Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 404 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sprelli | 2008-11-11 15:11 | |
![]() | Jag skrev ett kontrakt med mig sjælv om att ja bara fick æta godis pa helgerna. Sluta helt kan jag inte göra, men dra ner pa det. Man ser fram emot helgerna och da ær det lættare att sta ut. :) | |
| Sprelli | 2008-11-11 15:13 | |
![]() | Och da ska du ju inte vræka i dig pa helgerna....;) efter ett tag försvinner suget och man Vill inte ha mer. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-11-11 15:14 | |
![]() | Amiable: du har väl ändå inte slutat med snusk? Hoppas inte, det är ju så roligt! : ) | |
| Jumanjia | 2008-11-11 15:57 | |
![]() | Vet du vad? jag har en syster som har två passioner här i livet, ena är tomat och den andra är choklad,, hon äter detta varje dag, jag anser att hon är beroende eftersom hon skulle verkligen gå under utan dessa två saker.. Men hon lider inte av det då hon ochså rör sig mycket på sitt jobb,, själv om jag försöker äta en tomat så får jag blåsor på tungan, men iallafall, Ät choklad och försök att känna efter om det börjar ta stopp i magen så sluta, eller gör helt enkelt som jag, jag brukar köpa en liten chokladbit i taget, typ en pallekuling choklad. För då har man inte mer att äta. ^^ | |
| Miss_jk | 2008-11-12 06:18 | |
![]() | Jag lyckades sluta med chokladen. Det räckte med att jag var utan den i två dagar sen hade beroendet försvunnit. | |
| livet_leker | 2008-11-12 07:31 | |
![]() | ät så mycket så du både spyr och blir sjuk av det så vill du inte se det mer sen, men ät ändå mer då, så kommer du inte äta mer sen... *öppnar en vit toblerone* | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-11-12 07:36 | |
![]() | Ett enkelt och inte allt för tråkigt sätt är att byta till någon annan last, cognac är inte så dumt. Lycka till. | |
| livet_leker | 2008-11-12 07:46 | |
![]() | får man uppmuntra till droger här? :P | |
| Kirkelina | 2008-11-12 07:54 | |
![]() | Suget kan bero på att du saknar något näringsämne. Försök att få i dig tillräckligt med näring med med maten eller ät något kosttillskott som innehåller både vitaminer och mineraler. Slarva inte med maten utan ät tre huvudmål - frukost, lunch och middag. Ät också något nyttigt mellan målen som en frukt t.ex. | |
| zagg - Ej medlem längre | 2008-11-12 08:05 | |
![]() | Det finns 99% mörk choklad, den kan du garanterat inte äta för mycket av, prova! | |
| shoppa | 2008-11-12 09:17 | |
![]() | Amiable.Jag har haft precis samma problem som du .Min make sade bara lite så där fint en dag i affären-Varför köper du hem choklad när du sen får värsta ångesten efter att du har ätit den? Jag bestämde då att nu är det nog,blir jag sugen köper jag en liten bit i affären och äter den till en kopp kaffe och njuuuter!Köp inte 200 gram!!FY!! | |
| livet_leker | 2008-11-12 09:19 | |
![]() | nä, köp 20000 gram och vräk i dig så du blir sjuk så vill du inte ha det mer | |
| falafelibröd | 2008-11-12 09:38 | |
![]() | Jag har blivit av med mitt sockersug, jippi! Detta gjordes mha Allevo-bars. Inte som måltidsersättning (hur fan ska man kunna leva på det?), nej utan som mellanmål. Så frukost, lunch och middag som vanligt, men en allevo emellan, och vips! Efter ett tag är man inte sugen på socker längre, och kan då även sluta med barsen. (Ursäkta min svengelska) | |
| zagg - Ej medlem längre | 2008-11-12 09:55 | |
![]() | Jag har också blivit av med mitt sockersug, men inte med mitt chokladbehov... :) | |
| livet_leker | 2008-11-12 09:57 | |
![]() | man ska väl unna sig ngt i livet, varför sluta med choklad? | |
| Amiable | 2008-11-12 11:01 | |
![]() | Så roligt att läsa att det finns mer än jag som kan ha lite ångest när det gäller choklad. Jag håller med alla(knäppt lr hur?!) - och NEJ! Jag har -inte- slutat med snusk ;) Aldrig i livet! Det är väl klart att jag behöver unna mig något(förutom snusk då) en å annan gg lite choklad. Ska _bara_ köpa mörk choklad från och med idag! *kontrakt* Som nån skrev - det är ljuvligt gott ihop med kaffet! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-12 11:33 | |
![]() | Varför ska ni sluta med ckoklad om ni inte drabbas av extrem övervikt eller gallbesvär av det? Det är ju ett naturligt njutningsmedel, som vetenskapligt höjer må-bra-hormon. Om man inte har råd eller blir för tung, kan man ju njuta små doser ibland iaf :) 72% är godast :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-12 11:37 | |
![]() | Håller med Mommes.. Jag har kommit på att jag får migrän/huvudvärk av choklad, tror det iaf... Åt igår marabou nonstop, och senare på kvällen en riktig smaskig choklad/kolatårta...Fick gå hem o lägga mej med sprängande huvudvärk o illamående... Ska försöka undvika choklad ett tag, men det är ju så gott!!:( | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-12 11:48 | |
![]() | Jäklar vad gott.....aldrig att jag slutar :) | |
| Lindalainen | 2008-11-12 11:51 | |
![]() | börja jobba på marabou. jag lovar; aldrig mer choklad! | |