Spelrum
Giraffen2
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 233

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Cajsa-Stina2008-12-05 19:28
Antal inlägg: 3154

En kille med problem behöver råd

Jag behöver ett råd gällande beslut som kan komma att förändra min framtid...
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sedan plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ut. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller eller köpa lite prylar på Mekonomen och fixa det själv?

Volvo 760 GLE Turbodiesel -89

mrperfect2008-12-05 19:33
Antal inlägg: 11437

jag tycker du skall ge flickvännen en underredsbehandling och samma sak på volvon, då kommer du att sluta oroa dig i framtiden

Cajsa-Stina2008-12-05 19:35
Antal inlägg: 3154

Håller med, mrperfect:)

sally93 - Ej medlem längre2008-12-05 19:54
Antal inlägg: 1032

fest i lappland var :-))))

magga2008-12-05 22:03
Antal inlägg: 2533

Den unga horan kommer hem från kvällspasset och beklagar sig för sin mamma:
- "En ynka tusenlapp var allt jag fick för en avsugning!"
- "Äh, när jag var ung fick man nöja sig med en hundring" svarar mamman.
Då kommer mormor in i rummet och utbrister:
- "På min tid blev man nöjd bara man fick något varmt i magen!"

EssQ - Ej medlem längre2008-12-05 22:14
Antal inlägg: 1433

haha fy fan va äckligt *s*

vita_syrener - Ej medlem längre2008-12-05 22:16
Antal inlägg: 22144

Ni vet horan som jobbade på taxi....telefonen ringer:
- task i var god dröj.

Phantony2008-12-05 22:25
Antal inlägg: 126

Det är halt ute. En kvinna har kört ner i diket. Bonden stannar, går ur och säger:- " Du blir den 3:e nyknullade jag drar upp ur diket den här månaden. Kvinnan:- "Hrmph.... JAG ÄR INTE ALLS NYKNULLAD!"
Bonden:- Nähä, men du är inte uppe ur än diket heller......

Risotto - Ej medlem längre2008-12-06 00:58
Antal inlägg: 3069

En kille ville hedra sin tjej WENDY med att tatuera hennes namn på snoppen. Väl hos tatueraren visade det sig att hela namnet bara fick plats i stående format. Resultatet blev att i slakt tillstånd syntes det bara WY, men killen var glad ändå för det syntes som det skulle när det kom till kvällsmyset.
Så en dag var han i bastun på badhuset och satt tillsammans med en stor bastant kille från sydligare breddgrader som tydligen också hade WY intatuerat på snoppen. Det fick killen att undra om den andre också hade en tjej som heter WENDY men han tyckte inte att han kunde fråga.
Till slut repade han mod och sa -du ursäkta men jag ser att det står WY på din snopp precis som på min, kan det vara så att du också har en tjej som heter WENDY?
-Nej sa den andre, det står WELCOME TO BARBADOS AND HAVE A NICE DAY

Caligatia2008-12-06 03:11
Antal inlägg: 2187

En man och en kvinna träffas ute på krogen, och fattar genast tycke för varandra. Det tar inte lång tid innan de omfamnat varandra i en passionerad kyss, och tillsammans lämnar de krogen för att åka hem till mannen. Han bodde långt från stan, och när de kommit halvvägs ungefär kan han inte stå emot längre, utan körde in på en avsides skogsväg.
De fortsätter hånglet, och fler och fler kläder åker av. Plötsligt reser sig kvinnan upp, och ler retsamt medan hon skyler brösten.
"I själva verket är jag hora, så vill du fortsätta får du vackert hosta fram 1500 spänn!"

Mannen känner sig duktigt förtörnad, men är tillräckligt upphetsad för att rota fram plånboken, ge henne 1500 kronor och fortsätta.
En kort stund senare sitter mannen och trummar på ratten oavbrutet.
"Skall du bara sitta där?" undrar kvinnan, "eller skall du köra mig tillbaka till stan?"
"Det är upp till dig." svarar mannen retsamt. "Du förstår, i själva verket är jag taxichaufför, och vill du tillbaka till stan får du vackert hosta fram 1500 spänn!"

