Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:19 | |
![]() | Jag orkar inte ens sitta ligger alltid med datorn på låren, så jag är lite imponerad av ditt sittande. Oj, nu blev jag trött i händerna. | |
| Felixy | 2008-12-18 15:19 | |
![]() | Basa : *asg* tack!! det där får faktiskt mig att känna mig riktigt sportig! ;) | |
| le-lou | 2008-12-18 15:22 | |
![]() | lat så det finns inte. Bekväm väljer jag själv att kalla det. Hunden får släpa ut mig, och då känner jag mig väldigt duktig. Jag kan utan några som helst problem ligga en dag i soffan med dator, tv och skräpmat framför mig. Ingen ångest - inget dåligt samvete överhuvudtaget, tyvärr. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:23 | |
![]() | hungerstrejk: Jag har aldrig riktigt förstått det där med att träna näck, eller ens grejen med att vara näck i ens egna borg. Känns bara... fel. Trots att en är född naken. Apropå att träna naken då. :) Träningskläder behöver förövrigt inte vara dyra, faktum är att det är möjligt att få gratis paltor som duger att träna i (åtminstone om ens arbetsplats är generös med arbetskläder, och arbetskläderna inte är av särskilt hög kvalité). :) | |
| Lilla Busan | 2008-12-18 15:23 | |
![]() | Att fista ngn kan väl ses som träning med Trashie ? Om man gör det riktigt länge o med inlevelse o säger ett två ett två så måste det klassas som träning.... jag menar susanne lanerfelt körde ju med kniiiiip så det här måste funka det med.. ;-) Ang latmask så ger jag rådet att sova med ett äpple på natten ... Cross trainer ett avsnitt per dag, damn du är duktig .. Impad som fan... som max har jag stått en halvtimma men då är jag så satans slut att jag inte har ngr ben kvar i benen o sover ett dygn i sträck typ av värk.. kram | |
| Piaree | 2008-12-18 15:24 | |
![]() | Hualigen vad jag känner igen mej =) Men men, snart nytt år, dags för nyårslöften... Som man inte håller iofs. Men man kan ju försöka =) | |
| hungerstrejk | 2008-12-18 15:42 | |
![]() | Det är soft som fan att träna näck! Direkt in i duschen efteråt, smidigt å miljövänligt :) Absolut, det behöver inte vara dyrt med träningskläder/skor. Men det finns ju till exempel folk med knäproblem osv som behöver bra skor för att kunna träna. Dock slipper man ju detta problem om man har en crosstrainer :) | |
| hungerstrejk | 2008-12-18 15:44 | |
![]() | Lilla Busan, låter som du gått lite för hårt ut! Nu e ju inte jag nån träningsexpert men.. Testa med lättare motstånd eller lugnare takt! Kan omöjligt göra dig helt slut på en halvtimme! | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:45 | |
![]() | Jag blir skitlat den här årstiden, inte kul att gå omkring i det gråa mörka vädret, men "tyvärr" så måste jag då jag har 2 vovvsingar som vill ut 3 ggr om dan:) | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:52 | |
![]() | Se till att bli nykär! Det brukar ge motivation till allt möjligt och sätta fart på folk : ) | |
| Lilla Busan | 2008-12-18 15:57 | |
![]() | Hungerstrejk/// ooo nej det beror inte på det utan på att jag lider av kronisk muskel o ledsjukdom.... Älskar känslan av att ha vart duktig o tränat ger mig, men blir liggandes hela dagen efter pga smärtan ... nephelia // snackar du träning in bed nu ? :-) | |
| hungerstrejk | 2008-12-18 16:08 | |
![]() | Ojdå. Ber om ursäkt. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-18 16:29 | |
![]() | nephelia, det är inte alls bra. blir massa dålig take away och filmtittande ;D | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-18 16:30 | |
![]() | bara jag som inte ens vet vad en crosstrainer är? | |
| Felixy | 2008-12-18 16:46 | |
![]() | haha ja när man är nykär får man ju energi, men känns som att problemet att bli nykär är större och svårare än att börja träna! ;) annars ett jätte bra tips! det känns dock lite bättre nu när jag vet att det finns fler slöhögar som lägger på sig ett par kilo runt jul. men jag tänker inte ha som nyårslöfte att börja träna, det är ju som gjort för att misslyckats isf eftersom jag aldrig kan hålla dom löftena :P | |
| DennisPlz | 2008-12-18 17:21 | |
![]() | Utveckla bacillskräck - får fart på städandet. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-18 17:29 | |
![]() | Crosstrainer= tortyrredskap!!! ;) Är en sån man står på och som man ska hålla i några pinnar samtidigt som man cyklar med benen, om du fattar. Tv-shop visade den hela tiden förrut. Alla skulle ha en framför tv:n och slå två flugor i en smäll... Själv blir jag trött av bara tanken på en sån *gäspar*.. Hundarna ut tre gånger om dagen??? Jag har skaffat kattlåda åt mina så en gång runt huset får räcka.... :D | |
| dredlak | 2008-12-18 17:39 | |
![]() | Mycket sex och fattigdom är mitt tips för att hålla sig i trim. Mycket roligare än löpband på s.a.t.s misstänker jag.. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-18 17:55 | |
![]() | Beror på vilken s.a.t.s du pratar om Dred... ;) | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-18 17:59 | |
![]() | haha, nu fick ewaleena till det :D | |