Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| poänglös - Ej medlem längre | 2009-01-01 18:26 | |
![]() | pion: såhär ungefär? gullmars.files.wordp...rm iljo.jpg | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-01-01 19:51 | |
![]() | Sitter i vardagsrummet i en fåtölj (en svart udda till två- och tresittssoffan i blått) och har datorn på ett laptopbord. Lyssnar oftast på musik i mina skruttiga hörlurar, speciellt när jag spelar, men just nu hör jag ihärdiga skottsalvor från ena sonens rum, Singing that melody med Swingfly från den andres och det i kombo med sing-a-long på TVn. För dagen är rummet upplyst av en julgran, en adventsljusstake och två ljuslyktor. Och så har jag precis hämtat ett stort glas med kaffe som står på glasbordet intill - mums! | |
| mrperfect | 2009-01-01 19:56 | |
![]() | datorrummet, bekväm kontorsstol, 3 datorer ; En windows med Beta igång , en annan med Linux, avstängd men ibland använd till youtube, en tredje bortkopplad från nätet för den skall ev lånas ut, två datorer är anslutna till en riktig förstärkare och två riktiga stereohögtalare så att jag skall kunna lyssna ordentigt på musik, en bkhylla i rummet , datormöbeln rymmer de viktigaste pärmarna från bank etc, ostädat, dvs håller på att flytta runt saker i huset så just nu ser det ut som oreda men jag har kollen på skrivbordet bredvid står en symaskin och ett oscilloskop , bägge väntar på att jag skall ha tid att laga dem. Taklampan lyser. Dammsugaren står i rummet just nu, jag är glad :D | |
| pion ekrot | 2009-01-01 20:17 | |
![]() | poänglös: GRYMT! :D | |
| El literate - Ej medlem längre | 2009-01-01 20:18 | |
![]() | Haha, ja verkligen. :) Precis som det ser ut här. Duktig du är poänglös! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-02 04:22 | |
![]() | Haha. :D | |
| micro113 | 2009-01-02 04:28 | |
![]() | Jag har en bärbar HP, som står på hörnet av mitt stora vardagsrumsbord -- TV;n är i princip alltid på, så jag har ett halvt öga på den... sen ligger jag på sidan i soffan och spelar eller skriver på datorn, samtidigt som jag tittar på TV. | |
| blackrat | 2009-01-02 10:49 | |
![]() | Nu när min bärbara inte funkar så har jag hamnat vid min stationära. Jag borde nog flytta ut datorn till vardagsrummet igen men just nu så sitter jag i ett av sovrummets fyra hörn och betapetar samtidigt som jag kikar ut genom fönstret och på avstånd ser en liten strimma av solblänket i Göta Älv. | |
| Maja G | 2009-01-02 12:24 | |
![]() | Jag sitter i "lillarummet" eller sonens f.d rum med en stationär dator på ett fint datorbord med en liten svart lampa från IKEA lysande på tangentbordet..På andra sidan finns det en digitalkamera o en massa pennor! Har även en skrivare/scanner bredvid mig som är belamrad med en massa papper och i rummet finns även en glasskåp fyllt med gubbens priser.. En liten TV finns här också, men den är sällan på. Från köket hörs lokalradion och kaffedoften börjar att sprida sig in hit till rummet nu..Dags för fika! | |
| cmsw | 2009-01-02 13:24 | |
![]() | En liten, liten pärlvit EeePc har jag, mestadels vid sängen, så jag kan gå in och ordleka, blogga, chatta etc bittida som sent. Till den har jag en liten, liten lampa med böjlig arm kopplad till USB så jag ser de pyttiga tangenterna. När det behövs, av olika skäl, varierar jag mig med lån av makens laptop och stationär dator i det s k datorrummet, vilket oftast är befolkad av 14-årig dotter. Just nu har jag flyttat med mig den lilla pärlat till det aningen sena frukostbordet nära julprydd gran och fönster med solig och snökall utsikt. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-06 23:28 | |
![]() | Jag har min i gästrummet. Sparsamt möblerat då dotera flyttat till eget. En säng, ett litet bord med två fotografier på. Mitt skrivbord med datorn, tangentbordet, musen och en lampa på. Tapeten är vitgulbeigerandig *sketaful*.. en blå matta på golvet.. några enstaka tavlor på väggarna.. japp de va mitt det :) | |