NightRanger - Ej medlem längre2008-12-06 03:26
Antal inlägg: 1630

vad leter blondinen efter i ketchupen?
-Heinz

jag brukar inte bråka med klädförsäljare för det är inte min stil

jag brukar inte prata om bensin för det har jag inte i mina tankar

NightRanger - Ej medlem längre2008-12-06 03:26
Antal inlägg: 1630

vad leter blondinen efter i ketchupen?
-Heinz

jag brukar inte bråka med klädförsäljare för det är inte min stil

jag brukar inte prata om bensin för det har jag inte i mina tankar

klobba2 - Ej medlem längre2008-12-06 08:09
Antal inlägg: 2332

3 män blir fångade av en kannibalstam i djungeln
de blir ställda inför ett val: Bonga-bonga eller döden
Ingen vet vad bonga-bonga är, men ingen vill dö
så den första av dem väljer bonga-bonga.
den 2:e mannen väljer oxå bb.
när den 3:e mannen skall välja så frågar han
-vad är Bonga-bonga?
Och det nedslående svaret är..
-vi knullar dig till döds.
-Då väljer jag döden, säger mannen
-Beviljas svarar kannibalen, men först
lite Bonga-bonga!

-Katarina2008-12-06 12:22
Antal inlägg: 30

Oskar gick till doktorn och beklagade sig. "Doktorn måste hjälpa mej, frugan njuter inte längre när jag sätter på henne". Doktorn svarar "Oskar ni måste pröva nåt nytt! Fixa en som kan stå och fläkta er när ni håller på". Oskar fick tag i en neger med en stor sombrerohatt på stan. Negern fläktade hejdlöst med hatten medan Oskar försökte sända sin fru till 7:e himlen. Men hon förblev iskall.Vi byter sa Oskar till negern. "Knulla du så fläktar jag". Den välutrustade negern gick till verket och frun stönade av välbehag. Oskar blev förbannad. " Där ser du hur man ska fläkta din dumme fan"

Maja G2008-12-18 18:02
Antal inlägg: 10730

Så var det dans i PRO och de gamla uvarna Sigrid och Folke, båda 90 år, fattade tycke för varann där på dansgolvet.
Väl hemma hamnade de isäng och efteråt kände sig Folke lite stursk och sa:
- Hade jag vetat att du hade mödomen kvar så skulle jag ha tagit det lite försiktigare!
Sigrid log och sa:
- Och hade jag vetat att du skulle få upp den, så skulle jag ha tagit av mig strumpbyxorna...

EssQ - Ej medlem längre2008-12-18 19:27
Antal inlägg: 1433

Asg irl M_Gräddnos haha..

Myspruppen - Ej medlem längre2008-12-18 21:02
Antal inlägg: 5000

En liten pojke kommer in på stadens bordell,släpandes på död groda i ett koppel.Bordellmamman frågade snällt,vad kan en sådan ung man vilja?? Pojken tog fram sin potmonä,tömmer ut alla pengarna på bordet och säger-Jag vill ha det luder som bär på den värsta könssjukdommen som finns!
Bordellmamman undrar-Varför vill du det min pojk?
Pojken svarar-Om jag får ligga med ett luder som bär en hemsk sjukdom,så får jag den med!På fredag ska mamma & pappa ut & äta,då kommer barnflickan hem till oss & hon brukar vara pilsk & sätta på mej!Då får hon oxå sjukdommen & pappa brukar skjutsa hem henne & passar på att ge henne ett nyp i bilen!När han sen kommer hem hoppaR han i säng med mamma.På måndag när han går till jobbet kommer brevbäraren,då brukar han ha sex med mamma,,,då får oxå brevbäraren den värsta könssjukdommen!OCH DET ÄR DEN JÄVELN JAG VILL ÅT!!FÖR DET VAR HAN SOM KÖRDE ÖVER MIN GRODA!!!

SimonG81 - Ej medlem längre2008-12-18 23:49
Antal inlägg: 143

En finländare och en svensk möts på gatan.
Svensken har en groda på axeln.
-Vad har du där?Undrade Finländaren
-Ja vet inte vad det är,Men det började som en böld i röven,Svarade Grodan!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?