Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 256 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-12-05 02:28 | |
![]() | Om inte Volvo fanns, vad hade man då sagt i stället för Villa, Vovve och...? a) Hus, husdjur/hund, Hyundai? b) Fastighet, fanskap och Ford c) Slott, salamander och stationsvagn d) Ingen inkomst, instängdhet och internet | |
| Piraya2 | 2008-12-05 04:10 | |
![]() | Å vilka har den sänkta fastighetsskatten gynnat mest? | |
| Miss_jk | 2008-12-05 06:26 | |
![]() | Tack för det JaapConrad. Detta visar tydligt vilka politik-snillen vi har här på Beta. Moderaternas fel... Hahaha. | |
| snorklan | 2008-12-05 09:21 | |
![]() | Hur kan man sura över att man inte får lika mycket tillbaka iom skattesänkningen som andra, när man inte skattat lika mycket som de högre avlönade till en början?? Får inte ihop den ekvationen.. | |
| StinaD | 2008-12-05 09:28 | |
![]() | Faktiskt inte jag heller.. Själv betalar jag väldigt mycket ränta (såklart för att jag har höga huslån) men jag får tillbaka en rejäl slant varje år.... och det förtjänar jag.... Dessutom så kraschar räntorna nu...,, och dom har sjunkit stadigt i över månad så jag förstår inte varför man ska skrika om räntehöjningarna nu..... Jag säger inte att jag har speciellt gott om pengar över varje månad, men personligen lever jag ett eknominskt friare liv nu, än vad jag gjorde när sossarna satt i topp.... (dock tror jag inte det är moderaternas fel att matpriser osv ökar.... ) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-05 10:10 | |
![]() | Frågan är om vi behöver en regering då marknaden regerar. Jag tror att sossarnas är bra på att förutse lågkonjunkturer, och gör en halvdassig insats under valrörelsen för att låta borgarna ta skiten. Borgarna går gladeligen i fällan och får en ekonomisk kris i nyllet. | |