Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 366 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-16 23:35 | |
![]() | I september skulle ja sälja mina vinterdäck från en bil som ja sålde i augusti förra året. De ringde en ung kille o sa att han bor 8 bil bort o tyckte att ja skulle sänka priset på däcken eftersom han skulle åka lite långt.. eh.. ska ja betala bensinen bara för han inte hitta däck på närmare håll?? HELL NO *s*.. han kom me en polare.. tog däcken utan att ens titta på dom..ja fick mina pengar o 2 min senare va han väck *s* | |
| mollee - Ej medlem längre | 2008-12-16 23:35 | |
![]() | :D Kan inte göra annat än att skratta. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-16 23:36 | |
![]() | Många som tycker så sigvard1.. och att man ska hålla grejorna för dom ska komma en vecka senare.. sen dyker ingen upp! Jag begär förskottsbetalning i så fall :) Sålde en spritt ny mobil en gång och när jag skickat den i obruten originalkartong så påstod han att den var repig och ville att jag skulle sätta in halva priset åt honom igen, utan att jag skulle få se mobilen!! Jag har annonserat efter boende en gång och då fick jag svar från en nyskild kille med jättevilla.. Han frågade om jag var bra på att städa och diska!! När jag sen sa att jag hade 2 barn så var han inte intresserad längre :D Det ringer alltid massa ufon när man annonserar. | |
| mrperfect | 2008-12-17 00:08 | |
![]() | Gör en sökning på Leifi..då hittar man dylika kulturalster: www.idiot.se/2006/11...i- sinnpaj/ | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-17 00:47 | |
![]() | Haha... de var faktiskt första gången ja hörde den *s*.. ja orkade inte lyssna på allt men de va bra *s*.. fattar inte varför han inte la på? *s* | |
| mrperfect | 2008-12-17 00:52 | |
![]() | Skulle du ha gjort det ? *S* | |