |
![]() | Man skall icke fördöma men det är samma story varje gång. Jag tycker dom var roliga i början men det måste vara lite timing med i spelet. Dom gör samma fel som Robert Gustavsson dvs samma sak fast med olika programnamn. Tyvärr. Men dom tjänar ju säkert jättebra:-) | |
Stagnelius | 2008-10-29 10:21 | |
![]() | klunsen, håller med dig. Däremot drabbas ju även komiker och andra offentliga personer av det som vi alla drabbas av; en slags vardagsslentrian. Kan tänka mig att det är förenat med en hel del ångest att veta att man MÅSTE prestera vid varje givet tillfälle; annat mot den absoluta majoriteten som ofta kan mörka sina insatser under perioder av arbetsleda. Svårt läge det där med offentliga humor. Själv går jag igång på ytterligheter och intern jargong. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-29 10:48 | |
![]() | Inget för mig. | |
fal3n | 2008-10-29 10:50 | |
![]() | dom är hur bra som helst! | |
Satyra | 2008-10-29 10:54 | |
![]() | Tittade på det där inslaget nu för första gången och ja ... har väl trist humor då antar jag (enligt majoriteten här ;-)) för jag tyckte det var kul faktiskt. Gillar bisarrhumor. ;-) Och utöver det - uppfriskande med lite kukprat/bilder som motpol till den kvinnokroppsfixering som råder annars i media! Mera kuk åt folket, tycker jag! hehe ;-) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-29 11:04 | |
![]() | Det verkar som att killar gillar Filip och Fredrik medans tjejer ser på dem med avsmak. Jag får väl bekänna min kvinnliga sida och säga att den här sortens underhållning suger. Även om de är överdrivet intresserade av snoppar, så tror jag ändå inte att de kan identifiera sina kompisar sen många år tillbaka, genom att studera penisen :) Vill ändå tacka mina manliga polare, för infon i natt och trevlig samvaro :) | |
Satyra | 2008-10-29 11:31 | |
![]() | Jag är förmodligen extremt okvinnlig då, enligt din teori, mommesfrites. ;-) hehe Fast å andra sidan - att vara "kukfixerad" känns för mig ändå som att det borde vara mer ett kvinnligt än manligt "intresse" - ur min synvinkel i alla fall. ;-D | |
Nasty Nimrod | 2008-10-29 11:57 | |
![]() | Hmmm, tjejen i Andra sidan Köping, som någon tog upp tidigare, var ju syster till en av Filip och Fredrik... Och kukfixering verkar faktiskt vara vanligare bland män än bland kvinnor, trots allmän homofobi... =S | |
Felixy | 2008-10-29 12:14 | |
![]() | Filip och Fredrik är ju hur underhållande som helst? Jag kan sitta och kolla en timme på när dom bara dividerar med varandra. Dom är jävligt smart killar, har mycket bra att säga, vågar ta för sig och är underhållande. Men alla kan ju inte ha samma smak som tur är :) jag förstår dock att dom får mycket programtid av kanal 5, tror dom säljer jäkligt bra. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-29 12:56 | |
![]() | Räcker det inte att dessa äcklon får hur mycket tvtid som helst, måste det komma trettielva trådar här om dem oxå? | |
mrperfect | 2008-10-29 13:02 | |
![]() | Jag lämnar dem i tystnad, jag vill inte kommentera dom ens. Så det här har jag aldrig sagt. ( hoppas man tar bort det här inlägget :) ) | |
Ceckes | 2008-10-29 13:02 | |
![]() | Jag håller med Mallowsky på föregående sida! | |
sally93 - Ej medlem längre | 2008-10-29 13:13 | |
![]() | satyra. Uppfriskande med kvinnor med sinne för humor. Jag kan också skratta så tårarna rinner åt väldigt bizarra saker. Filip o Fredrik..... engelsk humor. Folk som kan driva med sig själva är underbara. Men humor kan inte diskuteras, den är så individuell....Fast det är kul när man skrattar åt samma sak:-)))) Är det något jag abslut inte kan skratta åt så är det däremot, det där amerikanska programmet, vad det nu heter, med "home-wideos" där publiken skrattar åt små barn, eller djur som ramlar och säkert slår sig fruktansvärt. Jag får bara ont i magen och mår dåligt. Så...skadeglädje är inte min humor. | |
Bergarn1 | 2008-10-29 13:15 | |
![]() | mommesfrites: Det är väll ändå inte så många år? 15 år kanske? Så svårt är det nog inte. :-P Jo, det va nån som nämnde att de är smarta. Dom är ju sjukt almänbildade. (nu är ju smart och allmänbildad inte samma sak men jag orkar itne bry mig) Det blir som bättre när man vet att de inte är dumma i huvudet. Sen är ju humor en generationsfråga. Inte direkt så jag sitter och garvar arslet av mig till 91:an Karlsson. | |
bitley - Ej medlem längre | 2008-10-29 13:47 | |
![]() | Haha. Jag är inget jättefan (även om jag har en jättekuk) av Filip & Fredrik men det här var kul. Skönt. Och nutida. :) Så jag kukar inte ur. Skulle inte vara så duktig som Filip på att identifiera paket, men nog fanns det en och annan som stod ut, stod in, stod hit eller stod dit under uppväxten. | |
bloomsbury | 2008-10-29 14:17 | |
![]() | Inslaget med snopparna är självklart fejk. Det syns väl rätt tydligt att de tre "klasskamraterna" inte alla kan ha samma ålder som Filip. | |
pentrollet | 2008-10-29 14:41 | |
![]() | Mimikryp: ledsen att du inte kan läsa o använda fantain när folk stavar fel...ber så mycket om ursäkt för felstavningen...de ska ju givetvis stå ÖVERSKATTADE... men du missade en annan felstavning oxå....bka ska bara bla(bland annat) | |
pentrollet | 2008-10-29 14:43 | |
![]() | oj...nu kom min dyselexi fram igen....fantasi och vara....dom blev visst felstavade....hoppas du inte blir sur Mimikryp =) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-29 17:42 | |
![]() | Först nu hade jag tid att titta på "Min pappa kan slå din pappa". *Torkar tårarna* Hur kan Filip vara så dum mot sin egen pappa :( Kanske pappan var taskig när han var yngre... | |
Devil_Star | 2008-10-29 18:31 | |
![]() | Det som känns ungefär när man såg länken här. Det är typ att dom kom på detta inslag dagen innan och Ubrister, VILKEN BRA IDÉ!!! Sen intervjuar dom några på gatan, och skaffar en fejkpanel och 3 som vill visa lemmarna. Så han dom skrivit ihop att det ska låta som han kan alla snoppar. Briljant idé. Tror dom. Men jag tycker detta program är lika med skräpprogram. Likaså alla dokusåpor och alla realityserieer, som Sjukhuset och Färjan. Hade jag inte haft Video, DVD, eller tv-spel. Så hade jag slängt ut TV:n för längesen. | |