Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 531 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Legobiten | 2008-12-25 18:15 | |
![]() | 80-talist och är helt såld på Ricky Gervais. Office, Extras, Live-grejerna, Podcasterna m.m. Vet inte om det blir mycket bättre än så. Skrattar såklart åt mycket annat också (Seinfeld, Klungan, Family Guy, Simpsons, Vänner...) men det är få saker som får mig att gråta och krampa som Ricky (med Karl Pilkington och Steven) får mig att göra. | |
| Legobiten | 2008-12-25 18:18 | |
![]() | ...jo, i bokväg kan det t.ex. vara Guilty Guilty, Eric Ericsson och nämnda Karl Pilkington (utan Ricky) | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2008-12-25 18:47 | |
![]() | Och visst är det så att man kan tycka något är humor fast man inte skrattar? Jag skrattar väl eg inte högt till The office, men det är så himla bisarrt och så otroligt sköna rollprestationer (t ex Tim). | |
| Orm | 2008-12-25 18:59 | |
![]() | ja, det kan va bra humor utan skratt. men det är roligt att skratta. :) | |
| Orm | 2008-12-25 19:00 | |
![]() | tyckte det som gick igår(?) med ricky var bra förresten | |
| Maybach | 2008-12-25 19:39 | |
![]() | Jag tycker björn gustafsson är otroligt överskattad. Hade han varit 45 och haft ölmage hade inget älskat honom. Vad som däremot ÄR roligt är ironi. 1000 apor med schulman är fantastiskt kul, med sketcherna där de driver med sig själva. | |
| Tedacious | 2008-12-25 19:47 | |
![]() | Tack Legobiten! Eric Ericsson är helt underbar, iaf de 2 böcker han gjort (Brev till samhället, brev till utlandet) | |
| Besy | 2008-12-25 19:59 | |
![]() | Nja, här en 50-talist som inte riktigt kan uppskatta Björn & Co. Asgarvade mest åt filmer med situationkomedi, typ Vi hade i alla fall tur med vädret. Och så åt ordlekar/särskrivningar etc på Avigsidan, t.ex. | |
| bobo flux | 2008-12-25 20:07 | |
![]() | Håller med Jarnis86, Tedacious och Maybach, Björn Gustafsson är kopiöst överskattad. Det är precis som om medierna "måste" ha en ny kronprins bland komikerna... | |
| Hr Winbladh | 2008-12-25 20:43 | |
![]() | Björn G är en överskattad fjant. Han har ingenting som inte redan Martin Ljung kunde bjuda på. | |
| Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-12-25 21:18 | |
![]() | Bröderna Marx och Simma lungt Larry är det enda som är kul på riktigt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-25 21:28 | |
![]() | Dum och dummare då? :) | |
| patboone | 2008-12-25 21:30 | |
![]() | Groucho var jävligt rolig på egen hand också. | |
| gnill | 2008-12-25 21:43 | |
![]() | är 60-talist med smal humor (vilket är synd antar jag eftersom jag då får skratta mer sällan). Tycker inte att Björn G är sådär uberkul, tycker inte att The office är kul, lyteskomik och drutta på ändan är ehhh?? Och skämt som bygger på könsterotyper (typ killar kan inte göra tv saker samtidigt etc) är bara helt ointressanta. Tycker däremot att riktigt svart humor är helt vansinnigt kul och allra helst om man får sätta skrattet i halsen. Så vad skrattar jag åt? Ja oftare åt sånt jag läser än det jag ser på film/tv... t ex Liv Strömqvists Einsteins fru är det senaste jag läste och skrattade högt åt. Anna-Karin Elde har gjort några fyndiga grejer. Sen skrattar jag gärna och mycket tillsammans med mina vänner, och då ofta åt oss själva på olika nivåer. AAllmänt sätt tycker jag att de som dirver med sig själva är mycket roligare än dem som skämtar om andra. | |
| salix - Ej medlem längre | 2008-12-25 22:34 | |
![]() | Måste bara tillägga att Galenskaparnas "Gymnastikmästerskap från ICA-hallen i Potsdam" är ett mästerverk i humorgenren. Vem minns inte "indianen" eller hoppsasteg som det hette på det gamla 70-talet.... | |
| skogstorparn | 2008-12-25 22:55 | |
![]() | www.youtube.com/watc...IF JHYUrcfE varför katigosera?kolla in buster keaton.. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-25 22:59 | |
![]() | Jag är åttiotalist så jag skrattar nästan uteslutande åt folk som inte försöker vara roliga, förutom Eddie Izzard. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-25 23:05 | |
![]() | Åttitalist? Mig lurar du inte, gamle man. 79:a? | |
| -50- | 2008-12-26 10:18 | |
![]() | salix & skogstorparn.....kikade just på den, Frittjoff Kånkas från Indien är en lysande gymnastikförebild :)))) | |
| Nunnelunan | 2008-12-26 10:24 | |
![]() | 50-talist. Skrattar sällan, men asgarvar och skrattar inombords hela tiden jag ser på "Little Britain". Genial engelsk humor då den är som bäst. Björn G ler jag inte ens åt och fattar inte när han skall framstå som rolig? | |